Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה אוטו ראשון ולא יודע באיזה מהן להחליט וגם באיזה נפח מנוע לבחור.

יש b3 1500  ויש 2000 4x4 אבל שתיהן אוכלות מלא דלק לא משנה איזה מנוע ואותו הדבר גם בלאנסר רק עם מנוע 1800 ומנוע 1500. הבנתי שיש גם לנסר 1600 אבל כמעט ואין למכירה. הלאנסר 1800 יותר יקרה מכולן בכמה אלפים אז היא פחות רלוונטית לי. 

פורסם
לפני 9 דקות, דותןן כתב:

אני קונה אוטו ראשון ולא יודע באיזה מהן להחליט וגם באיזה נפח מנוע לבחור.

יש b3 1500  ויש 2000 4x4 אבל שתיהן אוכלות מלא דלק לא משנה איזה מנוע ואותו הדבר גם בלאנסר רק עם מנוע 1800 ומנוע 1500. הבנתי שיש גם לנסר 1600 אבל כמעט ואין למכירה. הלאנסר 1800 יותר יקרה מכולן בכמה אלפים אז היא פחות רלוונטית לי. 

אתה נעול על אוטומטי?

הלנסר 1800 , זה גיר רציף.

ה 1600 של הלנסר זה אופציה טובה.

אתה זקוק לאוטו משפחתי? רשמת שזה אוטו ראשון שלך

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

אתה נעול על אוטומטי?

הלנסר 1800 , זה גיר רציף.

ה 1600 של הלנסר זה אופציה טובה.

אתה זקוק לאוטו משפחתי? רשמת שזה אוטו ראשון שלך

יש לי רישיון על אוטומט וראיתי הרבה צעירים עם משפחתיות אם הייתי יכול הייתי מכוון לאיזה קופה

פורסם

מה התקציב שלך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב שלך והדרישה לגיר אוטומטי אין רכב ממש חיסכוני, מה גם שאם הנסועה שלך נמוכה , צריכת דלק תהיה שולית יחסית בין רכב חסכוני לפחות.

הייתי בודק גם סוזוקי סוויפט, שתהיה דווקא זריזה יחסית ואמינה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, דותןן כתב:

יש לי רישיון על אוטומט וראיתי הרבה צעירים עם משפחתיות אם הייתי יכול הייתי מכוון לאיזה קופה

ראית? טוב,

השאלה מה מתאים לך?

אתה גר באזור עם חניה נוחה?

רוב הנסיעות שלך יהיו בתוך עיר? בין עירוני?

ב 15 אלף הייתי מתרכז ברכב יותר קטן וחדש.

אולי פיאסטה, סוויפט

יאריס 

תתחיל מזה

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 50 דקות, yulianx כתב:

בתקציב שלך והדרישה לגיר אוטומטי אין רכב ממש חיסכוני, מה גם שאם הנסועה שלך נמוכה , צריכת דלק תהיה שולית יחסית בין רכב חסכוני לפחות.

הייתי בודק גם סוזוקי סוויפט, שתהיה דווקא זריזה יחסית ואמינה.

בחיים לא שמעתי שיבוחים על סוזוקי כמו ששמעתי על סובארו. לא אומר שהאוטו לא טוב פשוט מתאים לי יותר סובארו בגלל קשרים במוסך

לפני 47 דקות, לירון .ה. כתב:

ראית? טוב,

השאלה מה מתאים לך?

אתה גר באזור עם חניה נוחה?

רוב הנסיעות שלך יהיו בתוך עיר? בין עירוני?

ב 15 אלף הייתי מתרכז ברכב יותר קטן וחדש.

אולי פיאסטה, סוויפט

יאריס 

תתחיל מזה

אני מעדיף סובארו בגלל אמינות וקשרים במוסך 

פורסם

אם כך, קח סובארו, שים לב שה1.5 לא זריז אך אמין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 דקות, דותןן כתב:

בחיים לא שמעתי שיבוחים על סוזוקי כמו ששמעתי על סובארו. לא אומר שהאוטו לא טוב פשוט מתאים לי יותר סובארו בגלל קשרים במוסך

אני מעדיף סובארו בגלל אמינות וקשרים במוסך 

אז כמו שרשמו מעלי

קח את הסובארו 1.5

לפחות תיקח את האצבק, יותר קל לחניה, ויותר יפה,לטעמי 

אכן די עגלה באוטומט.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

פשוט תמיד רושמים וגם ובאמת הרבה אנשים רשמו לי כמה שהסובארו מנועים 1500 אמינים אין תקלות בכלל. אני יודע שגם הלאנסק אמינה והמפרט שלהן דומה מאוד אבל השאלה היא היא גם אמינה ככה

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, דותןן כתב:

פשוט תמיד רושמים וגם ובאמת הרבה אנשים רשמו לי כמה שהסובארו מנועים 1500 אמינים אין תקלות בכלל. אני יודע שגם הלאנסק אמינה והמפרט שלהן דומה מאוד אבל השאלה היא היא גם אמינה ככה

הלנסר אמינה, שוב במסגרת איך טיפלו בה ובאיזה חלקים. אבל רשמת שיש לך קשרים במוסך סובארו?

אז,תיקח סובארו.b3 האצבק, יותר קל לחנות. ללנסר יש גירסת ספורטבק. מנוע 1.8 יותר חזק, בתקציב שלך אולי שנת 2008 תוכל למצוא?

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 46 דקות, לירון .ה. כתב:

הלנסר אמינה, שוב במסגרת איך טיפלו בה ובאיזה חלקים. אבל רשמת שיש לך קשרים במוסך סובארו?

אז,תיקח סובארו.b3 האצבק, יותר קל לחנות. ללנסר יש גירסת ספורטבק. מנוע 1.8 יותר חזק, בתקציב שלך אולי שנת 2008 תוכל למצוא?

הספורטבק פגז אבל כבר מאוד יקרות ומלא דלק

פורסם

2008 יכול להיכנס בתקציב.

המנוע 1.8 עם הגיר הרציף, לא יקח הרבה דלק ביחס לסובארו. במיוחד מחוץ לעיר בשיוט.

הייתה לי כזאת שנת 2016 לחודש.

מולטימדיה מזעזעת, ולא התחברתי לגיר כל כך.

אני אוהב את המיציבושי הישנות

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

ה b3 אכן כבדה ולא ממש מכונית לספר עליה בכל מה שקשור בתאוצה וזריזות אבל מניסיון עם אחתכזו בעבודה שכיסחו לה את הצורה המכונית הזו גילתה אמינות מאוד מרשימה , למעט טיפול קטן במזגן האוטו נסע ונסע ונסע עוד קצת בלי שום תקלות , אם מ 0 ל 100 פחות חשוב לך אז מניסיון זאת מכונית מצוינת ...

×
×
  • תוכן חדש...