Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר לדגמי הראלי!


נמרוד
שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פחות אבזור (בג'י טי איי יש סאן רוף, כסאות עור לחלקם וכדומה).

ובג'י טי איי יש יותר כ"ס (120 כ"ס).

 

אגב, מישהו יודע איזה עוד תוספות יש בג'י טי איי?

(למה זה בפורום אחזקה וטיפולים?).

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוסיף מבחינה מכנית מעט:

 

בג'יטיאיי יש שני גלי זיזים, לעומת אחד ויחיד בראלי.

 

כמו כן, בג'יטיאיי שוכן מנוע 1600 ,16 שסתומים.

לעומת הראלי - 1600 סמ"ק, 8 שסתומים, אם לא נתחשב בדגם הראלי 16 וי שלא הגיע מעולם לארץ.

 

ההבדלים רבים אם נסתכל על הפרטים הקטנים, כגון: משקל, התנהגות(לא מניסיון), איבזור, מידת צמיגים, תוספות חיצוניות ועוד...

פה תוכל למצוא השוואה בין הדגמים השונים מבחינה מכנית:

http://www.106rallye.co.uk/mainpages/performance.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה תוכל למצוא השוואה בין הדגמים השונים מבחינה מכנית:

http://www.106rallye.co.uk/mainpages/performance.htm

 

השוואה מוזרה ביותר.

 

אני רואה שמ-0 ל-30 מייל לשעה הראלי מהירה יותר מכל המכוניות חוץ מה-206... זה קטע מוזר מספר אחד.

 

אח"כ מ-0 ל-60 מייל לשעה היא עושה רק 3 עשיריות יותר מה-106GTI, שזה כבר בכלל נראה מצחיק. נתוני היצרן של ה-GTI הם 8.7, מה נתוני היצרן של הראלי? 9.5, לא? אבל זה לא העיקר - אני מוכן להתערב שב-100 קמ"ש הראלי תישאר מאחור באופן מורגש לעומת ה-GTI, משהו של יותר מ-0.3 שניות.

 

גם ל-100 מייל לשעה הנתון נראה אופטימי במקצת, יש לציין...

 

אבל נתוני תאוצות הביניים, זה כבר ממש מוגזם. 30-50 בשלישי באותו זמן של ה-206 וה-306 וה-106GTI?

מצחיק גם שנלקח נתון 50-70 להילוך חמישי - מי מאיץ מ-80 קמ"ש בחמישי? לראלי יש יותר מומנט בטורים נמוכים מל-106GTI, שבחמישי על 80 קמ"ש מגמגמת קשות. ומה התוצאה ברביעי? (אפילו בשלישי אפשר).

 

ואין מצב שב-30 עד 70 דרך ההילוכים הראלי תפגר רק ב-0.2 שניות אחרי ה-106GTI, פשוט אין מצב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל בחול היא באה בלי מזגן ח"ח הגה כוח.(+ כמה קילו)

לכן הנתונים כנראה נכונים אבל לא לארץ.

 

הנתונים לא נכונים בשום מקרה.

 

וכמו שרוני אומר - אין מצב :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אביעד

זה אתר מאנגליה, הם מומחים ל-106 בכלל ולראלי בפרט.

הם לא חאפרים כמו בארץ, הם יודעים הכל הכי טוב, אין סיכוי שהם טועים.

הרי יש להם מבטא בריטי. :roll:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב.

 

כמו שנאמר פה, הראלי בחו"ל שוקלת משמעותית פחות מהראלי הישראלית ואתה יכול לראות את זה מתבטא בתוצאות הלכאורה מפתיעות שכתובות שם.

 

חישוב הספק למשקל בראלי מחו"ל נותן לנו 8.39 קילוגרם לכ"ס.

 

לעומת הGTI שבה צריך כל כ"ס להזיז 8.14 קילוגרם.

 

הבדל מזערי למדי.

 

תוסיף לזה את הגיר הקצר יותר של הראלי ואת המומנט הזהה של שני הרכבים והעסק פתאום נהיה הרבה יותר ברור. :idea:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב.

 

כמו שנאמר פה, הראלי בחו"ל שוקלת משמעותית פחות מהראלי הישראלית ואתה יכול לראות את זה מתבטא בתוצאות הלכאורה מפתיעות שכתובות שם.

 

חישוב הספק למשקל בראלי מחו"ל נותן לנו 8.39 קילוגרם לכ"ס.

 

לעומת הGTI שבה צריך כל כ"ס להזיז 8.14 קילוגרם.

 

הבדל מזערי למדי.

 

תוסיף לזה את הגיר הקצר יותר של הראלי ואת המומנט הזהה של שני הרכבים והעסק פתאום נהיה הרבה יותר ברור. :idea:

 

אוקיי, בנוגע למשקל אני מבין, אבל ה-GTI שוקלת 960 קילו? נראה לי שזו טעות... כמה שוקלת ראלי בארץ?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

920.

בוא נגיד שבחו"ל היא שוקלת כ-890-900.

זה עדיין לא חיסכון כזה במשקל.

 

חוץ מזה בתאוצות, מעבר לשלב הראשוני (הילוך ראשון), הרכב נמצא בסל"ד גבוה (5-7K) ששם ה-GTI עדיפה.

 

לפי ההפרשים שראינו בארץ ביום שישי (גל ויותם) אני לא חושב שהמזגן וההגה כוח בראלי מוסיפים לך שווה ערך ל-20 ומשהו כ"ס.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שקלת אותה ללא מנוע.

הראלי דור 1 שוקלת מעט יותר (850-860).

בקיצור, המשקל לא היה מכוייל כמו שצריך.

 

פיז'ו וסיטרואן אופטימיים כמעט בכל נתון שלהם (משקל, הספק, תאוצות).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, תדייק במה שאתה אומר (בניגוד לאתמול... חאפר).

 

הראלי בארץ שוקלת בערך 920 ק"ג כולל נוזלים וללא טנק דלק מלא (סביבות החצי) משמע 900~ קילו ללא הדלק וזה מבדיקה שאני ערכתי על משקל של משאיות עם הראלי שלי.

 

בחו"ל הראלי שוקלת 865 ק"ג וזה בלי כל התוספות שהראלי קיבלה בארץ, הדור ראשון בכלל שוקלת 850~ ק"ג ויש מקומות שמציינים 840 ק"ג.

 

הGTI שוקלת 960 ק"ג לפי אותו אתר, פתחתי עכשיו את הפרוספקט הישראלי המקורי ורשום שם 950 ק"ג.

 

בקיצור, בחו"ל יש הבדל במשקל והוא משמעותי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...