Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לזוג צעיר, תינוק ועגלה - 30K - 50K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה העדפתה את הרכב על פני פביה, שהיית יכול לרכוש משנתון דומה ועם דרישות די זהות ?

 

אני פשוט שוקל להשתדרג לכזאת כשהחוגר שלי יפוג תוקף (עד מתי פב' 04)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אגב, הרכב עבר טיימינג ?

הרכב אכן עבר טיפול טיימינג ב-60K ק"מ. יחד עם רצועת הטיימינג הוחלפה גם משאבת המים, מחזירי השמן ועוד כמה דברים. לא האמנתי כשראיתי את הסכום שמופיע על החשבונית - קצת מעל חמשת אלפים ש"ח.

 

DoroZ,

לגבי תצרוכת דלק:

ע"פ מחשב הדרך, בנסיעה בינערונית, הרכב צורך ליטר ל-20 וקצת ק"מ. ברור לי שזה אופטימי מדי.

 

yftachcar ו-ilanus,

אם תקראו את השרשור, תשימו לב שהרכב כבר נקנה...

 

rgunv,

לא השוויתי מול פאביה, אבל אני חושב שמבחינת בטיחות ונוחות, אין הרבה מה להשוות. המגאן גם יחסית מאובזרת; מחשב דרך, 4 כריות אוויר, 4 ח"ח, פנסי ערפל וכו'.

פורסם
הרכב של אישתי (שרייד 99) סוחב אותה, אותי, את התינוק בסל-קל, את הילדונת בכיסא הבטיחות ואת העגלה מאחורה... אבל הוא זול מידי לגזרת התקציב שלכם.
וגם ממש לא בטיחותי לרכב משפחה.

 

מגאן 1.6 16V ידנית חסכונית ויכולה להגיע בלי קושי רב ל-15 ק"מ לליטר בנהיגה בינעירונית רגועה.

דווקא מחשב הרכב מדויק להפליא (נבדק אצלי מעל 30K ק"מ) רק חשוב לבדוק את הצריכה לפי הממוצע ולא הצריכה בכל רגע נתון. גם כמות הליטרים שנצרכה מאז התדלוק, תואמת לכמות שנכנסת בתדלוק הבא. הסטייה היא במקסימום של ליטר.

הפלסטיקה אומנם לא כמו הגרמנית אבל לא כזאת רעה כמו שמתארים ובשמירה ואחזקה נאותה מחזיקה מעמד ללא בעיות מיוחדות.

אם מחיר הטיימינג הרים לחלקכם גבה אז אשפוך אור על החלפת קלאצ': כ-3800 ש"ח במוסך מורשה.

ליאור

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...