Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב לעבור לג'פון 4X4 שלא ישתה לי דלק לכן כנראה זה לא יהיה ג'יפ רכב שטח, הסתכלתי באינטרנט על כמה מסלולים שרשום ?

רשום שמה הרבה פעמים דרגת קושי לרכב רך: קשה.  כרגע אני כנראה חושב על XV זה רכב שיוכל לעבור שמה?

ועוד שאלה על הדרך עם סובארו XV אפשרי להגיע למקומות עין עקב ומנזר מאר סאבא?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 26.10.2020 בשעה 16:26, ארכי-נוכל כתב:

אני חושב לעבור לג'פון 4X4 שלא ישתה לי דלק לכן כנראה זה לא יהיה ג'יפ רכב שטח, הסתכלתי באינטרנט על כמה מסלולים שרשום ?

רשום שמה הרבה פעמים דרגת קושי לרכב רך: קשה.  כרגע אני כנראה חושב על XV זה רכב שיוכל לעבור שמה?

ועוד שאלה על הדרך עם סובארו XV אפשרי להגיע למקומות עין עקב ומנזר מאר סאבא?

רכב הבניים המתאים עשוי להיות דיהאטסו טריוס, לא חדש. ניתן להגביה ויש לו סרן חי, כלומר ניתן להתקין גם נעילה.

רכב נוסףסוזוקי גרנד ויטרה, גם כן יד שניה.

ממליץ לקרוא חומר באתר שבילים של יואב קווה.

בהצלחה.

אני קניתי סוזוקי ג'ימני, אבל נוסע רק 20 ק"מ לעבודה,. וזה רכב שני

פורסם
בתאריך 26.10.2020 בשעה 16:26, ארכי-נוכל כתב:

אני חושב לעבור לג'פון 4X4 שלא ישתה לי דלק לכן כנראה זה לא יהיה ג'יפ רכב שטח, הסתכלתי באינטרנט על כמה מסלולים שרשום ?

רשום שמה הרבה פעמים דרגת קושי לרכב רך: קשה.  כרגע אני כנראה חושב על XV זה רכב שיוכל לעבור שמה?

ועוד שאלה על הדרך עם סובארו XV אפשרי להגיע למקומות עין עקב ומנזר מאר סאבא?

כפי שכבר ענו לך, XV יעשה את שניהם (אגב, לתצפית על המרסבא אתה יכול להגיע עם עם רכב שאינו 4X4.).

מסלולים יש באתר https://shvilim.co.il/ ותזכור שבכל מקרה, לא נכנסים לשטח עם רכב אחד. תמיד לפחות עם עוד אחד. 

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא הייתי אומר שלמרסבא אפשר להגיע עם רכב שהוא לא 4X4 (אולי עם נהג בדואי)

אבל אתמול היו שם לא מעט XV ודומיהם.

IMG_20201217_164919.thumb.jpg.1777b4142c70f69e32c47a2d23472799.jpg

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

×
×
  • תוכן חדש...