Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אני וכמה חברים מתכוונים לרדת באחד מן הסופ"שים הקרובים לאילת לגלוש. אנו מחפשים בית מלון זול (לא אכסנייה) להשכיר ללילה או שתיים. אנחנו לא מחפשים משהו מפואר היות וגם ככה נהייה כל היום בים. רק מקום עם מקלחת חמה ומקום לנוח שלא יהייה מגעיל ודוחה כמו רוב האכסנייות.

 

תודה מראש L.A :wink:

פורסם

תתפלא כמה המלונות זולים בתקופה הזו

האחוזי תפוסה נעים בסופשבוע על בין 15-35 אחוז בתקופה הזו

כל מלון נחמד יעשה את העבודה

המלצה שלי, תבדוק את האתר של ישרוטל, תתמקד במלון ריבירה.

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

מלון הרי אדום.

סופ"ש בלי להרגיש בכלל כאב בכיס.

 

יואו.... אני נשמע כל כך כמו ג. יפית! מה קורה לי!?!

פורסם
תתפלא כמה המלונות זולים בתקופה הזו

האחוזי תפוסה נעים בסופשבוע על בין 15-35 אחוז בתקופה הזו

כל מלון נחמד יעשה את העבודה

המלצה שלי, תבדוק את האתר של ישרוטל, תתמקד במלון ריבירה.

 

מנסיון, רווירה קלאב הוא בן זונה של בית מלון! בפעם הבאה שאני באילת אני שם.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

ככה:

מלון פטרה, רמה סבירה, מחירים די נמוכים.

אם אתם לא יותר מ-3 חברים, אני מכיר מישהו שמשכיר דירות על בסיס יומי/שבועי/חודשי במחיר סבבה, זה מעין קראוון כזה שמחולק ל-4 יחידות, משהו כמו 40 מ"ר לכל יחידה, יש מקלחת ושרותים ומטבחון עם קומקום, נחמד, ממוקם מאחורי קאסה-דו-ברזיל, שקט, אני אהבתי, אם תרצה טלפון שלו, תבקש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שלום,

אם אתה רוצה מלון זול, בדוק אחד מהבאים:

  1. ישרוטל רויאל גארדן - מלון ברמת 5 כוכבים על בסיס לינה בלבד. המלון עצמו בנוי מסויטות ככה שאם אתם כמה חבר'ה, המלון הזה יתן לכם גם פאר וגם מחיר מתקבל על הדעת, רק קח בחשבון שאתם תצטרכו לדאוג לאוכל. מבחינת איבזור בחדרים, יש לכם פינת אוכל ואביזרי מטבח ככה שאתם יכולים להביא איתכם את המצרכים ולבשל בחדר. המיקום שלו מעולה - החוף הצפוני ממש קרוב לטיילת.
  2. הולידיי אין אקספרס - בית מלון ברמת 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר. מותאם במיוחד לצעירים שקצרים במזומנים, מה שבא קצת על חשבון הנוחות. המיקום שלו ביחס לרויאל גארדן פחות טוב.
  3. מרינה קלאב - בית ממלון ברמת 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, בנוי גם הוא מסויטות. מה שמאפיין את המלון הזה הוא שיש לו מרינה משלו ושהוא מציע לאורחיו שלל פעילויות ימיות. בד"כ ניתן לקבל מהמלון הזה מחירים סבירים.

זה מה שיש לי עכשיו בשלוף. אם תרצה פרטים נוספים, אתה כמובן יותר ממוזמן לפנות אלי בה"פ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

^^ משבח את הרויאל גארדן, רמה מעל הריבירה, א-ב-ל.. עולה יותר..

בריבירה יוצא סביבות 400 שח ללילה ל4 אנשים, ככה שמשלמים 100 שקל ללילה.. בגארדן יקר יותר

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
בקעת הירח אתה חונה את האוטו מחוץ לחדר, חדרים ממוזגים, ממוקלחים ונחמדים מאוד.

 

הייתי עם חברים לפני שנתיים,מומלץ מאד לחבר'ה צעירים.

השנה הייתי במלון אגמים,וראיתי ששיפצו את מלון בקעת הירח ועכשיו הוא נקרא בשם אחר,ונראה ממש טוב.

 

לפני שנה הייתי גם עם חברים במלון אדומית,גם מאד מומלץ.המלון טוב אך נוקשה מאד עם חבר'ה צעירים(ובצדק).

 

בדוק לגביהם,מומלצים ...

פורסם

שלא תטעו: אגמים אומנם 4 כוכבים אבל המחירים שלו יקרים מאוד!

 

אגמים הוא מלון שמיועד לחופשה רגועה במיוחד. הסיבה שהם לא קיבלו כוכב חמישי היא שאין להם צוות בידור - בדיוק מהסיבה שהם רוצים שהמלון יהיה ברגוע עד כמה שאפשר.

 

אני עדיין חושב שכדאי לכם להשקיע עוד כמה גרושים ולהתפנק ברויאל גארדן, אבל כמובן הדבר נתון לשיקולך.

נ.ב.: אורחי רשת ישרוטל זכאים לכרטיסים מוזלים למופע WOW - הייתי במופע הזה והוא שווה כל גרוש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שלום!

 

אני וכמה חברים מתכוונים לרדת באחד מן הסופ"שים הקרובים לאילת לגלוש. אנו מחפשים בית מלון זול (לא אכסנייה) להשכיר ללילה או שתיים. אנחנו לא מחפשים משהו מפואר היות וגם ככה נהייה כל היום בים. רק מקום עם מקלחת חמה ומקום לנוח שלא יהייה מגעיל ודוחה כמו רוב האכסנייות.

 

תודה מראש L.A :wink:

לגלוש על מה? גלים?

וואלאק אתה!!

פורסם

בקשר לרווירה, אצלנו לקחנו קומה ראשונה. את החדר היותר גדול, וקיבלנו מרפסת+גישה לבריכה. בקיצור שווה את זה.

 

2 חדרים כולל מטבח קטן ומרפסת עם גישה לבריכה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

ידעתי ששאלה כמו של עמרי תבוא מתישהו.

אז לא... אני גולש קייט (עפיפון). בגלל שבאילת תמיד יש רוח וים וחופים סבבה. כל כמה זמן אנו נוסעים לשם לגלוש.

אם מישהו רוצה לנסות את הספורט הזה מוזמן.

 

אם לא סוד אני אשמח שתפרסמו גם מחירים או לפחות תשלחו לי בפרטי.

 

תודה מראש :wink:

×
×
  • תוכן חדש...