Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי דגמי מכוניות מיניאטוריים יפים וברמה טובה מאוד ובמחיר יחסית זול ואני מרוצה מאוד והזמנתי עוד דגמים וזאת אצל www.otosale.com וניתן לבצע האיסוף עצמאית ברמת-גן או לקבל במשלוח בדואר.

מומלץ מאוד.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי,

תתחדש אם תרצה להעשיר את הידע שלך בתחום

האספנות או להציג את הדגמים זה המקום בשבילך:

 

http://isramodel.webpoint.co.il/modules.php?name=Forums

 

בכל אופן האתר שממנו רכשת בעל מגוון רחב של דגמים

אך עדין מחירם גבוה בהרבה ממה שניתן לקנות אותם בחול או מחול.

 

אשמח לראות מה רכשת :-)

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

אוטו סייל זוהי חנות ברשת ...

וניתן להשיג אצלה דגמים רבים ובמחירים טובים מאוד בחלקם.

אני אישיתי קונה שמה הרבה ומרוצה מאוד.

 

תתחדש, ונשמח אם תשתף אותנו בדגמיך החדשים.

 

אתה מוזמן להיכנס ולהתרשם :

 

www.ototoy.com מועדון אספני כלי רכב מניאטורים .

 

נשמח לראותך שמה .

 

בברכה, עומרי .

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
יש להזמין רק מהאתר של אוטוסייל או שישנה חנות?

 

אגב, זה יצרן או שהקנייה היא מאדם פרטי? (מעין eBAY?)

 

אור.

תתחדש ותהנה איתם...אם אפשר בבקשה תמונות של הדגמים!?

אני יודע שיש את רשת החנויות כפר השעשועים שיש להם הרבה מבחר של דגמים אבל

לפי מה שקראתי יש עוד הרבה חנויות שמוכרות.

ויש כמובן את EBAY.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

תתחדש!

 

מצטרף לבקשה לתמונות.

~~~

 

שאלה, איכן בארץ ניתן לקנות דגמים של 1/24 של BURAGO? מזמן לא ראיתי דגמים שלהם בארצנו הקטנה..

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חיפשת בכפר השעשועים!?

לי יש לאמבורגי'ני של בוראגו 1/24 אבל היא כבר 5 שנים אצלי בערך

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אין לי מצלמה דיגיטלית אך אני אוסף רק דגמי פיאט ובכל קני המידה ויש באוסף:

600, 850, אונו, 500 טופולינו 1949, 1100 שנת 1962, 126, 124 ספיידר, X1/9,

ברקטה, טיפו, פנדה משנות ה 80, פנדה החדשה, בראבו, צ'ינקווצ'נטו, פונטו דור 1, פונטו "ספייס",

מולטיפלה העכשווית, סטילו ואוטוביאנקי A112.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי נשמע אוסף מאוד מעניין.

התמקדות באוסף בנושא מסוים זה יפה מאוד ואף מדי פעם מאתגר :).

 

בהצלחה באוסף ..

האוטוביאנקי היא ב-1:43 ?

האם יש לך תמונות של הדגם, אולי מהרשת ?

 

בברכת הצלחה

 

עומרי :).

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

אפשר לדעת מה המחירים שבהם קנית את הדגמים האלו?

כמו שיניב 69 כתב ישראמודל הוא הפורום המקצועי ביותר בארץ בתחום הדגמים שווה קליק.

פורסם

המחירים של האתר לא יותר זולים מחו"ל לרוב (otosale).

אבל עצם העניין שאפשר לקנות בארץ בלי לחפש באינטרנט ולחכות חודשיים למשלוח עושה את האתר

הנ"ל מבחינתי לרעיון טוב.

ברשותי כ-500 דגמים כאשר כולם בקנה מידה של 1:43.

יש לי לא מעט דגמים שהחברה שייצרה אותם כבר לא קיימת (למי שמבין על מה אני מדבר) כלומר הערך שלהם רק עולה.

לצערי אין לי כרגע תמונות מכיוון שהכל ארוז בקופסאות בגלל מעבר דירה.

מניסיוני, חברות מומלצות כחברות איכותיות שמייצריות דגמים מדוייקים למקור הם:

autoart

minichamps

ixo

vitesse

Veni Vidi Vici

פורסם
אפשר לדעת מה המחירים שבהם קנית את הדגמים האלו?

כמו שיניב 69 כתב ישראמודל הוא הפורום המקצועי ביותר בארץ בתחום הדגמים שווה קליק.

יניב וג'רמי

וזאת קבעתם על ידי ?

 

אתם מדברים "קצת" שטויות הייתי אומר ..

 

ראשית ניתןו להשיג דגמים בארץ ברשת פר השעשועים, שמה יש את חברת מאיסטו.

ברשת הפנינג, ניתן גם להשיג דגמים, של חברת MOTOR MAX,

ברשת החנויות טויס אר אס, ישנן גם דגמים של חברות כגון הוט ווילס, מוטו מאקס, בוראגו ועוד.

 

ישנה את החנות אוטו סייל שבאינטרנט, המחירים שם סבבה, אך נכון מאוד, שזה חוסך טרחה רבה לחפש באינטשנט ולחיות בקצת חששות שבמשלוח משהו יקרה לדגם.

ואני אישית מאוד מבסוט מקניה שמה :).וכן בקרוב אני מקבל עוד לא מעט דגמים משמה.

באוטו סייל ניתן להשיג דגמים של חברות רבות ואיכותיות שאין כמעט להשיג בארץ..

לדוגמא אני רכשתי משמה דגם של חברת BBR פרארי אנזו בגודל 1:18, במחיר ממש מצוין לעומת הזמנה מאי ביי, ולאחר מכן משלוח ומכס.

וכן בחנות ביג טויס ( שאוטו סייל מייצאת לשמה חלק מהאספקה שלה ).וניתן למצוא שמה דגמים של מיניצ'אמפס ועוד.

 

ניתן להשיג דגמים גם בחנויות המתנות לגבר השונות אך ממש לא מומלץ, הדגמים שממה ממש יקרים, סולידו עולה שמה בממוצע 250 ש"ח לדגם, שבשאר החנויות השונות עולה לערך 160+- ( תלוי בקולקציה).

 

מקווה שעזרתי.. עוד שאלות יתקבלו בברכה.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

×
×
  • תוכן חדש...