Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על פולו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצה על פולו

שלום רב,

 

בשבועות האחרונים אני עסוק בחיפוש רכב סופר מיני בתקציב של עד

30,000 ש"ח פלוס מינוס.

 

ההתלבטות שלי היא בין פיז'ו 106 ופולקסווגן פולו משנתונים 96-98.

חשוב לי לציין שאיני נוסע הרבה ק"מ, והדגש הוא על רכב חסכוני ואמין,

ובנוסף שיהיה מאובזר ובטיחותי.

 

כיוון שאת הפולו אני לא מכיר מבחינת אמינות וטיפולים, אשמח אם תוכל

לענות לי על מספר שאלות:

 

1. ראשית, מה עדיף מנוע 1600 75 כ"ס או 1390 60 כ"ס.

2. מה מרווח הטיפולים בדגם זה ומחירי החלפים באופן כללי.

3. אם ידוע לך על מחירי ביטוח מקיף (האם הם חריגים מהמקובל)

אשמח אם תציין זאת.

4. אתה מוזמן גם לחוות דעה בנוגע ל-106.

5. תודה.

פורסם

ברוך הבא לפורום!

 

אם אתה רוצה בטיחות, רד מ106.

 

לגבי הפולו, תריץ חיפוש היו המון דיונים על פולו-ים.

 

אופציה נוספת, אם כי אני לא בטוח בכמה היא חורגת מהתקציב, תבדוק במחירון, רנו קליאו B (משנת 99). בטוחה יותר מהפולו, ובטוחה מאוד באופן כללי. מומלצת מאוד בגיר ידני, וחסכונית.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...