Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אינ רוצה להמליץ על ספריי תיקון תקרים.תארו לעצמכם את הסיטואצייה הבאה:

חורף.גשם.אחרי שבוע עבודה ארוך וקורע במיוחד,כשהעייפות שולטת,כל הגוף כואב והשפעת בדיוק מתחילה...פאנצ'ר.הייתי בסרט הזה.למזלי היה לי באוטו ספריי לניפוח זמני של הגלגל.אין לי מושג איך זה עובד-אבל זה עובד!מילאתי בצמיג(באמת שלא היה לי כח להחליף לרזרבי ב-20:00 בערב),והצמיג חזר להיות נפוח ללתדהמתי הרבה.נסעתי ישירות לפנצ'רייה ליד היוניברס ביפה-הם פתוחים עד 22:00 בלילה לתיקון הצמיג.נכון-לא חסך לי את התיקון אבל נסעתי בכיף במקום להיתקע ולהחליף גלגל בלילה בגשם.דרך אגב-התיקון עלה 28 ש"ח.אז אם חס וחלילה(ושוב חס וחלילה)למישהוא יש פאנצ'ר באזור חיפה...את הספריי הזה יש באוטו דיפו ונדמה לי שגם באייס.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הספריי לתיקון תקרים יורד מן המדפים בקרוב מכיוון שאין לו תקן, והוא מסכן אנשים רבים.

כמו שכבר אמרת בדבריך לא היה לך כח להחליף לגלגל הנוסף שהיה ברשותך, גרוע מזאת אנשים רבים המשיכו עם הגלגל הפגוע לאחר "שתיקנו" אותו עם הספריי ולא טרחו לתקן את הגלגל הפגוע מה שגרם לגלגל "להתפוצץ" במהלך נסיעה.

לא מומלץ, תחליפו לגלגל הרזרבי שברשותכם, וסעו לתקן אותו בפנצ'ריה הקרובה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הוא מסכן רק את אלו שאין להם כח לתקן את הגלגל

אני חייב לציין שזה אמצעי ז מ נ י ב ל ב ד וחייבים לתקן את הצמיג.

במקרה שלי נסעתי מטירת הכרמל לאיזור המפרץ-נסיעה ארוכה יחסית וללא שום תקלה.באם אין פנצ'רייה פתוחה בסביבה אין וויכוח-צריך להחליף את הגלגל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

משחקים עם הגורל?!

 

מילא היתה אומר שיש לך פגושה כה חשובה שאינך יכול לפספס ולכםן השתמשת בספרי.

מילא היתה אורמ שמשהו קראה בבית ואתה חייב למהר

מיאלה היתה אומר שאין לך כלים באוטו בשביל להחליף גלגל...

 

המצב שלך עוד סביר לאוזן, משמע יורד גשם, וזה לא המחזה הכי נחמד - להחליף גלגל באמצע הגשם.

אבל כל סיבה אחת אחרת , שהיא אצלנות! לא תועיל - המזל רק יזיק, והגורל יהיה קטלני!!!

 

בחיים צריך סיבות טובובות בשביל לשרוד!

פורסם

שמע אם מדברים על גשם, פעם היה לי מקרה שבו בלמי התוף שלי מאחורה ננעלו עקב הגשם שירד ונאלצתי לפרק לא רק את הגלגלים האחוריים אלה גם את הטופים של הבלמים בגשם כדי לשחרר. זאת כמובן לאחר שהאוטו עמד חצי שבוע ללא תזוזה.

פורסם
משחקים עם הגורל?!

 

מילא היתה אומר שיש לך פגושה כה חשובה שאינך יכול לפספס ולכםן השתמשת בספרי.

מילא היתה אורמ שמשהו קראה בבית ואתה חייב למהר

מיאלה היתה אומר שאין לך כלים באוטו בשביל להחליף גלגל...

 

המצב שלך עוד סביר לאוזן, משמע יורד גשם, וזה לא המחזה הכי נחמד - להחליף גלגל באמצע הגשם.

אבל כל סיבה אחת אחרת , שהיא אצלנות! לא תועיל - המזל רק יזיק, והגורל יהיה קטלני!!!

 

בחיים צריך סיבות טובובות בשביל לשרוד!

אה הבנתי

כלומר

אם היתה לו פגישה חשובה ולא היה לו זמן לתקן את התקר - מר גורל היה עוצם עין אחת ונותן לו להמשיך.

אבל אם חס וחלילה הוא היה ממהר למשחק הגמר של מכבי - אדון גורל היה וראה בזה התגרות בגורל.

 

חברה

שימו לב

דברו עם האוטו

שיסדר לכם תקלות בזמן הנכון בבקשה

אסור לשחק עם הגורל

פורסם

להחליף גלגל לוקח ממש מספר דקות גם לאלו שהם לא מיומנים כמו המכונאים של הפורמולה 1, מה שנותר לומר, שכל מי שלא מחליף גלגל ורוצה להיות תלוי בתרסיס לתיקון צמיגים מעדיף לסכן את חיו.

אז מה אם נרטבים מעט

אז מה אם הידיים השחירו בגלל הליכלוך

אז מה אם נגזל לך מספר דקות בתיקון

 

"עדיף לאבד רגע בחיים מאשר לאבד את החיים ברגע..."

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לפעמים הברגים מסרבים להפתח



לפעמים אחד הברגים נשבר

לפעמים אין היכן להעמיד את הרכב כדי להעלות על ג'ק

לפעמים אין לאדם את הידע הרלוונטי

לפעמים אין לאדם את הכח הפיזי

 

אז מזמינים גרר?

 

או שעומדים באמצע הכביש ומושיטים ידים לעזרה?

גם משרד התחבורה הוציא תקנה שלפיה אפשר לוותר על צמיג רזרווי אם יש את ערכת התיקון הזאת.

 

מי שמתעצל ללכת לתיקון

בד"כ גם מתעצל לעשות טיפול 10

 

אי אפשר לשלול שימוש בחומר מועיל בגלל שיש עצלנים.

פורסם

אייל, הבעיה העיקרית היא שכרגע החומר אינו תקני, משמע אתה יכול לקבל זבל שיתפוצץ לך בפנים...

כאשר מדובר על חומר מוסדר ואמין אז אכן זהו פתרון אפקטיבי.

...Carpe Diem

פורסם

תפסיקו להתלהם ולדבר שטויות

 

אם החור קטן מבורג והחור בסוליה ולא בדופן אפשר לשים ספריי ולנסוע לא מעט קילומטרים עד שהלחץ הולך לאיבוד, או לאחר לילה שהצמיג לא הסתובב.

אך עם זאת חשוב בהזדמנות הראשונה לתקן את הצמיג.

יש כאלו שאומרים שאסור לתקן טיובלס עם פטריה? אז מה, אנשים אומרים הרבה דברים.

אם הוא היה באמת בעייתי הוא מזמן כבר לא היה על המדפים

שבת שלום

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

לפעמים הברגים מסרבים להפתח



 

לפעמים אחד הברגים נשבר

לפעמים אין היכן להעמיד את הרכב כדי להעלות על ג'ק

לפעמים אין לאדם את הידע הרלוונטי

לפעמים אין לאדם את הכח הפיזי

 

אז מזמינים גרר?

 

או שעומדים באמצע הכביש ומושיטים ידים לעזרה?

גם משרד התחבורה הוציא תקנה שלפיה אפשר לוותר על צמיג רזרווי אם יש את ערכת התיקון הזאת.

 

מי שמתעצל ללכת לתיקון

בד"כ גם מתעצל לעשות טיפול 10

 

אי אפשר לשלול שימוש בחומר מועיל בגלל שיש עצלנים.

 

כמה פעמים כבר בורג נשבר?

אפשר לנסוע עוד כמה מטרים ויהיו שוליים לעצור.

נו באמת... איזה ידע צריך בשביל לשחרר ברגים?

וכח פיזי? תושיט יד תמיד יעצרו לסייע לך.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כמה פעמים כבר בורג נשבר?

אפשר לנסוע עוד כמה מטרים ויהיו שוליים לעצור.

נו באמת... איזה ידע צריך בשביל לשחרר ברגים?

וכח פיזי? תושיט יד תמיד יעצרו לסייע לך.

 

ל'

לא רוצה להישמע סקסיסט חס וחלילה, אבל עוצרים לך כשאת מושיטה יד לעזרה כי יש לך ציצים!

 

נראה אם איזה בחור בשנות ה-20 יושיט יד כשהרכב מפונצ'ר, מה יקרה?

הישראלי הממוצע יצפצף בהיסטריה, וישלח אצבע משולשת!

הישראלי הפחות ממוצע, יתעלם וימשיך לנסוע

והישראלי הנדיר, הצאצא דור שלישי לחסידי אומות העולם, יעצור ויעזור

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
לא רוצה להישמע סקסיסט חס וחלילה, אבל עוצרים לך כשאת מושיטה יד לעזרה כי יש לך ציצים!

 

נראה אם איזה בחור בשנות ה-20 יושיט יד כשהרכב מפונצ'ר, מה יקרה?

הישראלי הממוצע יצפצף בהיסטריה, וישלח אצבע משולשת!

הישראלי הפחות ממוצע, יתעלם וימשיך לנסוע

והישראלי הנדיר, הצאצא דור שלישי לחסידי אומות העולם, יעצור ויעזור

בכל אופן אני לא מושיטה יד בשביל גלגל מפונצ'ר(כן אני יכולה להחליף לבד)

ונכון לאישה יהיה קל יותר לקבל עזרה, אבל אי אפשר לשלול את כולם, תמיד יהיה אדם שיעזור לך.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...