Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פניה לדני לוי בנושא ספורט מוטורי עממי


חנרו
שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יותר טוב שתשאל את עצמך, מה עושים 3-5 גברים מבוגרים באמצע הליילה ערים ומתווכחים על שטויות?

אני מהמר שכולנו נשואים!

בקשר לפרורים.... יש לי מנטה משופרת, מוכנה למסלול שרק מחכה ליום הדין.

אני יודע שזה לא רכב שינצח מרוצים (לפחות לא במצבו הנוכחי(220 כ"ס על 1200 ק"ג))אבל לעזאזל, אני אהנה ממנו במרוצים.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אבל פה בייני ובינך אין חילוקי דעות - אולי רק על אופן מימוש הרעיון. בעיניי, ואולי פה אני טועה - יהיה יותר בטוח (אבל אני לא מחייב שכך זה יתנהל - זו רק דעתי האישית) אם יום מסלול יתנהל כמו קארטינג. יבוא נהג חובב - יקבל כלי בטיחותי -יקבל זמן מסלול - ישלם וילך. יחסוך בעיות בטיחות, יחסוך בלאי לרכב שלו (צמיגים, תומכי מנוע, קלאץ', בולמים, בלמים וכו'), יחסוך דלק וכן, לצערי, יבזבז כמה מאות שקלים (אני מקווה שהתחרות בשוק תביא את זה למחיר סביר לכל כיס).

לא עושה היגיון - לא נורא.

לי זה דווקא עשה.

אלון

יותר בטוח? כן.

גם לחייב את כולם לרכוש HANS device יהיה יותר בטוח.

מעשי? לאו דווקא.

 

קח דוגמא שאולי תראה לך אבסורדית במכה ראשונה אבל תחשוב עליה שניה -

 

אמרת שבנאדם ישכיר מכונית מוכנה במסלול.

איזו מכונית זו תהיה?

106 ראלי? ומה אם אני לא אוהב הנעה קדמית? מיאטה?

ומה אם אני גבוה לאללה ולא נוח לי במיאטה או שאני בכלל לא יודע לנהוג על הנעה אחורית? אימפרזה?

או בקיצור, אין לך (בשונה מקארטינג) את האפשרות להכתיב לאנשים על איזו מכונית לנהוג, קארט הוא קארט מבחינת המידות והאופי פלוס מינוס, המהירויות שונות בין אחד לשני והוא גם הרבה יותר זול לקניה אם רצית באמת להתחרות.

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להדגיש רק את העובדה שספורט מוטורי, בשונה מסריגת גובלנים ולמרות אמצעי הבטיחות הוא עדיין ספורט שכרוכות בו סכנות.
לכבוד, מוטי מי עטר וחברי הפורום ירום הודם.

בתור אדם שבנוסף למוטוריקה הוא חובב סריגת גובלנים, ויעידו על כך הכיסויים המהודרים ברכבי - אני חייב לתקן אותך על טעות מרה.

סריגת גובלנים רגילה היא תחביב שיש בו את הסכנות שלו, שאין לזלזל בהן. אבל סריגת גובלנים תחרותית בדרג המקצועי או הסמי-מקצועי היא תחביב מסוכן אם אינו נעשה בסביבה מבוקרת ופיקוח של ההתאחדות. לא בן אדם אחד ולא שניים איבדו עין (או שתיים) כי סרגו מעבר למגבלות שלהם ללא ציוד מגן בסיסי.

כאשר כל זה נעשה במסגרת מועדון סריגה, עם מדריכים, משקפי מגן, אצבעונים, תאורה נכונה וחוטים איכותיים - אנשים יכולים להשתחרר יותר ולסרוג אפילו עם מסרגות של יותר מ-25 הרץ.

 

בכבוד רב,

 

אישפו ז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעו סיפור. אני רוצה ליבא לארץ פיל. הבעיה.... אסור.

 

רצתי בין משרדי ממשלה, עו"ד,בתי משפט, גני חיות, נסעתי לחו"ל ולאחר שנים של מאמצים, יש לי פיל.

תודה רבה לכל המברכים, יש לנו מערכת יחסים מצוינת,לי ולפיל.קוראים לו פילוני.

פתאום קופצים כל מיני חוצפנים (אני מתכוון במובן המלא והמילולי של המילה ולא חו"ח בצורת מילת גנאי) ומציקים לי למה חוקקתי חוק ליבוא פילים ושכחתי את הג'ירפות,הקופים,היחמורים והירבועים.

חברה, אתם רוצים ליבא ג'ירפה? תפעלו ליישום חוק ליבוא ג'רפות ואל תבללבלו לי את המח ותשרפו לי את הזמן שאני יכול לבלות עם הפיל שלי.

מי שלא הבין אותי עדיין, כנראה שלעולם לא יבין.

בברכה,יניב

משעשע מאד... אבל נא לדייק. המצב לפני יבוא הפיל היה שהגיעו ארצה אוגרים, פנתרים שחורים, חתולי-בר מנומרים ויענים מיניאטוריות מצפון-מאוריטניה ואפילו פילים פה-ושם, במחירים שווים לכל נפש. אלו הגיעו תוך ניצול תחומים אפורים בחוק היבוא, וסביבם התפתחה תעשייה קטנה של עמילות-מכס לחיות המדוברות, מזון יעודי, וטרינריה, שירותי אילוף ועיבוד זבל אורגני. ומה שאתה עשית לא היה רק לחוקק חוק שיאפשר רק יבוא פילים: סעיפים נוספים בחוק שדחפת אליו אוסרים על יבוא חיה כלשהי ארצה אלא אם היא פיל עם תעודות. כשכל אלו שקודם טיפלו בהיבטים השונים של החיות הנ"ל התלוננו, אמרת להם שהם בכלל לא מתעסקים עם חיות אמיתיות, ושאתה השקעת מכספך ומרצך, ושידאגו לחוקים לעצמם.

 

מבין את ההבדל?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל,טל, גם אתה נופל מאופן אוטומטי לקטגוריה של גברים נשואים, גם אם אתה לא! :-D

דבר שני, קשה לי לעכל דברים בשעה כזאת, אלא אם זה איזה סינטה מדיום רייר טובה אבל בא ננסה.

אני לא חושב שמי שעסק בתחום בצורה אפורה ומעולם לא טרח להלבין את התחום או לעשות משהוא למען הלבנתו או נרתם לעגלה שכבר התחילה לזוז בכיוון, יכול לבוא עכשיו ולטלטל את הסירה (איזה סירה? דיברנו בכלל על קופים,לא?).

כל המלחמה הזאת הייתה מתוקשרת יפה מאוד בתקשורת, כל בעלי האינטרסים ישבו על הגדר וחיכו לראות לאן תנשב הרוח... כשהרוח לא 100% גבית, פתאום הם זועקים את זעקתם, ועל זה סבתי זכרה לברכה הייתה אומרת:" מי שלא טורח בערב שבת... הולך לישון רעב!".

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל שביט

 

לכשכתבתי גנון ,לא התכוונתי אפילו לרגע על מהות הדיונים פה אלא להתנצחויות האישיות בין הכותבים

דבר המוריד מרצינות הנושא (אנא החזר לי חזרה את ערכי שלקחת?)

מכיוון שספורט מוטורי הוא מאד דינמי ונע ומונע להמון כיוונים, ראה למשל התארגנות יפהפיה של טרקטורונים הם מריצים ליגה?! אי אפשר גימקנה?

זה מחזק את דעתי הסוברת כי "יהללוך מעשיך ולא פיך" ,כל דיון אקדמי בנושא חשוב ככל שיהיה לא

יקדם את הספורט המוטורי במטר קדימה,

באוסטרליה במחוז אחד קיים חוק ספורט מוטורי, התחיל מקבוצת חולי רוח כמונו המשיך והתפתח ע"י עזרה

של ספורטאים מכל סוגי הענפים שחברו יחד לאיגודים בתוך התאחדות חזקה,

ז"א שאם יבואו אלינו קבוצות מאורגנות של סוגי ספורט שונים כמו אלו שאינם ביןלאומיים בהחלט ימצאו את

מקומם ויוכלו להשפיע ראו טרקטורונים!

לעומת זאת קחו את חבורת הדראג, ישנה חבורה כזו .ישבו אצלינו דיברו ו..... כלום והספורט הזה

עוד רשום בfia .

הדבר האחרון שוב, מדינת ישראל אינה מדינה כמו שאר העמים אין מה לעשות

אני אלעס עבורכם שוב, אין ביטוח סוציאלי בעולם לנפגע תאונות דרכים ,אין מיסוי מטורף ליבוא מכוניות

אין סיפורים של שינוי מבנה, ואין עסקונס ,בתוך כל זה צריך להקים ספורט מוטורי וכבר סבתי עליה השלום אמרה:"קודם כל תן לי להכנס ואחר כך אני אסדר לי את המקום" .

כך אני רואה את הדברים

אע"פ שלא תמיד נוח לי איתם.

יום טוב

דני לוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון - אני מבקש להתנצל על הערותיי הנ"ל. לא משנה מדעתי כהוא זה על עצם העובדה שהחוק קובר את האפשרות לרכב רגיל להשתתף בימי מסלול, כפי שכבר הזכרת. אולם תחושתי כי נפגעת אישית, ועל כך סליחה.

 

בתקווה שיגיע היום לו ייחלנו (כל אחד ולמה שהוא מייחל). אנזו.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אחת קטנה,

 

הרי הספורט המוטורי קיים בעולם כבר עשרות רבות של שנים (כספורט ולא כחוק - שזאת בעייה בפני עצמה) אז למה רק בישראל רוצים להמציא את הגלגל. לא יותר פשוט לתרגם לעברית (אפילו עילגת שהח"כים יבינו) את כל התקנונים והתקנות של ה- FIA (מכוניות) וה- FIM (אופנועים), לקחת את המודל האירופי (בריטניה, גרמניה, הולנד, איטליה, בלגיה ועוד) וליישם אותו כאן?

 

אני יכול להבין ולקבל שישנם תיקונים שחייבים להיעשות בכדי לקבל התאמה מלאה לארצנו הקטנטונת אבל למה ללכת ולנסות להמציא את הגלגל מחדש למה?

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי בהחלט שאלת השאלות .התשובה מתחלקת ל100,000 תשובות רוצה אחת מוחצת?

 

קח!

הממונה על רשיון ההפעלה של אותם פדרציות שאת שמם הזכרת לא נקף אצבע במשך 15 שנה

למיסוד הספורט המוטורי ,לא בעזרה כספית לנושא ,ולא בפנייה לגורמים ממשלתיים ע"י הפעלת לחץ מסיבי

כמו שאנו עושים עד היום למה? כי היה נוח לשלוח פה ושם איזה מתחרה לחול לתמןך בו ולצאת ידי חובה,

היום זה כבר מאוחר, ישנו חוק לטוב ולרע, יהיה לו מקצה שיפורים עם הפעלתו ,ואם ישבו שם אנשים עם

מודעות , אהבת הספורט, ויידע ,זה יעבוד.

גם היום אני אומר באחריות!!!! אם אותו גורם יחבור להתאחדות הספורטאים שמקיפה כבר 90% מהפעילים

וילכו יחד כמטרה משותפת, וכשותפים מלאים כגוף אחד, זה ילך יותר קל גם שיש חוק.

האם הוא ירים את הכפפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנציג בארץ הקודש אני יודע טוב מאוד (יש סיבה שאתה נמנע מלהזכיר את שם?).

 

אז אתה מסכים איתי לגבי "המצאת הגלגל"?

 

ואם נגענו בנושא, אם אתם (הנהגים) ידעתם כל הזמן הזה שאותו נציג לא עושה כלום, מדוע לא פעלתם להחליפו ע"י פנייה ל- FIA (אם בכלל יכולתם לעשות זאת)?

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך עקרונית אע"פ שלא אוכל לפרט את שאר הסיבות לגבי החלפת האובייקט האמור לעיל

 

הבעיה היא לא המוסד, אלא בפירוש צורת ניהולו כיום ואז (כ15 שנים) לפני זה מספרים הוותיקים

היו יופי של אירועים מוטורים משותפים,

התפרסמה פעם איזו כתבה המדברת בנידון בעיתון הארץ ,תחקיר לפני כ5 שנים, מאד קשה

נסו להשיג אותה לי אין אותה אולי לטל שביט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון - אני מבקש להתנצל על הערותיי הנ"ל. לא משנה מדעתי כהוא זה על עצם העובדה שהחוק קובר את האפשרות לרכב רגיל להשתתף בימי מסלול, כפי שכבר הזכרת. אולם תחושתי כי נפגעת אישית, ועל כך סליחה.

 

בתקווה שיגיע היום לו ייחלנו (כל אחד ולמה שהוא מייחל). אנזו.

אין צורך להתנצל - בויכוח רוחות מתלהטות וזה בסדר גמור מבחינתי - גם אני חטאתי בכך לא פעם.

 

אתה מוזמן להצטרף אלי לאימון / מבחן שאני עושה מידי פעם לרכב הראלי שלי ולהבין מקרוב את ההבדלים וההשלכות של נהיגה ברכב מירוץ.

 

בד"כ בימי שישי בצפון.

 

050-6286973

 

אשמח להפגש איתך ולהסביר לך פנים אל פנים את עמדתי בנושא.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב מאוחר לדיון הנהדר הזה וחבל

את דני לוי אני מכיר שנים והלוואי והיו לנו הרבה שכמותו אבל בכל זאת בנקודה הזו אני ממש לא מסכים עימו וזו זכותי אני מקווה

אקח לדוגמא את אנגליה בתור התחלה

קיימת שם סדרת מירוצים שנקראת

STOCK HATCH

סדרת מרוצי מסלול למכוניות סדרתיות לחלוטין שעברו שינויי בטיחות בלבד כלומר כלוב כסאות חגורות בלמים ובולמים וחייבים לנסוע עם צמיגי כביש מוגדרים

אה והכי חשוב חייבים להגיע למסלול בנסיעה

לכל המכוניות יש רישוי רגיל והסדרה הזו פופולרית בצורה בלתי רגילה

לאחרונה , כלומר בשנתיים שלוש האחרונות הסדרה הזו החלה לפעול גם באליפות הראלי קרוס הבריטית וגם שם היא זוכה להצלחה

תשאלו את טיף נידל יקירנו שהתחרה שם במספר ארועים לאחרונה

מבירור קליל שעשיתי באינטרנט עם אנשים באיטליה וצרפת גם שם מותר להשתמש במכוניות סטנדרטיות שהוסבו לראלי ביום יום ויש את זה הרבה

 

כלומר בנושא הזה אנחנו ממש לא המצאנו את הגלגל

 

לגבי הנקודה שדבר כזה יגרום לאנשין צעירים להשתולל

ומה עכשיו הם לא משתוללים במפגשים כאלו ואחרים (אני לא יודע לצרף סימן שאלה

בקיצור מי שירצה לעשות בלאגן יעשה את זה בכל מקום ולא משנה המסגרת או הרכב

 

חברים

אני קניתי רכב מתוך ידיעה שאוכל להכינו למירוצים וגם להשתמש בו ביום יום

כן אני מדבר על האלפא 145 הג'ינג'ית שלי ועכשיו מבשרים לי שזה בכלל לא בתכנון

 

תחשבו על זה שוב

 

דובי

http://www.formula-1.co.il

[email protected]

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב מאוחר לדיון הנהדר הזה וחבל

את דני לוי אני מכיר שנים והלוואי והיו לנו הרבה שכמותו אבל בכל זאת בנקודה הזו אני ממש לא מסכים עימו וזו זכותי אני מקווה

אקח לדוגמא את אנגליה בתור התחלה

קיימת שם סדרת מירוצים שנקראת

STOCK HATCH

סדרת מרוצי מסלול למכוניות סדרתיות לחלוטין שעברו שינויי בטיחות בלבד כלומר כלוב כסאות חגורות בלמים ובולמים וחייבים לנסוע עם צמיגי כביש מוגדרים

אה והכי חשוב חייבים להגיע למסלול בנסיעה

לכל המכוניות יש רישוי רגיל והסדרה הזו פופולרית בצורה בלתי רגילה

לאחרונה , כלומר בשנתיים שלוש האחרונות הסדרה הזו החלה לפעול גם באליפות הראלי קרוס הבריטית וגם שם היא זוכה להצלחה

תשאלו את טיף נידל יקירנו שהתחרה שם במספר ארועים לאחרונה

מבירור קליל שעשיתי באינטרנט עם אנשים באיטליה וצרפת גם שם מותר להשתמש במכוניות סטנדרטיות שהוסבו לראלי ביום יום ויש את זה הרבה

 

כלומר בנושא הזה אנחנו ממש לא המצאנו את הגלגל

 

לגבי הנקודה שדבר כזה יגרום לאנשין צעירים להשתולל

ומה עכשיו הם לא משתוללים במפגשים כאלו ואחרים (אני לא יודע לצרף סימן שאלה

בקיצור מי שירצה לעשות בלאגן יעשה את זה בכל מקום ולא משנה המסגרת או הרכב

 

חברים

אני קניתי רכב מתוך ידיעה שאוכל להכינו למירוצים וגם להשתמש בו ביום יום

כן אני מדבר על האלפא 145 הג'ינג'ית שלי ועכשיו מבשרים לי שזה בכלל לא בתכנון

 

תחשבו על זה שוב

 

דובי

www.formula-1.co.il

[email protected]

דובי יקר -

אתה יודע אם הם מחוייבים בקסדה כשהם נוהגים ביום יום?

אתה יודע הרי מה קורה במפגש של ראש עם רול-באר....

 

אם הם לא מחוייבים לעשות זאת - אתה חושב שזה בסדר... אני לא!

אם הם כן מחוייבים - אתה חושב שצריך גם בארץ.

 

ד"א - באמסטרדאם מותר לעשן גראס - אז מה זה טוב?

אני חושב שלא. אני משוכנע שלא בטיחותי לסוע עם רול-באר בלי קסדה על כל כביש שהוא - בין אם ביום יום ובין אם במירוץ.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב אני נאלץ להסביר בפעם המי יודע כמה, (אין דבר סבלנות זה חלק מתכונה לא מולדת אצלי שהתפתחה בעקבות מיסוד הספורט )

 

אין באף מדינה בעולם ביטוח לנפגעי תאונות דרכים סוציאלי האומר, נפגעת בתאונה? אשם לא אשם, קח פיצוי

אחר כך נמצא סיבה להרוס לך את החיים דרך חברה ממשלתית לביטוח בשם קרנית.

מכיר חברה עולמית לביטוח מירוצים שתבטח אותך ? לא!!!!!!

אין באף מדינה נורמלית חוק נגד שינוי מבנה ברכב (גם אם השנוי לא נראה לעיין קשת לדוגמא)

בארץ לא תוכל לנסוע ולעבור טסט עם רכב ראלי או מירוץ בכביש ציבורי הבנת?

השלכה: סיבנת ,מרחת ,הצלחת לעבור טסט בתרגיל עשית תאונה עם נפגעים? בא בוחן משטרתי כתב שינוי מבנה? חכה לתביעת שיבוב מקרנית יותר טוב שתברח מהארץ לפני גזר הדין

רוצה עוד? ישראל המדינה היחידה בעולם שאין בה רשימה לגובה או תקרה לפיצוי נפגעים, כלומר את גובה הפיצוי יקבע השופט כראות עיניו (בניגוד לחוק נפגעי ביטוח לאומי)

רוצה עוד? לא פשוט אני בשוונג ,אי לכך אי אפשר להקים מדינה חדשה ולכן לא נהייה בדיוק כמו כל הגויים

אלא בערך אני אוהב את זה? לא ולא אפילו מתעב יש לך פתרון? תסתכל על הנושא הפוך ,רכב עם מספר זהוי רק למירוץ ישלם מס מופחת ובהרבה ממתיק את הגלולה המממ בחלקה

דני לוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...