Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברצוני לברר מהו מקור התקלה ומהי העלות לתיקון:

הבעיה: תוך כדי נסיעה והגברת מהירות יורד הילוך באופן אוטומטי,

ובלוח המחוונים מופיע לסירוגין הסימון של s ו-שלג.

אתמול התוכנה עודכנה, אך הבעיה חזרה.

תודה מראש,

גב' גרוס

פורסם

שלום,

 

מוטב שתחזור למוסך לצורך בדיקה נוספת.

אין באפשרותי דרך מסך המחשב לבצע דיאגנוסטיקה לרכב.

נסה לבדוק אצל ספי מומחה לגירים אוטומטים וגם חבר הפורום.

חפש את הפרטים שלו בפורום.

איזה כייף לי :)

פורסם

הגיר שלך נכנס ל"מצב חירום" כתוצאה מתקלה כלשהיא. תיקון יכול להתחיל באיזור ה 600-700 ש"חלדבר הכי פשוט, כ 2000 ש"ח לתיקון בינוני ועד ל 10,000 ש"ח עבור שיפוץ כולל.

 

איזה מודל הרכב וכמה ק"מ עבר ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ב 10,000 ש"ח הוא יוכל גם להרכיב סט ג'נטים מגנזיום, בנוסף לשיפוץ. בכל אופן, כדאי מאוד לבדוק טוב את הגורם למצב-החרום לפני שמשקיעים בתיקון.

פורסם

לי היתה בעיה של חילופי נורות ספורט ושלג בתקופת האחריות.ניסו לתקן במוסך המורשה ולאהצליחו,ובסוף החליפו את כל הגיר האוטומטי,דבר שהשבית את הרכב במוסך הירושלמי עשרה ימים ומאוד הרגיז אותנו.תתכונן לצרות וצער.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם
לי היתה בעיה של חילופי נורות ספורט ושלג בתקופת האחריות.ניסו לתקן במוסך המורשה ולאהצליחו,ובסוף החליפו את כל הגיר האוטומטי,דבר שהשבית את הרכב במוסך הירושלמי עשרה ימים ומאוד הרגיז אותנו.תתכונן לצרות וצער.

כנ"ל , רק במוסך בחיפה, ופעמיים, לא פעם אחת.

 

פעם ב 60,000 ק"מ ועוד פעם בסביבות 100,000.

פורסם
הגיר שלך נכנס ל"מצב חירום" כתוצאה מתקלה כלשהיא. תיקון יכול להתחיל באיזור ה 600-700 ש"חלדבר הכי פשוט, כ 2000 ש"ח לתיקון בינוני ועד ל 10,000 ש"ח עבור שיפוץ כולל.

למה 600 ש"ח ? אם חסר שמן גיר זה עניין של 200 ש"ח כולל הדיאגנוזה
×
×
  • תוכן חדש...