דבר ראשון בנוגע לשמן גיר זאת פעם ראשונה שאני שומע שצריך להשאיר שמן ישן : שמן שרוף לא מסכך כמו שמן חדש וכל יצרן רכב נותן בהוראות יצרן כל כמה קילומטר צריך להחליף שמן . בד"כ זה כל 30,000 קילומטר , כולל החלפה של פילטר וניקוי הפקק המגנטי מהשבבים.
האוטו שקנית , בד"כ זה אוטו של אינדיינים , מה שמסביר את זה שכבר תיקנת או שיפצת הרבה חלקים בו וזה גם אומר שרב הסיכויים שגם לפניך לא החליפו שמן גיר הרבה זמן , דבר שיכול להסביר גם למה הגיר התחיל להידפק (הדפיקה הקטנה בהעברה לדרייב ).
אם תתחיל לשמור על הגיר עכשיו אין שום סיבה שהגיר , לא ישתפר , אבל לשמור על מצב קיים עוד הרבה זמן.
בנוגע לניקוי מנוע , בכל מקום ששוטפים מנוע , עוטפים את הרכיבים החשמליים בניילון , אין שום בעיה לעשות שטיפה .
לדעתי עדיף לעשות שטיפה כללית ובמידה וימצאו נזילות כתוצאה מהניקוי זה רק טוב כי כך תוכל לתקן אותם ולשפר את מצבו של האוטו.
זה אוטו טוב ובמידה ושומרים עליו הוא יכול לשרת אותך ברמה גבוהה עוד שנים.