Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: אוסטין\רובר מטרו - מכונית בריטית שתכבוש את העולם (?)


yohai71
שימו לב! השרשור הזה בן 1024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חפש את היסטוריית השרשורים שפתח יוחאי. הבחור מומחה להיסטוריה של תעשיית הרכב הבריטית ומבשל מטעמים להנאת כל חברי הפורום.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה @sperial

 

לפני 4 שעות, bxgti כתב:

איזה יופי של מאמר ! תודה ! 

האם יש עוד כאלה מאמרים ?

 

תמצא את המאמרים שלי באיזור ה"מאמרים" של הפורום (מקום טבעי, אני חושב). את חלקם כתבתי כשרשורים לפני מעבר הפורום לפלטפורמה החדשה הנוכחית, כך שלצערי סדר הפרסום אבד חלקית בהעברה- השתדלתי לעדכן בתוכם עם לינקים מתאימים המפנים לאן שצריך, ובכל אופן עדיין אפשר להנות מהמידע הכתוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי משפחה בלונדון שאני מבקר די הרבה.

הייתה להם MG מטרו בשנים ההם.

עוד זוועה מבית BL

הממשלה הבריטית ידעו שהציבור הבריטי יקנה מכוניות בריטיות מתוך גאווה לאומית ולא חשבו שהם צריכים להתאמץ למכור בכל העולם.

הגה בזווית מוזרה של המיני, גלגלים קטנים כמו במיני.

ה MG הייתה הרבה יותר מפוארת מהגרסה הרגילה, תא נוסעים משודרג מאוד אבל רחוקה ממה שאפשר לקבל ב 205GTI

ה MG הייתה מיוחדת לשנים ההם, אז לא הייתה אאודי A1, אם הייתם רוצים מכונית קטנה מפוארת אז לא היו הרבה.

 

גרסת הואן שכתבת עליה היא דבר שעושים באנגליה לכל מכונית.

יש מיסוי שונה של מכוניות שהם כאילו ואן אז הם עושים את זה לכל מכונית.

אוטמים את החלון האחורי ויש ואן.

עכשיו עשו את זה עם סוזוקי ג'ימני, המנוע של הג'ימני לא עומד בתקן האירופאי אז הם מוכרים את המכונית כואן ואז יש תקן אחר 

 

משהו לקשור למכונית שלהם.

מכוניות שיוצאו מחוץ לאי הבריטי יותר זולות מאשר מכוניות בריטיות שנמכרות על האי.

אז אנשים כמו המשפחה שלי קנו מכוניות בריטיות באירופה והביאו אותן חזרה לאנגליה.

היה על זה פרק של טופגיר, חפשו אותו.

 

(תמונה מהאינטרנט)

spacer.png

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם אפשר להביא לבריטניה רכבים עם הגה שמאלי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, LotusElise כתב:

 

גרסת הואן שכתבת עליה היא דבר שעושים באנגליה לכל מכונית.

יש מיסוי שונה של מכוניות שהם כאילו ואן אז הם עושים את זה לכל מכונית.

אוטמים את החלון האחורי ויש ואן.

עכשיו עשו את זה עם סוזוקי ג'ימני, המנוע של הג'ימני לא עומד בתקן האירופאי אז הם מוכרים את המכונית כואן ואז יש תקן אחר 

 

(תמונה מהאינטרנט)

spacer.png

גם בארץ היה חוק דומה עד סביבות שנות ה-70. קראו לזה "מכונית מסחרית", אפילו היו להן סדרות נפרדות של מספרי רישוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, itsik170 כתב:

השאלה היא אם אפשר להביא לבריטניה רכבים עם הגה שמאלי.

 

כן - יש באנגליה מכוניות עם הגה במיקום הנורמאלי, ויש ביבשת מכוניות בריטיות עם הגה לנוסע ליד הנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, sperial כתב:

גם בארץ היה חוק דומה עד סביבות שנות ה-70. קראו לזה "מכונית מסחרית", אפילו היו להן סדרות נפרדות של מספרי רישוי.

 

בארץ הפסיקו עם זה, כי היו קונים "מסחריות" עם מיסוי נמוך יותר ואז מוסיפים להם שורת מושבים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, itsik170 כתב:

היו קונים "מסחריות" עם מיסוי נמוך יותר ואז מוסיפים להם שורת מושבים.

 

ועל זה היה מרעים רפי גינת בקול הבס שלו: "קומ-בינה!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, sperial כתב:

גם בארץ היה חוק דומה עד סביבות שנות ה-70. קראו לזה "מכונית מסחרית", אפילו היו להן סדרות נפרדות של מספרי רישוי.

גירסאת הוואן קיימת עד היום בנורווגיה נקראית ורביל(מאופיין בלוחית רישוי ירוקה) - החוק אומר שכל מה שנדרש מהרכב להיות זה בלי מושב מאחורי שורת המושבים של הנהג ועם רשת בין השורה הראשונה למטען אחריה - ראיתי שמה הרבה אוטלנדרים, מרצדס gl וכו׳ וכו׳ שהוגדרו רכב מסחרי להטבת מס.

 

 

Screen Shot 2020-09-13 at 0.02.28.png

Screen_Shot_2020-09-13_at_0_06_33.png

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו זה היה להפך, מה שקבע היה הפאנל האטום במקום חלון צד אחורי. ילדים ישבו מאחור בלי חלון.

 

השיקוצים האלה היו קיימים אפילו במה שהיום היה נקרא סופרמיני 2 דלתות. וכמובן בסוסיתא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

@yohai71   תודה על המאמר.

הייתי הבעלים של מטרו 1.3

ניצול מרחב פנימי היגוי ושליטה מהנים, אלה התכונות החיוביות.

ומצד שני גימור בינוני מנוע בינוני, ונותן שרות ידוע(בלי שמות)

עריכה אחרונה על ידי רוןS
  • אהבתי 1

אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...