Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם כל כבוד לסולידו... לפי דעתי הוא לא מתקרב בכלל לminichamps או autoart.

 

בחיים לא הייתי משלם על סולידו 200 ש"ח... (אני מדבר על 1:43)

Veni Vidi Vici

פורסם

נהג הניסויים של פרארי,

קבעתי (אני לפחות) זאת על ידי כך שאני צופה (לא מגיב ולא רשום) בשני האתרים ופשוט מאוד רואים את הרמה השונה בין שני האתרים כך לפחות לדעתי זה ככה.

פורסם

קצת מתעלק על התר'ד

אני התחלתי לאסוף דגמי 1:18 היום באתי לכפר השעשועים וראיתי בפעם הראשונה דגמי 1:64 משופרים

אני איך שראיתי נדלקתי אז התחלתי לאסוף גם 1:18 וגם 1:64 אני יודע שלא קשורים אחד

לשני אבל ה-1:64 פשוט מדהימים והנה כמה תמונות שעשיתי לא ממש טוב כי חשוך בהזדמנות

יעלה יותר טובות באור:

 

http://photobucket.com/albums/f340/TheHermitD/?sc=1

רק שלושת התמונות הם שלי כל השאר של אחי אז לא להתייחס

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

נחמדים מאוד הדגמי פלירז 1:64 של מאיסטו אם כי לא לטעמי אני אוסף 1:18.

כמה לוקחים על כול אחד אם אפשר לשאול?

פורסם

הדגמים האלו עלו לי 25 שקל יש לי גם 1:18 אבל כשראיתי את אלה נגנבתי והחלטתי

שאני אוסף גם כאלה....

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

25 ש"ח נראה לי יותר מידי אבל אני לא מבין כל כך הרבה ב 1:64 ובטח יש כאלה שעולים יותר.

אני אוסף 1:18 משנות ה 60 70 ו 80 ואני בתחילת דרכי,אני אוסף בעיקר דגמים של חברות כמו מיניצמפס אוטוארט וקיושו.

עד לא מזמן אספתי דגמים בגודל 1:43 ועכשיו רובם למכירה (מה שנשאר).

wiking-אני ישמח אם תדבר איתי באי סי קיו הוספתי אותך לרשימה שלי.

פורסם

לא פיאט אין לי אבל יש סיטרואן מרצדס מאייבך אודי רנו פגו מחברות מיניצמפס אוטוארט נורב ואי אקס או.

פורסם

לי יש דגם של סובארו אימפרזה טורבו אני מוכר אותו ב-200 שקל הוא חדש חדש עוד לא יצא מהקופסא!!!!

 

גודל:1:24

Dont Worry....B...HB

×
×
  • תוכן חדש...