Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע אחד מהעובדים שם, אמר לי לפתוח מכסה מנוע (כשהרכב מונע),

ובדק שם משהו במותחן האחורי ואמר לי שצריך טיימינג למנוע אחרת הוא גמור וחבל לקחת סיכון.

אני כאחד שלא מבין בדברים האלו, הסכמתי איתו. בכל זאת הרכב עבר 50K ב5 שנים וחצי ..

נראה הגיוני שזה טיימינג ומותחן אחורי ? אמרתי לו שטיימינג זה תמיד בסביבות ה80-90 אלף.

הוא אמר לי שזה לא קשור ..

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי טיימינג - יש הנחייה של היצרן לשנים או ק"מ שהרכב גמע. מחליפים לפי המוקדם בין השניים.

 

גם אם הרכב עשה 10K ועבר הזמן אזי שיש להחליף.

פורסם

אוקיי, אז ככה..

הרכב יצא מהמוסך לאחר טיימינג של כ4 שעות !

יש להחליף ציריה ימנית, תפוחי הגה, הוחלפו רפידות אחוריות,

יש לעשות כיוון פרונט כמובן לאחר החלפת תפוחי ההגה ובקרוב מאוד יצטרכו גם להחליף מותחן אחורי..

מעוניינים לדעת כמה יצא הכל (טיימינג, רפידות + עבודה) ?

כ1700 שקלים כולל מע"מ שמתוכם רק 770 הלכו על עבודה..

פורסם

האם נפתרה הבעיה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לידיעתכם, היום בהתנעה בבוקר, וגם בנסיעה בצהריים לתל אביב,

המנוע החל בקירטועים שוב.. שכן יש להוסיף שכנראה הטיימינג היה מיותר (כרגיל אצל "עוגן"),

שכל בדיקה אצלם, אני יוצא עם חשבונית משכנתא..

התקשרתי למנהל המוסך והוא אמר לי להביא את הרכב למוסך. גם לא הבנתי איך הוא הבין מה הבעיה ישר רק מלהסתכל על המנוע במשך פחות מדקה.

ישר קבע טיימינג .. מוזר מאוד !

פורסם

האמת, התיאור שלך לתופעה שנפתרה בהחלפת טיימינג היתה תמוהה בעיני.

 

בכלל, אני מציע לכל מי שטיפלו לו ברכב בנושא של זיוף מנוע כלשהו, לא ל"הבין" ולקבוע חד משמעית באותו יום יומיים שהתקלה נפתרה, אלא אם דובר בתקלה קיצונית וקיימת ולא נעלמת.

 

לדעתי יש לנסוע באוטו שבוע עד ש"מחליטים" ש"גמרנו עם התקלה".

 

ישנם תקלות שלוקח זמן לאתרם וצריך סבלנות.

 

 

בברכה

דני

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

"ישנם תקלות שלוקח זמן לאתרם.."

הבעיה שיש לי היא אחת מהן, ואין לי מושג איך הוא החליט על פי חצי דקה שזקוק לטיימינג !

פורסם

לפי מה שאני מבין ומתיאור הבעיה (פלוס תגובות של אנשים עם נסיון דומה) נשמע שזה באמת קשור להצתה. נסה אולי ללכת בכיוון הזה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

זה היה מוסך מורשה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
עדכון: הרכב הוכנס למוסך (מורשה).

נאמר לי שהאו זקוק לטיימינג ועוד משהו של המותחן האחורי.

הרכב עבר רק 50K ובכל זאת טיימינג ?

כמה אמור לעלות כל העסק כולל המותחן ?

מוסך מורשה, עוגן, אזה"ת הישן נתניה.

 

אה, ועוד משהו.. הרכב נכנס למוסך שוב, ונראה מה איתו.


×
×
  • תוכן חדש...