Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו - גם לה יש בעיות מנוע וחשמל כמו פיג'ו ?


שמעוני1900

פוסטים מומלצים

היי 

שמעתי הרבה על תקלות ובעיות ברכבי סיטרואן ופיג'ו - עם מנוע 1.2 בנזין  

לא המלצתם לי על הרכב.

 

האם גם רנו סובלת מבעיות במנוע 1.3  חצי הברידי !

רנו ארקנה 1.3 / או רנו אוסטרל 1.3 

 

או עדיף לחזור ל קיה ספורטאז ? יונדאי טוסון ?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לרנו ולא לפיג'ו יש בעיות חשמל... 

אכן, מנוע ה-1.2 לא מומלץ וגם מנוע 1.2 של רנו לא מומלץ. 

 

את מנוע 1.3 של רנו/במרצדס אני לא מכיר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, yoav911gt2 כתב:

במנוע ה-1.3 יש את הבעיה של בית התרמוסטט. 

מנוע ה-1.2 הבעייתי של רנו יצא מייצור ב2018. 

אם הבנתי נכון - הבעיה במנוע סיטרואן 1.2 נשארה גם אחרי 2018.

 

בכללי - רנו ארקנה   או רנו אוסטרל

רכב שיעשה לי הרבה בעיות והרבה ביקורים במוסך?

אני רגיל לקיה - רק טיפולים - פעם בשנה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו איך בלבלתם את הבחור...

אחי אתה בחרדות! כולה קניית אוטו. תהנה. 

בעיות במנועים יש בעיקר למי שלא מטפל בהם כמו שצריך. תקנה את הרכב שהכי נכון לך מבחינת שימושיות ואתה הכי מתחבר אליו ואל תחשוש כל כך. גם מנועי הפיורטק 1.2 המושמצים הם כיפים ונותנים יופי של עבודה, אם רק לא תחתוך פינות ותנסה לקמץ: החלפה של טיימינג כל 60K (הוצאה של 1,400 ש"ח מי ישמע),* שמן אך ורק בתקן היצרן, טיפולים כל 10K. ותקנה רק ממי שעשה זאת בדייקנות ועם קבלות. 

כל מי שלא עשה זאת - אכל אותה. מי שעושה זאת - שמח. וכן, פה ושם יש סיפורי אימה על איזה אחד שכבר הלכו לו שלושה מנועים (איכשהו הכל באותו מוסך). 

 

דוגמא: פעם היו מוניטין רעים למנוע דיזל 3.0 של איסוזו. שהוא אכן מנוע מורכב עם מסילה משותפת וחיישן חכם שמדי פעם דורש החלפה. אבל למה? כי שמו שמן זול, פילטרים שמן (יש 2) תחליפיים מנייר טואלט, לא החליפו אטמים לכוסיות המזרקים ולא פילטר סולר שמגיע עם חיישן משלו (כי למה להחליף הרי האוטו נוסע), התעלמו ממזרקים שהתקלקלו -- והלכו מנועים. מרגע שהתחילו לטפל כמו שצריך, -- וזה לא זול! -- מסתבר שאלו מנועים נהדרים, גמישים חזקים עמידים ואפילו לא שתיינים מדי, שבחיים לא מתחממים ועושים חצי מליון ק"מ ומעלה בתנאים קשים. לא סתם איסוזו טרופר מתוחזק במצב וטוב עולה היום 50% יותר ממה שעלה לפני עשר שנים.

 

נכתב ע"י מי שמחזיק גם סיטרואן 1.2 וגם איסוזו 3.0 ונהנה מאוד משניהם.

אה, וגם רנו היה לי שסיפק כמה שנים טובות נוחות ושימושיות ואלגנטיות של רכב שעולה פי 8 והמשפחה מתגעגעת אליו.

 

* טיימינג במוסך מומחה לא יבואן: קיט טיימינג: 675 ש"ח. עבודה: 280 ש"ח. פירוק מערכת שמן רק כי ביקשתי: 100 ש"ח. חגורת אביזרים כולל עבודה:  155 ש"ח. תוסיף מע"מ. סע 60,000 ק"מ וחזור. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 3

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, yoav911gt2 כתב:

במנוע ה-1.3 יש את הבעיה של בית התרמוסטט. 

מנוע ה-1.2 הבעייתי של רנו יצא מייצור ב2018. 

למיטב ידיעתי הבעיה נפתרה בדגמי רנו האלה שכן הם משווקים מעל 2022 והבעיה נפתרה ב2021 ומעלה. 

ה1.2 הוא בעיה אחת גדולה

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש ברשת על מנועי 1.33 של רנו/ניסאן/דאצ'יה.אמנם בפיתוח של מרצדס, אבל הרבה אנשים חווים תקלות של כשל במנוע ולא אחד, ולא שניים. הבעיה זה שהרבה מוסכים לא יודעים לטפל כמו שצריך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Jack457 כתב:

תראו איך בלבלתם את הבחור...

אחי אתה בחרדות! כולה קניית אוטו. תהנה. 

בעיות במנועים יש בעיקר למי שלא מטפל בהם כמו שצריך. תקנה את הרכב שהכי נכון לך מבחינת שימושיות ואתה הכי מתחבר אליו ואל תחשוש כל כך. גם מנועי הפיורטק 1.2 המושמצים הם כיפים ונותנים יופי של עבודה, אם רק לא תחתוך פינות ותנסה לקמץ: החלפה של טיימינג כל 60K (הוצאה של 1,400 ש"ח מי ישמע),* שמן אך ורק בתקן היצרן, טיפולים כל 10K. ותקנה רק ממי שעשה זאת בדייקנות ועם קבלות. 

כל מי שלא עשה זאת - אכל אותה. מי שעושה זאת - שמח. וכן, פה ושם יש סיפורי אימה על איזה אחד שכבר הלכו לו שלושה מנועים (איכשהו הכל באותו מוסך). 

 

דוגמא: פעם היו מוניטין רעים למנוע דיזל 3.0 של איסוזו. שהוא אכן מנוע מורכב עם מסילה משותפת וחיישן חכם שמדי פעם דורש החלפה. אבל למה? כי שמו שמן זול, פילטרים שמן (יש 2) תחליפיים מנייר טואלט, לא החליפו אטמים לכוסיות המזרקים ולא פילטר סולר שמגיע עם חיישן משלו (כי למה להחליף הרי האוטו נוסע), התעלמו ממזרקים שהתקלקלו -- והלכו מנועים. מרגע שהתחילו לטפל כמו שצריך, -- וזה לא זול! -- מסתבר שאלו מנועים נהדרים, גמישים חזקים עמידים ואפילו לא שתיינים מדי, שבחיים לא מתחממים ועושים חצי מליון ק"מ ומעלה בתנאים קשים. לא סתם איסוזו טרופר מתוחזק במצב וטוב עולה היום 50% יותר ממה שעלה לפני עשר שנים.

 

נכתב ע"י מי שמחזיק גם סיטרואן 1.2 וגם איסוזו 3.0 ונהנה מאוד משניהם.

אה, וגם רנו היה לי שסיפק כמה שנים טובות נוחות ושימושיות ואלגנטיות של רכב שעולה פי 8 והמשפחה מתגעגעת אליו.

 

* טיימינג במוסך מומחה לא יבואן: קיט טיימינג: 675 ש"ח. עבודה: 280 ש"ח. פירוק מערכת שמן רק כי ביקשתי: 100 ש"ח. חגורת אביזרים כולל עבודה:  155 ש"ח. תוסיף מע"מ. סע 60,000 ק"מ וחזור. 

בגלל שאלו לא הוראות יצרן, אף אחד לא מטפל כול 10 אלף וטיימינג כול 60 אלף. לכן אם לרכוש, אז רכב עד 4 שנים וק״מ באזור הזה ולהחליף.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי השאלות.לגבי רנו ארקנה / אוסטרל, אני מניח שהכוונה לרכב חדש מיבואן,  ולא רכב בן 4.

אז קודם כל, הרכבים באחריות 3 שנים. אחרי שנגמרת האחריות, ניתן לצמצם טווח הטיפולים / החלפת רצועת טיימינג ברכבי PSA. 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.5.2024 בשעה 14:41, שמעוני1900 כתב:

שמעתי הרבה על תקלות ובעיות ברכבי סיטרואן ופיג'ו - עם מנוע 1.2 בנזין  

לא המלצתם לי על הרכב.

 

האם גם רנו סובלת מבעיות במנוע 1.3  חצי הברידי !

רנו ארקנה 1.3 / או רנו אוסטרל 1.3 

אני לא יכול לענות לך על השאלה לגבי דגמי רנו חדישים יותר... אבל השמצות על הצרפתיות לא חסר. הישראלים לא מחבבים אותן ומוציאים דיבתן רעה.

בצדק?

לדעתי ממש ממש לא.

טחנו את הנושא הזה בכל מקום לעייפה כולל בפורום (ואני גם בטח רשמתי את הפסקה הבאה כמה פעמים ובכמה שירשורים שונים)...

רנו 5 מודל 1991 (משטרתית לשעבר!) מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 3 שנים).

פיג'ו 205 מודל 1996, מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 5 שנים).

רנו קליאו B, מודל 2001 (יד 2), מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 10 שנים).

פיג'ו 108, מודל 2014 (יד 2), מנוע 1.2L PureTech המושמץ (לא טורבו, שמושמץ ובצדק), תיבת הילוכים ידנית (אצלי מ- 11/2021).

כל הנ"ל היו בשבילי רכבים מ-ע-ו-ל-ים.

אבל אני לא ישראלי רגיל מסתבר. לא ישראלי שמזניח, מתעלם, מתקמצן, מפנה את המבט לצד השני של רכב שדורש תחזוקה והתייחסות נאותה.

בהן צדק שגם לאחר 20 שנות נהיגה ובעלות על צרפתיות בלבדידניות בלבד (העדפה אישית שלי והתרחקות מגירים אוטומאטיים), אני זוכר לכל אחת מהן את מספר התקלות המועט והזניח שחוויתי איתן (אני מזליסט?).

רכבים מעולים ששירתו אותי נאמנה ואני טיפלתי בהן נאמנה.

כמובן לא כולל בלאי רגיל של כל רכב כמו צמיגים, מצבר, רפידות בלם, וכו'. אני מתכוון לתקלות אמיתיות שהן מעבר לבלאי.

 

ההבדל בין צרפתיות לכל השאר?

(בעיקר אל מול הקוריאניות/יפניות עם מוניטין האמינות ה"מוכח")

1. הצרפתיות לא סלחניות למוסכניקים לא מקצועיים שלא מכירים את הרכבים האלו בצורה טובה ומעלה.

2. הצרפתיות לא סלחניות לחלפים לא מקוריים, ובמיוחד רגישות מאוד לחלפים סיניים זולים, או לחלפים שהם לפחות לא ברמת OEM (בדגש על מה שחשוב כמו פילטרים, שמנים וכו', פחות בולמים וצלחות דיסק או רפידות בלם נניח).

3. הצרפתיות לא סלחניות על תחזוקת שבר במקום תחזוקת מנע ותחזוקה לקויה.

4. הצרפתיות לא סלחניות כשלא מטפלים בהן בזמן ודוחים טיפולים ומאריכים מרווח בין טיפולים.

הקוריאניות והיפניות הרבה הרבה יותר סלחניות [יחסית] לכל הסעיפים שרשמתי למעלה, ולכן הן פופולאריות מאוד (אך לא רק)... הצרפתיות מאוד לא.

אז מה רשמתי פה?

תטפל בצרפתיות יפה (תחזוקת מנע ולא תחזוקת שבר), תטפל בהן בזמן, תטפל בהן אצל מוסכניקים מקצועיים (לא חסר המלצות ברשת למוסכים טובים לצרפתיות) ותקבל רכב נוח יחסית, אמין מאוד (כן כן!!!), מהנה, עם סלון מפנק בדר"כ, וכיפי לא פחות מכל יפנית/קוריאנית (הרבה יותר).

בונוס? - בגלל שנאת והשמצת הישראלים את הצרפתיות, המחירון שלהן נמוך למדי (לפעמים חצי מחיר מרכב יפני/קוריאני מקביל), מה שהופך אותן לרכישה מאוד משתלמת ומאוד כלכלית, וככה משיגים רכב מודרני יותר וחדיש יותר משנתון גבוה יותר בהרבה פחות כסף (כמעט חצי מחיר לפעמים, כמו הפיג'ו 108 שלי).

 

אז כמו שרשמו מעליי למעלה וצדקו - מספיק לפחד.

עושים בדיקה במכון בדיקה לפני קנייה, מטפלים בצרפתיה בזמן, עם חלפים טובים, אצל מוסכניק שמבין מה הוא עושה, רגישים לכל רעש ובאים לרופא השיניים לפני שכואב כדי שיעשה בדיקה שנתית ולא רק כשכואב וכבר צריך עקירה.

וזהו.

  

לפני 18 שעות, Jack457 כתב:

גם מנועי הפיורטק 1.2 המושמצים הם כיפים ונותנים יופי של עבודה, אם רק לא תחתוך פינות ותנסה לקמץ: החלפה של טיימינג כל 60K (הוצאה של 1,400 ש"ח מי ישמע),*

 

לפני 18 שעות, Jack457 כתב:

* טיימינג במוסך מומחה לא יבואן: קיט טיימינג: 675 ש"ח. עבודה: 280 ש"ח. פירוק מערכת שמן רק כי ביקשתי: 100 ש"ח. חגורת אביזרים כולל עבודה:  155 ש"ח. תוסיף מע"מ. סע 60,000 ק"מ וחזור. 

מאיפה המחיר הזה?...

קיבלתי הצעה להחלפת רצועת טיימינג במנוע ה- 1.2L PureTech של הפג'ו 108 שלי ב- 2600~ ש"ח...

1,400 ש"ח נשמע לי הרבה יותר זול מדי.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, DAHUJI כתב:

השמצות על הצרפתיות לא חסר. הישראלים לא מחבבים אותן ומוציאים דיבתן רעה.

בצדק?

 

ראשית, לא רק הישראלים לא מחבבים אותן. תיכנס לכל פורום רכב בבריטניה, גרמניה - המוניטין שלהן נמוך ולא בכדי. מה שכן, במקרה שלהן יש להתייחס לגופו של כל דגם ולא ניתן להכליל (למשל, ההנחה של רכבי PSA סובלים מבעיות חשמל - קשקוש מוחלט). מה שמייחד את PSA לרעה, זאת ה(חוסר)תגובה המאד איטית שלהם לכשלים, מה שגורר אכזבה רבה של הלקוחות, איבוד ערך חד ומכאן הדרך קצרה למוניטין גרוע. היצרן הטיפש הזה הוכיח זאת במספר רב של מקרים בעבר (ולא רק בארץ, זאת המדיניות שלו, היבואן רק משמש כנציגו של היצרן...). זה לא שליצרנים אחרים אין כשלים, פשוט שם התגובה הרבה יותר מהירה ולא זורקים את הלקוחות ״ללכת לחפש״ (כאשר לרוב, המצטיינים בלקיחת אחריות הם היפנים).

 

ספיציפית, מנוע ה-1.2 PureTech המוגדש ראוי לתואר ״זבל עופות״. גם אם לקוח יתחזק אותו באדיקות ״לפי הספר״, בשימוש טיפוסי המנוע יכשל במוקדם או במאוחר. להבדיל, מנוע ה-1.6 THP הוא מנוע טוב ובשל (בגרסאות שהן לא THP156, וככל שהגרסה מאוחרת יותר כך היא מוצלחת יותר). מנוע הדיזל 1.6 מהטובים בנמצא. אז שרוצים לרכוש מכונית מבית PSA (עם רנו אין לי נסיון), צריך לוודא שהדגם הספציפי מוצלח יחסית ולא סובל מכשלים שיאכילו את הבעלים בלקרדה או שתיים. או אז, התמורה לרכישה (במיוחד כמשומשת) תהיה נהדרת. 

  • רעיון טוב! 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@DAHUJI

במוסך יבואן בנהריה נאמר לי החלפת הרצועה 1700.

לגבי האמינות, לא תמיד מספיק לטפל לפי ספר, למשל במקרה של הרצועת הטיימינג, אף אחד לא יעשה החלפה של רצועה כול 60 אלף ויקדים החלפת שמן כי זה לא לפי ההוראות.

גם המנוע 1.2 טורבו של רנו בעייתי.

1.3 של רנו בעיה עם מארז התרמוסטט שיכל לנזול ולגרום לנזק למנוע כפי שקורה.

 

לדעתי ההשמצות בחלקם נכונות.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, DAHUJI כתב:

מאיפה המחיר הזה?...

קיבלתי הצעה להחלפת רצועת טיימינג במנוע ה- 1.2L PureTech של הפג'ו 108 שלי ב- 2600~ ש"ח...

1,400 ש"ח נשמע לי הרבה יותר זול מדי.

לכל אחד יחסים אחרים עם המוסך, אבל תנסה בגבע ואצל אורן, מניח שתקבל הצעה באמצע. 

  • רעיון טוב! 1

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, DAHUJI כתב:

אני לא יכול לענות לך על השאלה לגבי דגמי רנו חדישים יותר... אבל השמצות על הצרפתיות לא חסר. הישראלים לא מחבבים אותן ומוציאים דיבתן רעה.

בצדק?

לדעתי ממש ממש לא.

טחנו את הנושא הזה בכל מקום לעייפה כולל בפורום (ואני גם בטח רשמתי את הפסקה הבאה כמה פעמים ובכמה שירשורים שונים)...

רנו 5 מודל 1991 (משטרתית לשעבר!) מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 3 שנים).

פיג'ו 205 מודל 1996, מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 5 שנים).

רנו קליאו B, מודל 2001 (יד 2), מנוע 1.4L, תיבת הילוכים ידנית (החזקתי אותה 10 שנים).

פיג'ו 108, מודל 2014 (יד 2), מנוע 1.2L PureTech המושמץ (לא טורבו, שמושמץ ובצדק), תיבת הילוכים ידנית (אצלי מ- 11/2021).

כל הנ"ל היו בשבילי רכבים מ-ע-ו-ל-ים.

אבל אני לא ישראלי רגיל מסתבר. לא ישראלי שמזניח, מתעלם, מתקמצן, מפנה את המבט לצד השני של רכב שדורש תחזוקה והתייחסות נאותה.

בהן צדק שגם לאחר 20 שנות נהיגה ובעלות על צרפתיות בלבדידניות בלבד (העדפה אישית שלי והתרחקות מגירים אוטומאטיים), אני זוכר לכל אחת מהן את מספר התקלות המועט והזניח שחוויתי איתן (אני מזליסט?).

רכבים מעולים ששירתו אותי נאמנה ואני טיפלתי בהן נאמנה.

כמובן לא כולל בלאי רגיל של כל רכב כמו צמיגים, מצבר, רפידות בלם, וכו'. אני מתכוון לתקלות אמיתיות שהן מעבר לבלאי.

 

ההבדל בין צרפתיות לכל השאר?

(בעיקר אל מול הקוריאניות/יפניות עם מוניטין האמינות ה"מוכח")

1. הצרפתיות לא סלחניות למוסכניקים לא מקצועיים שלא מכירים את הרכבים האלו בצורה טובה ומעלה.

2. הצרפתיות לא סלחניות לחלפים לא מקוריים, ובמיוחד רגישות מאוד לחלפים סיניים זולים, או לחלפים שהם לפחות לא ברמת OEM (בדגש על מה שחשוב כמו פילטרים, שמנים וכו', פחות בולמים וצלחות דיסק או רפידות בלם נניח).

3. הצרפתיות לא סלחניות על תחזוקת שבר במקום תחזוקת מנע ותחזוקה לקויה.

4. הצרפתיות לא סלחניות כשלא מטפלים בהן בזמן ודוחים טיפולים ומאריכים מרווח בין טיפולים.

הקוריאניות והיפניות הרבה הרבה יותר סלחניות [יחסית] לכל הסעיפים שרשמתי למעלה, ולכן הן פופולאריות מאוד (אך לא רק)... הצרפתיות מאוד לא.

אז מה רשמתי פה?

תטפל בצרפתיות יפה (תחזוקת מנע ולא תחזוקת שבר), תטפל בהן בזמן, תטפל בהן אצל מוסכניקים מקצועיים (לא חסר המלצות ברשת למוסכים טובים לצרפתיות) ותקבל רכב נוח יחסית, אמין מאוד (כן כן!!!), מהנה, עם סלון מפנק בדר"כ, וכיפי לא פחות מכל יפנית/קוריאנית (הרבה יותר).

בונוס? - בגלל שנאת והשמצת הישראלים את הצרפתיות, המחירון שלהן נמוך למדי (לפעמים חצי מחיר מרכב יפני/קוריאני מקביל), מה שהופך אותן לרכישה מאוד משתלמת ומאוד כלכלית, וככה משיגים רכב מודרני יותר וחדיש יותר משנתון גבוה יותר בהרבה פחות כסף (כמעט חצי מחיר לפעמים, כמו הפיג'ו 108 שלי).

 

אז כמו שרשמו מעליי למעלה וצדקו - מספיק לפחד.

עושים בדיקה במכון בדיקה לפני קנייה, מטפלים בצרפתיה בזמן, עם חלפים טובים, אצל מוסכניק שמבין מה הוא עושה, רגישים לכל רעש ובאים לרופא השיניים לפני שכואב כדי שיעשה בדיקה שנתית ולא רק כשכואב וכבר צריך עקירה.

וזהו.

  

 

מאיפה המחיר הזה?...

קיבלתי הצעה להחלפת רצועת טיימינג במנוע ה- 1.2L PureTech של הפג'ו 108 שלי ב- 2600~ ש"ח...

1,400 ש"ח נשמע לי הרבה יותר זול מדי.

 

ממש ממש תודה על כל מילה .

לפני 5 שעות, yulianx כתב:

@DAHUJI

במוסך יבואן בנהריה נאמר לי החלפת הרצועה 1700.

לגבי האמינות, לא תמיד מספיק לטפל לפי ספר, למשל במקרה של הרצועת הטיימינג, אף אחד לא יעשה החלפה של רצועה כול 60 אלף ויקדים החלפת שמן כי זה לא לפי ההוראות.

גם המנוע 1.2 טורבו של רנו בעייתי.

1.3 של רנו בעיה עם מארז התרמוסטט שיכל לנזול ולגרום לנזק למנוע כפי שקורה.

 

לדעתי ההשמצות בחלקם נכונות.

תודה

לפני 12 שעות, menir1 כתב:

 

ראשית, לא רק הישראלים לא מחבבים אותן. תיכנס לכל פורום רכב בבריטניה, גרמניה - המוניטין שלהן נמוך ולא בכדי. מה שכן, במקרה שלהן יש להתייחס לגופו של כל דגם ולא ניתן להכליל (למשל, ההנחה של רכבי PSA סובלים מבעיות חשמל - קשקוש מוחלט). מה שמייחד את PSA לרעה, זאת ה(חוסר)תגובה המאד איטית שלהם לכשלים, מה שגורר אכזבה רבה של הלקוחות, איבוד ערך חד ומכאן הדרך קצרה למוניטין גרוע. היצרן הטיפש הזה הוכיח זאת במספר רב של מקרים בעבר (ולא רק בארץ, זאת המדיניות שלו, היבואן רק משמש כנציגו של היצרן...). זה לא שליצרנים אחרים אין כשלים, פשוט שם התגובה הרבה יותר מהירה ולא זורקים את הלקוחות ״ללכת לחפש״ (כאשר לרוב, המצטיינים בלקיחת אחריות הם היפנים).

 

ספיציפית, מנוע ה-1.2 PureTech המוגדש ראוי לתואר ״זבל עופות״. גם אם לקוח יתחזק אותו באדיקות ״לפי הספר״, בשימוש טיפוסי המנוע יכשל במוקדם או במאוחר. להבדיל, מנוע ה-1.6 THP הוא מנוע טוב ובשל (בגרסאות שהן לא THP156, וככל שהגרסה מאוחרת יותר כך היא מוצלחת יותר). מנוע הדיזל 1.6 מהטובים בנמצא. אז שרוצים לרכוש מכונית מבית PSA (עם רנו אין לי נסיון), צריך לוודא שהדגם הספציפי מוצלח יחסית ולא סובל מכשלים שיאכילו את הבעלים בלקרדה או שתיים. או אז, התמורה לרכישה (במיוחד כמשומשת) תהיה נהדרת. 

תודה 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...