Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ממוזאון BMW ו ממוזיאון Audi/NSU


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור, אפשר לדעת מה ההבדלים בין סוגי הפרינצים ? ראיתי את הפרינץ בראש בעין, במה היא שונה משלך חוץ מהפנסים?

אם אתה מיתכוון לשנות את האוטו אז מה הבעיה לקחת את אחד מהדגמים שאתה לא רוצה ולשנות את הצורה לאיזו פרינץ שאתה רוצה ?

מאוד מעניין אותי

דרך אגב, לפני כ-3 שנים היתה במיגרש גרוטאות בפ"ת פרינץ כניראה TTS לפי הצורה שאני רואה בתמונות, היא שימשה למירוצים לפי המדבקות על האוטו וכלוב ההגנה בפנים והגלגלים החלקים שהיו לה, היא כבר לא נימצאת שם, אני אבדוק בהיזדמנות אם בעל המקום שמר חלקים ממנה כי היא היתה חצי שרופה.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
חזרתי מטיול מגרמניה בין השאר ביקרתי גם במוזיאון רכב של BMW במינכן (עלוב ביותר), ואחר מכן המשכתי למוזאון הרכב של Audi בעיר שאני לא זוכר את שזה, אבל המוזאון נמצא בצמוד למפעלי audi.

, ושתי המזיאונים של Audi וBMW רחוקים אחת מהשנייה בכשעה נסיעה עם Audi A6 על 180 (פשוט מטורף הכבישים שם).

המוזאון של BmW קטן מאוד, אבל בקרוב, ליתר דיוק אמצע 2006, יסתיים בנייתו של המוזאון הענק ליד מפעלי BMW שצמודים לכפר האולימפי (לשעבר).

לאומת זאת מוזאון Audi פשוט ענק, ויפה מבחינה ארכיטקטית, יש שם יותר מ200 כלי רכב ואופנועים של Audi וNSU, המבנה בין השלוש קומות מסודר לפי שנת היצור של הרכבים ולפי תקופות שונות.

והאטרקציה המרכזית מין מנוף ענק שמוריד ומעלה מכוניות (כ 16 במספר) במשך כ 20-25 דקות.

במוזאון גם ניתן לרכוש ספרי רכב (בגרמנית בעיקר) וחלקי חילוף שונים (כגון: סמלים, חלקים אסטטים כמו פסי כרום, וספידומטרים) של Audi ו NSU, וכם מזכרות וסיפרות מקצועים.

מספיק עם הדיבורים, ולתמונות (אלו לא כל התמונות כי עדיין לא הספקתי לכווץ את התמונות לגודל נורמלי), כמו כן יש לי גם תמנות של מכוניות שצילמתי ברחובות ברלין, ובערים שונות בבוריה.

לינק לאלבום(חצי מהתמונות):

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=D82785EDB7C44A2A9FA0F451E6D083A5&alid=218828

מישהו מכיר במקרה תוכנה שיכולה להקטין את בו זמנית מספר רב של תמונת?

תמונות יפות מאוד (במיוחד של מוזיאון bmw)

המילה עלוב ביותר ו-bmw לא מתקשרות אצלי טוב ביחד

180 על האוטובאן,ממש זחלת שם אה :wink:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

ליאור

ניתן להרחיב את הפרוייקט שלך וגם לעשות אותו יחודי יותר :

תהפוך פרינץ 4 ל-1000 רפליקה.

יהיו לך גם חלקים וגם רכבים.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

אהלן ליאור,

 

בהמשך להצעה בנוגע ל- רפליקת פרינץ 1000 בדמות פרינץ 4, למה שלא תלך על משהו "מקורי" עוד יותר:

רפליקת Mercedes 450 SEL מודל 77' מבוססת על אותה פרינץ 4.........?

×
×
  • תוכן חדש...