Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי פאסאט 2001, מנוע 1.8 טורבו.

שאני מניע את הרכב אז הוא רועד ממש ואני מרגיש כאילו הולך להתכבה.

יש הרגשה שלא מגיע ממש דלק למנוע.

נראה לי שזה חיישן המצערת.. מישהו מכיר את הבעיה ?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צריך להתחבר אל מחשב נהול המנוע ע"י מחשב/סורק אבחון ולקרוא את כל נתוני המע' והחיישנים כי יתכן ועקב קריאת טמפ' שגויה מחשב נהול המנוע אינו מבצע העשרת דלק הדרושה למנוע קר.

כמובן שיתכנו גם תקלות אחרות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לי יש את אותו בעייה אך כאשר הרכב חם. כאשר הוא קר אין את הבעייה הזה. הוא לא זורק את הטורים כלפי מעלה כאשר הוא חם. הוא רק מגיע ל900 והתורים משחקים אבל כאשר אני מתחיל נסיעה הכל בסדר.

 

 

מזדה לנטיס 1800 שנת 96

צונזר.... :?

פורסם

יכול להיות גם שיש בעיה עם צילינדר מסוים , אצלי הייתה אותה בעיה בגלל שצינור דלק לאחד הצילינדרים היה דפוק אז אני במקומך הייתי בודק את המצת של כל צילינדר ותראה באיזו בוכנה הבעיה , יכול להיות שרק מהמשחק שם זה יסתדר לבד.

פורסם

אמרו לי שיכול להיות שהמנוע עובד על 3 בוכנות בלבד ..

עוד בעיה נוספה! בנסיעות מעל 30 קמ"ש שומעים תקתוקים כמו רעש של פנצ'ר וסחיבת הגלגל על הכביש.

אבל אל תגידו לי שיש פנצ'ר כי אין.

בדקתי מתחת לאוטו ולא נתפס כלום שם שיעשה תרעש.

מה קורה כאן ? :roll:

פורסם

לרכב בעל רכב שחולק מנוע זהה לשלך (איביזה 20VT) הייתה את אותה בעיה כמו שלך, בסופו של דבר התברר שאחד מכבלי ההצתה החזיר את נשמתו לבורא.

 

החלפת כבלי ההצתה ברכב פתרה את הבעיה, אולי גם אצלך מדובר על אותו פתרון?

 

תבדוק את הנושא ואל תשכח לעדכננו.

under construction..

פורסם

ממממ הייתה לי בעיה דומה בפוקוס 2001.



הבעיה בסוף הייתה סליל שרוף\מקולקל , עלות די גבוהה לתקן , 1000+.

 

תבדוק את זה....

פורסם

יכול להיות שהבעיה נובעת מהמצתים של המנוע , יכול להיות שאחד מהם לא תקין ולכן אין "פיצוץ " באחת מהבוכנות ...מה שגורם לרעידות וחוסר כוח במנוע ...

פורסם

עדכון: הרכב הוכנס למוסך (מורשה).

נאמר לי שהאו זקוק לטיימינג ועוד משהו של המותחן האחורי.

הרכב עבר רק 50K ובכל זאת טיימינג ?

כמה אמור לעלות כל העסק כולל המותחן ?


×
×
  • תוכן חדש...