Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חושבים שאנחנו המדינה היחידה שיקר ליבא אליה רכב?


Fazer

פוסטים מומלצים

מוזמנים לראות את הוידאו הזה שמגיע מהולנד. בהתחלה הוא מדבר קצת על למה רכבים אמריקאיים לא הצליחו לעשות את המעבר ליבשת הישנה, אבל ב 11:45 הוא מראה כמה יעלה SUV אמריקאי גדול, קאדילק אסקלייד, שעולה בארה"ב 100K$, "על הכביש" בהולנד (אמ;לק: בערך 213K$).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא שלהולנדים תחבורה ציבורית ראויה.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משווה את עלות הרכב תשווה גם את רמת המחיה שם, מתחבורה ציבורית, מצב הכבישים, ביטחון בכבישים, לשירות ציבורי, לשירותים רפואיים, השכלה, שיטור, ביטחון אישי וכו.

 

אגב מחיפוש ברפרוף המסים בהולנד משתנים על פי מס זיהום אוויר +21% מס ראשוני, כלומר רכב כמו קורולה יכול לקבל מס של 30-40%, שזה הרבה אבל רחוק מאוד מה-100% שיש בישראל.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אברהם א כתב:

השאלה היא האם רק פרימיום כ''כ יקר או גם פיקנטו

בסינגפור גם פיקנטו, רכב ממוצע עולה פי 2 ממחירו בישראל (וישנם מקרים שיותר).

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שמה שמעניין יותר זה קנייה בתוך האיחוד. אני מניח שהולנדי יכול לקפוץ לגרמניה, לקנות רכב ולחזור איתו הביתה.

 

אם זה נכון גם לגבי יד שנייה ואין להם את ההגבלה שיש אצלנו (שנתיים מתאריך הייצור) אז בכלל אין מה להשוות.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, stx כתב:

האמת שמה שמעניין יותר זה קנייה בתוך האיחוד. אני מניח שהולנדי יכול לקפוץ לגרמניה, לקנות רכב ולחזור איתו הביתה.

 

אם זה נכון גם לגבי יד שנייה ואין להם את ההגבלה שיש אצלנו (שנתיים מתאריך הייצור) אז בכלל אין מה להשוות.

 

יכול, אבל צריך לשלם מס והתאמות בהתאם למדינה. לפעמים זה יכול להשתלם לקנות רכב בן 4-5 ולהביא ממדינה אחרת באיחוד ולפעמים לא. תלוי במדינה שאליה מייבאים את הרכב, איזה רכב זה, נפח מנוע וכ״ו. לפעמים עלות העברת רכב יכולה להגיע לעשרות אחוזים ממחירו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה מיאטה 2007 עם 130,000 ק״מ במחיר 7000 יורו. יש לך הערכה גסה כמה עולה להולנדי לרשום אותה בהולנד?
 

https://m.mobile.de/auto-inserat/mazda-mx-5-nc-2007-osnabrück/415694772.html?cn=DE&ref=srp&refId=8fe45227-dbfd-9758-f5c6-5a52aff4ca10&searchId=8fe45227-dbfd-9758-f5c6-5a52aff4ca10&type=ad
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, garicho כתב:

 

יכול, אבל צריך לשלם מס והתאמות בהתאם למדינה. לפעמים זה יכול להשתלם לקנות רכב בן 4-5 ולהביא ממדינה אחרת באיחוד ולפעמים לא. תלוי במדינה שאליה מייבאים את הרכב, איזה רכב זה, נפח מנוע וכ״ו. לפעמים עלות העברת רכב יכולה להגיע לעשרות אחוזים ממחירו.

 

איך זה באמת עובד באירופה?

כי מצד שני הגבולות שם פתוחים ואין בעיה להסתובב בכל שנג'ן ברכב עם לוחית של מדינה שנמצאת בשנגן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, sperial כתב:

אלא שלהולנדים תחבורה ציבורית ראויה.

אתה רוצה להיכנס שוב לויכוח הזה? זה מאוד תלוי. 

 

לפני 7 שעות, stx כתב:

אני מניח שהולנדי יכול לקפוץ לגרמניה, לקנות רכב ולחזור איתו הביתה.

ולהתעסק עם ניירת ולשלם מס. אבל כן. וזה לא תמיד משתלם.. מאוד תלוי.

 

לפני שעה, stx כתב:

יש פה מיאטה 2007 עם 130,000 ק״מ במחיר 7000 יורו. יש לך הערכה גסה כמה עולה להולנדי לרשום אותה בהולנד?

זה לא שווה לייבא אותה להולנד, אפשר גם פה למצוא דברים דומים. אבל על אוטו כזה ועוד ישן לא יהיה מס.

 

לפני 25 דקות, itsik170 כתב:

איך זה באמת עובד באירופה?

 

אתה צריך ברמת העיקרון לרשום את הרכב איפה שאתה מתגורר. בכול אופן, כשתרכוש תצתרך לרשום אותו על עצמך, ולא יעבוד לך אם אתה לא מתגורר באותה המדינה בלי לייצא אותו.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@David32 רציתי לתייג אותך ולקרוא לך "קשבנו בהולנד".

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

זה לא שווה לייבא אותה להולנד, אפשר גם פה למצוא דברים דומים. אבל על אוטו כזה ועוד ישן לא יהיה מס

אם יש כאלה גם בהולנד אז גם כחדשות הן לא עלו כמו בארץ, לא?

 

בכל מקרה, מיאטה ב 26,000 שקל קצת מטה את הדיון לטובת הולנד.

יש כרגע רק מיאטה 2007 אחת ביד 2 בארץ, היא עם 300k ק״מ, יד שישית, רוצים עליה 92,000 שקל ובמודעה כתוב שצריך יישור קו ולכן המחיר נמוך.

https://www.yad2.co.il/vehicles/item/37zkcysk

 

אני חושב שאני מוכן להתחלף עם שוק הרכב של הולנד כל יום בשבוע.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, llaavvii כתב:

גם בסינגפור עלות קניית רכב מטורפת, הרבה יותר מבישראל.

גם בדנמרק, ונידמה לי גם בהונג-קונג. בנורבגיה יש מס שנתי שמאד תלוי במשקל ובזיהום, אבל גם מאד גבוה לרכב בע״פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

כי מצד שני הגבולות שם פתוחים ואין בעיה להסתובב בכל שנג'ן ברכב עם לוחית של מדינה שנמצאת בשנגן.

אין בעיה להסתובב גם עם רכב עם לוחית ישראלית באירופה - אבל מה עם טסט? ביטוח? לא יודע לגבי הולנד, אבל בפורטוגל הרכבים יקרים מאוד, ולטענת אח שלי (שחי בפורטוגל) יש אנשים שעוברים את הגבול לספרד, קונים רכב, ונוסעים איתו, אבל הם צריכים את כל הפרוצדורות האדמיניסטרטיביות לעשות בספרד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...