Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרך: רנו ארקנה C-SUV של רנו המיוצר בקוריאה


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוב המכירות של הארקנה הם ברוסיה, יש סיכוי שבגלל המלחמה באוקראינה והחרם על רוסיה היבואן הצליח לקבל יחידות?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 2.6.2022 בשעה 19:35, itsik170 כתב:

רוב המכירות של הארקנה הם ברוסיה, יש סיכוי שבגלל המלחמה באוקראינה והחרם על רוסיה היבואן הצליח לקבל יחידות?

דגמים דומים ויזואלית, גם השם זהה, אך שונים לחלוטין. הגרסה לשוק הרוסי מבוססת על הפלטפורמה של הדאסטר שזו גרסה מוארכת לפלטפורמה של הקליאו דור קודם, הגרסה לאירופה מבוססת על פלטפורמת CMF-B המודרנית יחד עם תא נוסעים שונה ואיכותי יותר, מנועים שונים כולל היברידי ועוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 18.11.2021 בשעה 08:34, PriceDevil כתב:

רנו ארקנה הוא קרוסאובר 5 דלתות שהוצג באירופה בספטמבר 2020. יגיע לישראל בשתי גירסאות:

 

EXECUTIVE מנוע 1332 סמ"ק טורבו 158 כ"ס  תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 הילוכים מערכות בטיחות מקריות מלאות כולל בקרת שיוט אדפטיבית.  מחיר 130000 ש"ח

INTENSE מנוע 1598 סמ"ק הברידי 145 כ"ס תיבת הילוכים רציפה מערכות בטיחות מקוריות ללא בקרת שיוט אדפטיבית מחיר 140000 ש"ח

 

 

 

 

 

 

 

 

הושק היום. 130000? חחח

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר של 130K בהודעה של priceDevil התייחס לגרסת בנזין עם מנוע בנפח 1.3 שלא מוצעת בשלב הזה בישראל. יתכן כי תגיע בהמשך עם תג מחיר נמוך משל הגרסה ההיברידית.

השורה הרלוונטית בהודעה מתייחסת לגרסה ההיברידית לגביה צוין תג מחיר של 140K, מאמין שהוא התייחס לרמת האבזור הבסיסית שאכן מוצעת ללא בקרת שיוט אדפטיבית. שים לב שזאת הודעה שפורסמה בנובמבר 2021, לפני קרוב לשנה. בדוק מה קרה לתג המחיר של טויוטה CHR מאז ותבין שזאת כנראה הייתה הערכה נכונה לזמנה וכרגע המחיר הסופי גבוה יותר ומתיישר עם עליית המחירים בשוק.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Mike808 כתב:

איפה ראית שאני מצדיק את המחיר?

לפני 34 דקות, Mike808 כתב:

 ומתיישר עם עליית המחירים בשוק.

 

 

למה להפנים את עליית המחירים כאילו זו גזירה משמיים? ומדוע לאמור מתיישר (כהצדקה, לכל הפחות במובלע)?

אם כבר, מתעקם.

 

ומכיוון שכעת ראיתי שהנך אחראי הפורום - אולי דווקא מכאן תצא הבשורה שלא רוכשים מכוניות בתמחור חזירי?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוכש מה שמתאים לי מתי שמתאים לי, אני לא עושה חישובים עבור אף אחד אחר ומה שחזירי בעיניך יכול להיראות הוגן בפני אחר.

עליית מחירים היא לא גזירה משמים, היא נובעת מחישובי כדאיות ורווח של היבואן. יש X מכוניות ורמה מסוימת של ביקוש שכנראה הביאו לתמחור הזה. קח בחשבון שגם היצרן מעורב בתהליך התמחור וקיימים שיקולים כגון מחיר של דגמים מתחרים.

מתיישר או מתעקם זאת כבר סמנטיקה שלך. בהודעה על ההשקה שהתפרסמה כאן בפורום סופר שיש רצון מצד היבואן לשווק בהמשך גרסת טורבו בנזין שתהיה זולה יותר כך שלא מן הנמנע שתג המחיר של הגרסה ההיברידית משאיר מקום לגרסאות נוספות מלמטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, tomede כתב:

ומייד מופיעים מצדיקי המחיר ומגיני היבואנים. איזה הפתעה.

מאידך, אפשר גם לכתוב מיד מופיעים מכחישי המצב ומתלוננים על המחיר מבלי להבין את ההשפעה של המצב בעולם ב-2.5 שנים האחרונות.

עם קצת פופוליזם, אפשר להציג כל דבר בצורה מגוחכת.

אמנם ניסחתי את דבריי בצורה מעט פופוליסטית, במקום לבכות באופן אוטומטי "זה יקר. היבואן חזיר", צריך להפנים כי לא כל העולם נגדך אלא (באופן ספציפי) יש כאן בעיה כלל-עולמית.

מחירי הרכב בכל העולם עולים (לא רק בישראל). 

למה ?  בעיות אספקה ותובלה.

מדוע ? קורונה (איפה הייתם בשנתיים האחרונות ?)  ומלחמה באוקראינה (איפה הייתם בחודשים האחרונים ?)

מעבר לכך, זה עניין של ביקוש והיצע -> יש ביקוש גבוה והיצע נמוך - המחיר עולה.    יש ביקוש נמוך והיצע גבוה - המחיר ירד (גם אם לא באופן רשמי, אלא ע"י "הנחה רק בשבילך/ רק היום..")

אני מודה - יש סיכוי די גבוה כי לאחר התייצבות המצב העולמי, היבואנים בארץ ינסו להשאיר את המחירים כפי שהם בכדי להגדיל את הרווח שלהם (אבל אנחנו עדיין לא שם).

 

וכמו תמיד - אם נראה לך שדורשים מחיר יקר מדי עבור מוצר/ שירות מסויים - אינך חייב לקנות אותו (אך מהיכרות עם המנטליות הישראלית -> בוכים על המחיר ורצים לקנות...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, guya72 כתב:

אם נראה לך שדורשים מחיר יקר מדי עבור מוצר/ שירות מסויים - אינך חייב לקנות אותו

אלא אם עומד מולך אוליגופול/קרטל ואז אין לך ברירה. שוק הרכב הוא לא התחום היחיד שסובל מהתופעה הזאת שהמדינה לא מטפלת בה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, guya72 כתב:

מאידך, אפשר גם לכתוב מיד מופיעים מכחישי המצב ומתלוננים על המחיר מבלי להבין את ההשפעה של המצב בעולם ב-2.5 שנים האחרונות.

עם קצת פופוליזם, אפשר להציג כל דבר בצורה מגוחכת.

אמנם ניסחתי את דבריי בצורה מעט פופוליסטית, במקום לבכות באופן אוטומטי "זה יקר. היבואן חזיר", צריך להפנים כי לא כל העולם נגדך אלא (באופן ספציפי) יש כאן בעיה כלל-עולמית.

מחירי הרכב בכל העולם עולים (לא רק בישראל). 

למה ?  בעיות אספקה ותובלה.

מדוע ? קורונה (איפה הייתם בשנתיים האחרונות ?)  ומלחמה באוקראינה (איפה הייתם בחודשים האחרונים ?)

מעבר לכך, זה עניין של ביקוש והיצע -> יש ביקוש גבוה והיצע נמוך - המחיר עולה.    יש ביקוש נמוך והיצע גבוה - המחיר ירד (גם אם לא באופן רשמי, אלא ע"י "הנחה רק בשבילך/ רק היום..")

אני מודה - יש סיכוי די גבוה כי לאחר התייצבות המצב העולמי, היבואנים בארץ ינסו להשאיר את המחירים כפי שהם בכדי להגדיל את הרווח שלהם (אבל אנחנו עדיין לא שם).

 

וכמו תמיד - אם נראה לך שדורשים מחיר יקר מדי עבור מוצר/ שירות מסויים - אינך חייב לקנות אותו (אך מהיכרות עם המנטליות הישראלית -> בוכים על המחיר ורצים לקנות...)

צר לי אבל כאן אני לא מסכים איתך כמעט בשום פרמטר,
מחירי ההובלה הימית ירדו כבר ביותר מ50% בחודשים האחרונים (וממשיכים לרדת),
שער היורו והדולר בריצפה (אמור להשפיע מאוד על מחיר המכונית)
ועדיין הפערים במכוניות בין העולם וישראל גבוהים מאוד,
אני לא טוען שהיבואן "חזיר" מכיוון שזאת זכותו המלאה למכור ביאזה סכום שהוא רוצה וזכותך לא לקנות.

אבל זה שהיבואנים מנצלים מצב, ממקסמים רווחים עד הקצה (וקרטל היבואנים הוא מהעשירים בארץ), סוג של מתאמים מחירים, זה פשוט עצוב מאוד בעיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, llaavvii כתב:

צר לי אבל כאן אני לא מסכים איתך כמעט בשום פרמטר,
מחירי ההובלה הימית ירדו כבר ביותר מ50% בחודשים האחרונים (וממשיכים לרדת),
שער היורו והדולר בריצפה (אמור להשפיע מאוד על מחיר המכונית)
ועדיין הפערים במכוניות בין העולם וישראל גבוהים מאוד,
אני לא טוען שהיבואן "חזיר" מכיוון שזאת זכותו המלאה למכור ביאזה סכום שהוא רוצה וזכותך לא לקנות.

אבל זה שהיבואנים מנצלים מצב, ממקסמים רווחים עד הקצה (וקרטל היבואנים הוא מהעשירים בארץ), סוג של מתאמים מחירים, זה פשוט עצוב מאוד בעיני.

בניגוד לך אני בהחלט טוען שיבואני הרכב חזירים ומעבר לכך, מתאמים מחירים אומנם לא באופן ישיר אך בהחלט ניתן לראות מגוון שלם של רכבים מיצרנים שונים אשר מתחרים על סגמנט מסוים בליסינג שהמחיר משום מה דומה ועומד על 150K ...

יש דוגמאות רבות לכך וכל מי שמעט מתמצא בתחום הרכב מכיר ויודע את הנושא.

היבואנים הבלעדים הם גזלנים אשר נהנים בחסות המדינה מחוסר תחרות ואכיפה של הממונה על ההגבלים.

כפי שציינת מחירי ההובלה לישראל ירדו בצורה משמעותית , האירו צנח בצורהחריפה משמע מחירי האירופאיות לפחות היו צריכים להיות מוזלות בכ10%, אבל הצרכן הישראלי לא רק שאינו רואה ירידה במחירים אלא עליות מטורפות על בסיס דו חודשי  , וכולנו יודעים שמה שעולה בארץ לעולם לא יורד חזרה.

על מנת לתת פרופורציה לרמת העושק, מזכיר לכולם את התקופה שבה רכבים חדשים במסלול יד 2 , 0 ק"מ נמכרו בהנחות של עשרות אלפי שקלים , בין 16-25 אחוז ממחיר המחירון הרשמי, וכולם מבינים שגם לאחר הנחה בסדרי גודל כזה היבואן עדין מרוויח על כל רכב...

 

לצערי הצרכן הישראלי טיפש וממשיך לקנות בכל מחיר, אולי עכשיו עם עליות מחירי הכסף והריבית הגבוהה הרכישות יקטנו ויבואני הרכב יתחילו להילחם על מכירה של רכבים חדשים בדמות של הורדת מחיר והטבות ללקוח , אבל זה תלוי בישראלי ובאם הוא יחליט שהוא מפסיק להיות פראייר , זה ככל הנראה לא צפוי להתרחש....

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מציין שאכן כתבתי שיבואני הרכב הם סוג של קרטל ומתאמים מחירים - בזה אנחנו מסכימים.
ולנו כצרכנים יש את היכולת "לשבור" את המחירים, מספיק שבמשך 3 חודשים המחירות ירדו (לא ל0) ב50% כבר לטעמי תהיה כאן תזוזה משמעותית.
גם מצד האוצר שענף הרכב זו הפרה חולבת הכי גדולה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 617 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...