Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת מה אפשר לעשות (חוץ מה לאטום אני תלמיד עדיין אין לי מספיק כסף ) יש אפשרויות למישהו איך אפשר "לסדר" את הוויברציות הרוב זה בכיוון של הדלתות הקדמיות איפה שהמידים מורכבים...

וגם מהדש-בורד...

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

איזה אוטו זה ?(בקשר לדש בורד).

בקשר לרעידות יש אופציה שהיא פחות טובה מהדיינאמט אבל לפי כמה שניסו פה שמעתי שהיא דיי עוזרת ולא כל כך יקרה בסביבות ה150 שקל אם אני זוכר נכון

והיא יריעות זפת...פזקל או משהו כזה .

אני מכיר מתקין שעובד עם החומר הזה אם תרצה המקום שלו בחיפה למקום קוראים טופ סאונד,

הוא היחיד מאלה שהלכתי אליהם בחיפה שעובד עם החומר הזה ,

לדבריו החומר עובד ועוזר .

פורסם

יש הרבה חומרי איטום זולים יותר מדיינאמאט - הבעיה היא שכולם מיוצרים בחו"ל ולכן כולם עולים כאן יקר בעקבות מחיר הייבוא.

 

הבעיה עם חלק מהחומרים הזולים יותר היא שהם עשויים מחומרים פחות איכותיים, חלקם מאוד מסריחים - ראיתי סוג אחד שממש אין לו שם ידוע - אם אתה מקלף בטעות את הניילון השקוף במקום את המדבקה - אתה סופג מכת ריח עצבנית... דבר כזה אני לא מוכן לשים ברכב שלי.

 

ויריעות זפת זהו חומר שהוא גם דליק וגם רעיל - משתמשים בו לרצפה של הרכב - לעולם לא לפנים הרכב... גם ספריי זפת אותו הסיפור

 

תבקש מהמתקין שיראה לך את החומר שהוא הולך לשים לך באריזה שלו ותקרא היטב את ההוראות - האם זה דליק, רעיל, לשימוש חיצוני בלבד?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פג'ו 205

שנת 95...

עריכה : אני מאזור אשקלון

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

 

ויריעות זפת זהו חומר שהוא גם דליק וגם רעיל - משתמשים בו לרצפה של הרכב - לעולם לא לפנים הרכב... גם ספריי זפת אותו הסיפור

 

תבקש מהמתקין שיראה לך את החומר שהוא הולך לשים לך באריזה שלו ותקרא היטב את ההוראות - האם זה דליק, רעיל, לשימוש חיצוני בלבד?

אני לא חושב שהוא מתכוון לאכול את היריעה, או להעלות אותה באש.

תבדוק את האלטרנטיבות, הן עובדות כמעט אם לא בדיוק כמו החומר "המקורי"...

פורסם

לאיזה טופ-סאונד אתה מתכוון, זה שנמצא ברחוב העצמאות 31 או בכביש החוף?

איזה אוטו זה ?(בקשר לדש בורד).

בקשר לרעידות יש אופציה שהיא פחות טובה מהדיינאמט אבל לפי כמה שניסו פה שמעתי שהיא דיי עוזרת ולא כל כך יקרה בסביבות ה150 שקל אם אני זוכר נכון

והיא יריעות זפת...פזקל או משהו כזה .

אני מכיר מתקין שעובד עם החומר הזה אם תרצה המקום שלו בחיפה למקום קוראים טופ סאונד,

הוא היחיד מאלה שהלכתי אליהם בחיפה שעובד עם החומר הזה ,

לדבריו החומר עובד ועוזר .

פורסם

הבנתי את המיקום נכון, לא משנה אני מאז שעות הצהריים מנסה ליצור איתם קשר ואין מענה. האם קרה משהו?

 

 

בקשר למחיר, לא כ"כ הבנתי. אתה יכול להסביר בבקשה שוב?

פורסם

לא יודע מחיר מדוייק אבל יעלה משהו כמו 150 שקל לחומר לדלתות (אולי זה דלתות +בגאז) אני פשוט לא זוכר זה היה לפני איזה חודשיים הכי טוב זה שתקפוץ לשם ותראה

פורסם

זה ממש זול לפי מה שאני זוכר אבל לא ידוע לי היעילות של חומר זה ליד הדיינמאט שעולה כמו האוטו שלי....

אבל רע זה לא יכול לעשות ומהודעות קודמות בנושא אומרים שיש שיפור....

אם תעשה את זה אני ישמח לשמוע את זה ולראות איך נשמע..

פורסם

חברררררה, רגע אחד לפניי...

 

אני בדקתי את הנושא של איטום הרכב מלמעלה למעטה, קדימה אחורה ואיך שלא תרצו

 

בייחוד בשבילך blackmazda חשוב שתדע - אם תיכנס לכל חנות של מוצרי רכב, אוטודיפו ותבקש בקבוק של ספריי זפת אתה תראה שם כמה דברים שמאוד חשוב לקרוא אותם -

 

א. סימן דליק - החום ברכב בקיץ מגיע ל51 ברכב בהיר עד 54 מעלות ברכב כהה (ולך עוד יש רכב שחור...) בחום הזה ספריי הזפת מעלה אדים, הוא לא נדלק אבל הוא לא נשאר לגמרי מוצק - האדים האלה מאוד רעילים לריאות. וזה מוביל אותך לסעיף ב'...

 

ב. רשום בפירוש על התרסיסים האלה - לשימוש חיצוני בלבד!!! לפחות האלה שאני בדקתי של אמריקן איגל ו3M זה רשום בצורה מוצהרת.

 

החומר שממנו עשוי הדיינאמאט וחומרי האיטום האחרים ברובם הם תערובות של גומי, זפת ועוד מרכיבים אחרים שבכדי לפרש את שמם צריך להביא פרשן מיוחד מתחום הכימיה.

 

על חלק מהחומרים הזולים יותר יש שכבת מיגון על המשטח החיצוני שרשום לא להסיר אותה בכדי שהריח של החומר לא יתפשט - מאוד סקפטי לגבי המוצרים הללו...

 

תשימו לב מה אתם קונים - תקראו היטב, יש דברים שעדיף לא לעשות.

 

לגבי רעשים - לבחור שפתח את הת'רד - אמרת שאתה רוצה להפטר מרעשים, לשם כך את יכול להשתמש בחומרים ביתיים מאוד פשוטים, לא רעילים, לא דליקים וגם מאוד זולים - פס איטום לחלון - אתה קונה שלושים מטר בערך ב30 שקל - טוב לאיטום של פנלים, לוחיות רישוי, משטחים ישרים שהגישה אליהם קלה.

בריקושט אתה יכול לקנות את המדבקות ששמים לקט של הרובה (M16 או גליל) מדבקה אחד עולה בערך שישה שקלים וזה חומר בידוד מצויין לברזלים שבתוך הדלתות (הברזלים של המנעולים שהם תמיד מרעישים) יש להן דבק חזק מאוד והספוג שלהן קשיח וחלק ולכן לא מפריע לנעילות אוטומטיות לפעול בצורה תקינה.

אתה יכול להשתמש בספוגים וספריי דבק, או דבק דו צדדי - יש את המדבקות האלה שקונים באייס לרגליים של שולחנות וכסאות (מדבקה שהיא משטח של לבד) זה ביחד עם חתיכת ספוג - עושה עבודה נפלאה...

 

אל תפחד לאלתר בקטעים האלה - תחשוב פשוט - כמה שיותר פשוט - ככה זה גם יעבוד יותר טוב.

אני לא מדבר איתך כאן על איטום של צליל - אני מדבר איתך על השתקת רעשים אפקטיבית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שווה לנסות תודה אחי...

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

 

לגבי רעשים - לבחור שפתח את הת'רד - אמרת שאתה רוצה להפטר מרעשים, לשם כך את יכול להשתמש בחומרים ביתיים מאוד פשוטים, לא רעילים, לא דליקים וגם מאוד זולים - פס איטום לחלון - אתה קונה שלושים מטר בערך ב30 שקל - טוב לאיטום של פנלים, לוחיות רישוי, משטחים ישרים שהגישה אליהם קלה.

בריקושט אתה יכול לקנות את המדבקות ששמים לקט של הרובה (M16 או גליל) מדבקה אחד עולה בערך שישה שקלים וזה חומר בידוד מצויין לברזלים שבתוך הדלתות (הברזלים של המנעולים שהם תמיד מרעישים) יש להן דבק חזק מאוד והספוג שלהן קשיח וחלק ולכן לא מפריע לנעילות אוטומטיות לפעול בצורה תקינה.

אתה יכול להשתמש בספוגים וספריי דבק, או דבק דו צדדי - יש את המדבקות האלה שקונים באייס לרגליים של שולחנות וכסאות (מדבקה שהיא משטח של לבד) זה ביחד עם חתיכת ספוג - עושה עבודה נפלאה...

 

אל תפחד לאלתר בקטעים האלה - תחשוב פשוט - כמה שיותר פשוט - ככה זה גם יעבוד יותר טוב.

אני לא מדבר איתך כאן על איטום של צליל - אני מדבר איתך על השתקת רעשים אפקטיבית.

זה נישמע טוב!

א. סימן דליק - החום ברכב בקיץ מגיע ל51 ברכב בהיר עד 54 מעלות ברכב כהה (ולך עוד יש רכב

בקשר לזה אני עשיתי איטום אם ספרי זפת רגיל, גם. אין שום בעיות אם אש טפו טפו טפו...

והריח יוצא אחרי כמה ימים. החומר קניתי חומר ב 50 שקל לדף של 50 ס"מ על 50 ס"מ לדלתול יספיק לי 5 דפים כאלה + ספרי 50 שקל.

........
×
×
  • תוכן חדש...