Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים ל-3008 שעושה 35 אלף בשנה


Giant_TA
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ההורים שלי צריכים להחליף סט, הרכב עושה 35 אלף בינעירוני. החשיבה לכיוון VFM לצמיגים 225/55/18.

 

יש את הפאלקן ב-2450 או גודייר אפיגריפ סוב ב-2800. 

 

במה הייתם בוחרים(אולי המלצה אחרת) בדגש על שרידות? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישלין פרימסי 4 או 3 מסוגלים להחזיק מעמד גם 90-100 אלף קילומטרים,  מה שהופך אותם ל VFM גבוה, גם אם מחיר הרכישה יקר יותר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם Good Year efficient grip מחזיקים ככה  בשימוש כזה כל עוד עושים רוטציה. אני עכשיו עם סט רביעי גודייר, כל הסטים הקודמים החזיקו באיזור 100 אלף. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירים של גודייר ומישלין דומים,

מישלין יותר שקטים ונוחים.

פאלקן מחזיקים כ 60 אלף קילומטרים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי ניסיון רע עם פרימסי שלוש שנראו אחרי שנה כמו קרקע של בצורת, אבל אשקול.

 

קלבר או פאלקן יוצאים 2200/2400 ש״ח. הפרימסי בטח באזור ה-3400.

 

דווקא הגודייר 2800 שזה נשמע VFM סבבה, אם בוקי אומר שהם מחזיקים לו 100 אלף. 

 

@בוקי הגודייר שלך טורקי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרימסי 3 בטח היו מקוריים שבאו עם הרכב.

כדאי מאוד  לעשות רוטציה קדימה- אחורה באותו הצד, רצוי כל 15 אלף קילומטרים.

אם הצמיגים הישנים שחוקים בצורה לא אחידה או התפוררו, מיד אחרי ההחלפה צריך לעשות כיוון פרונט. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, Giant_TA כתב:

 

@בוקי הגודייר שלך טורקי?

סלובני.

 

פה תוכל לראות איך הסט הקודם נראה אחרי 93.000 ק"מ.

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרימסי 4 אחרי 80 אלף קילומטרים ( הצמיג הספציפי היה 50 אלף במצטבר על הציר הקדמי, והוא יותר שחוק מהזוג שהיה 50 אלף מאחורה). 

20220703_065041.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...