Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה עם קיה ספורטאג 1.6 טורבו GT פרימיום 2018


SeazeR
 שיתוף
עוקבים 30

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, BeBest כתב:

לקונה (Kona) החדש יש אותו מנוע וגיר?

 

אותו מנוע ואותו גיר.בדקתי.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלום חברים,   עברו כמעט 3 שנים מאז שהתחדשתי בקיה ספורטאג 1.6 טורבו פרימיום וקצרה היריעה מלהכיל.  בשעה טובה, הרכב נמכר. את הרכב רכשתי חדש מהחברה בחודש פברואר 2018. כבר במסירה ע

לא מצליח להבין את אילו אשר קונים את הסלטוס..., רכב מיושן לחלוטין, מנוע שאוהב דלק , מראה חיצוני מצועצע ... יש אלטרנטיבות עדיפות משמעותית מאשר הדבר המיושן הזה.

כנראה שיבואנים שמוכרים רכבים בהיקפים גדולים הלקוחות מבחינתם הם עוד לקוח ויש עוד לא מעט דוגמאות כאלה בארץ. גם אני ב2014 קניתי רכב חדש מהיבואן של קיה (סיד סטיישן). בפעם הראשונה שנכנסתי לאולם ה

מאכזב שברכב חדש מגלים כל כך הרבה תקלות, 

בכל אופן תודה על השיתוף, נדע להיזהר מהדגם. 

 

האמת שלי יש ניסיון טוב מול טלקאר, ברכב של אישתי הוחלף משכך הגה וזמן קצר לאחר ההחלפה התחילה בעיה בידית איתות. 

הייתי בטוח שהבעיה נבעה מכך שפירקו את ההגה ונגעו גם בחיווט של הידית, בשירות של טלקאר טענו שאין סיכוי והבעיה בידית עצמה, לאחר קצת ויכוחים אישרו לפרק את כל היחידה של ההגה ללא חיוב, לאחר שהחלק פורק והוחזר הסתבר שהחבר'ה מטלקאר צדקו. אז לפחות מהניסיון שלי השירות היה מצויין ובמקרה שלי מגיע מילה טובה לטלקאר.

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 57 דקות, daniel204 כתב:

האמת שלי יש ניסיון טוב מול טלקאר, ברכב של אישתי הוחלף משכך הגה וזמן קצר לאחר ההחלפה התחילה בעיה בידית איתות. 

 

מה הייתה הבעיה בידית?

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

מה הייתה הבעיה בידית?

במקרים מסויימים כשמאותתים אורות הרכב מתכבים לחצי שניה.

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 22.12.2020 בשעה 19:12, Nakamichi כתב:

בכל המוסכים, גם של מותגי יוקרה משתמשים הרבה בשמן פז/דלק וכו'.

לי אישית יש בעיה עם זה, כי אני לא מכיר איזה מבחן אמיתי שנעשה לבדוק את השמנים האלה לעומת מותגי שמנים מובילים אחרים.

אבל אם אני לא מטפל לבד ברכב - אני נותן למוסך שישים לי מה שהוא רוצה.  גם זאת צפרדע שאנחנו בולעים

 

לא בולע הרבה צפרדעים -- אני מביא איתי את הנוזלים החשובים למוסך. המוסכניק הקבוע שלי, אני עובד איתו כבר שנים, רכב רביעי, מסכים לזה. עדיין שווה לו, אני לא מתווכח על חיוב בעבודה ולא מבקש הנחות. אני פריק של שמנים ונוזלי קירור איכותיים. נוזל בלמים, הידראוליקה, כמובן שמן מנוע.

יש נוזלים אקזוטיים שאני לא טורח (שמן אקסל של TOD).

מה שכן יש לי גם רכב באחריות, ובמוסך היבואן לא מוכנים לשמוע מזה שאביא בעצמי, גם כשאני עומד בכל התקנים של היצרן (לא בטוח שגם הם). הם שמים מה ששמים. 

יוצא שהרכבים שלא באחריות, במוסך כללי, מקבלים שמנים ונוזלים הרבה יותר איכותיים מאשר אלה שבאחריות, במוסך היבואן. 

 

לגבי סאגת התקלות בקיה, באמת נשמע רע מאוד ומפתיע. בדיוק היום חציתי את ה-100K עם רנו קולאוס, שמלבד טיפולים לפי הספר בלי שום עניינים, לא ראתה תקלה בשום דבר בכלל (מקווה שלא פותח פה לשטן). הרכב נכנס פעם בשנה לטיפול ונוסע כמו ביום שעלה על הכביש. על היבואן אין לי דבר להגיד (קניתי יד2). 

בת זוגי מסיימת 3 שנים עם C3 החדשה, ג"כ טפו טפו אפס מאופס של תקלות (היה איזה ריקול מינורי, לא זוכר על מה). האחריות שם ל-5 שנים. 

עריכה אחרונה על ידי Jack457
  • אהבתי 1

גולף 1.4 ידנית 1995. כל טיפה של כח נחשבת

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקולאוס הוא לא רנו טיפוסי . מנוע 2.5 ליטר זה שריד של ניסאן שכבר לא קיימת בפועל.
כן, הוא רכב אמין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, XxomriiXx כתב:

שאלה קטנה, האם המנוע שמשוייך לספורטאג' GT LINE הוא אותו מנוע של הולוסטר טורבו? יש למישהו מושג?

G4fj 2012 עד 2014

נמצא גם בקונה ובטוסון

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסיפור עם בהחלפת פנסים?
רשמו פה שאם נשרפה נורה מחליפים את כל הפנס?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעת לקוחות אשר ברשותם הרכב קיה ספורטאג' משנת מודל 2016.
מתבצע "ריקול שקט" לפנסים קדמיים. 


הסיפור שכך היה, הרכב נכשל במבחן רישוי שנתי (טסט) על פנסים קדמיים - עכירות בתוך הפנס.
בבדיקה מול הבוחן במכון הרישוי לפשר הפסילה של הפנסים (פעם ראשונה),

נאמר כי לאור ניסיונו מול מספר רב בעלי הרכב הנ"ל עם רכביהם שהוכשלו עקב הבעיה
הוא ממליץ להגיע למוסך מורשה יבואן לביצוע החלפת הפנסים.

לידיעה: עלות הפנסים הקדמיים - 5,200 ש"ח לפני מע"מ (ללא עלות העבודה).

בהגיעי למוסך המורשה, התבשרתי כי ההחלפה תתבצע על חשבון היבואן ללא עלות עקב "ריקול".
בהזדמנות זו של החלפת הפנסים הקדמיים הוצע לי 
להחליף את הנורות שהיו התקינות בנורות חדשות בעלות 90 ש"ח.

לדברי בעל המוסך מי שנפסל במבחן הרישוי התקופתי מגיע לרוב למוסך מורשה יבואן
ומבצעים עבורו את החלפת הפנסים הקדמיים ללא עלות.

 

מובא לתשומת לב בעלי הרכבים קיה ספורטאג' מודל 2016,
שאינם מטפלים במוסך מורשה יבואן ועקב חוסר פרסום "ריקול" ע"י היבואן
נאלצים לשלם עבור החלפת הפנסים הקדמיים לאחר כשל הרכב במבחן הרישוי השנתי.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

לצערי עברתי חוויה מזעזעת בקבלת רכב חדש (קיה סלטוס) מטלקאר. חבל שלא קראתי את השרשור לפני הרכישה. 

לצערי, הבעיות עם הרכב נכון לעכשיו לא נפתרו. והרכב יומיים על הכביש.

אני שוקל אם להשקיע את הזמן ולפרסם כאן פוסט מפורט אודות המקרה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להוסיף לגבי ספורטאג׳ המדובר.
קיבלתי אחת כזו (2018 1.6 טורבו) כרכב גישור עד שקיבלתי את הקארוק המוזמן בליסינג.

הרכב היה עם 50k בערך, לא זוכר במדויק ובסה״כ רכב נחמד. אבל... העניין עם הרעידות והתחלת הנסיעה פשוט היה מחריד. כל תחילת נסיעה הרכב התקשה לנסוע והיו רעידות. הפתרון שמצאתי זה בכל התנעה, ישר להעביר למצב ספורט וכך היה קצת יותר טוב כי הוא לא היה מעביר להילוך שני ישר.

זה היה פשוט בלתי נסבל וכל מי שנהג עליו התלונו על אותה חוויה.
ברגע שקיבלתי את הקארוק, חוויה שונה לגמרי כאמור.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואני צוחק (אחרון) דאצ'יה  לגאן סטיישן 0.9L טורבו, רובוטית, 2017, 55K ק"מ אפס תקלות - אפס.

כשמבינים איך צריך לנהוג עם הגיר הרובוטי הארור הזה ואיך שומרים עליו, אפשר להאריך את חייו.

 המחיר האפסי של הרכב, גורם לי לחייך כל פעם שמישהו אומר לי : אבל זה אוטו לא אמין/זה חרא של אוטו וכד'.

כן, אני יודע שהגיר יכשל מתישהו.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר הרובוטי בלוגאן הוא חד מצמדי - אין מה להשוות לדו-מצמדי.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...