Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פניה לדני לוי בנושא ספורט מוטורי עממי


חנרו
שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נ ר א ה -- מ ד ה י ם!!! - בייחוד התעופה בגובה נמוך של דני... ומי האימפרזה המעופפת השנייה?

 

מה עם התוצאה של דב עם ה AX?

מה היתה התוצאה של צבי לייט עם הקנס/בלי....?

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצאה של צבי לייט אינה רלוונטית אלון מכיוון שהתוצאה שלו נקבעה בגלל הפרה של תנאי הנסיעה במסלול, הוא היה צריך להאט לפני הסיום ולהכנס בין פילונים לשיקיין ,צבי החליט לנסוע ישר ו"לחסוך " זמן

לכן הזמן המדוד אינו רלוונטי.

חבל כי הוא נהג יפה עד אותו מקרה.

המסקנות מהאימון הזה הם שקודם כל מתחילה להווצר קבוצת נווטים וזה חידוש מרענן, האימון עבד בסדר מופתי, עמידה בזמנים,נימוס, הכל תיקתק כמו שעון, בטיחות, וניהול מופתי.

המועדון מתחיל להכנס לתלם, באמת מתחילים לראות ספורט מוטורי בהתהוותו.

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל בשמכם? ובשמי הצלחה ליובל מלמד שיוצא לסבב אליפות המזרח תיכון

בירדן בעוד שבועיים.

התמונות באמת מהממות הסוברו הלבנה של יובל מלמד או גבי סרוגו (הם התחלקו ברכב לסירוגין)

דני לוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, הסובארו הלבה ננהגה ע"י גבי.

 

הקפיצות שלך ושל גבי היו הרחוקות ביותר. עם כמה שלטים של מרחק הקפיצה זה מזכיר את פינלנד...

161_6104.jpg

161_6116.jpg

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני אני חולק עלייך בנוגע ל"ארגון", "הסדר המופתי" וה"עמידה המושלמת בזמנים" שתיארת אך לא נפתח זאת לדיון, מה גם שבתור מירוץ ראשון הוא היה לא רע בכלל.

 

כמה תמונות שצולמו:

GT_.JPG

STI.JPG

GT-.JPG

second is the first looser

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד יש מקום לשיפור, אני אומר זאת כמתחרה ותיק, מגיע פירגון למארגן מיקי יוחאי, הדס לבבי וחבריהם

 

מה עוד שהם בחרו את המסלול, הנהגים לא היו שם מעודם, בניגוד למקומות קודמים שבהם נהגים רבצו על מסלולים שבועות לפני אירוע.

תודה עבור התמונות הצלם מוכן להזדהות?

דני לוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עוד שהם בחרו את המסלול, הנהגים לא היו שם מעודם, בניגוד למקומות קודמים שבהם נהגים רבצו על מסלולים שבועות לפני אירוע.

תודה עבור התמונות הצלם מוכן להזדהות?

דני לוי

לא זכור לי שום מקום בו הנהגים רבצו על מסלולים שבועות מראש (למעט האימון באיזור חיפה - בו רוב הנהגים התאמנו עליו בעבר - כולם יותר ממך (אכן, אתה לא התאמנת שם קודם) וחלקם גם אפילו יותר ממני (משום מה לא שמעו אותי מתלונן על כך) - קשה להאמין, נכון?...) - לא ברמות מנשה, לא במגידו, לא בכפר נחום ואפילו לא בתדהר - אבל, אולי אתה יודע משהו שאני לא...

 

האמת, לא זכור לי מצב שהנהגים (או לפחות רובם שאינם בעלי "דם סגול" או מקורבים כאלו ואחרים) ידעו על אירועים שבועות מראש....

 

לא יפה ולא מתאים לך (הרמיזה הזו)...

 

אלון

 

נ.ב.

זה כמו שמישהו יבוא ויגיד שלא הוגן שיש אימפרזות עם 280 כ"ס (שלך?) המתחרות באותה נשימה עם אימפרזות של 211 כ"ס.... ( או 106S16 (שלי) שמתחרה מול AX ספורט מנוע 1000) - בא נתעסק במה שבאמת חשוב... אחרת זה מתחיל להיות דומה לבכיינות שהייתה פורצת לעיתים ב"ימי אשקלון העליזים"...

 

אני ממליץ שכל אחד יתעסק בנהיגה שלו ובפירגון לאחרים איפה שצריך - זה רק יכול לעזור לנו.

אם נחפש סטריליות מושלמת בכל אירוע - אז כל אחד צריך להתחרות בקטגוריה נפרדת ולסיים ראשון לבדו...

לפחות עד היום - בכל האירועים שאני הייתי - והייתי בכמה וכמה - נשמרה נייטרליות מבחינת המסלול לפחות כמו באירוע האחרון!

 

באמת בלי כוונה לעורר סתם עוד ויכוח.

 

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון

 

יש דברים שאתה לא יודע ,אינני מתכוון במיוחד לספרינטים שאתם מארגנים בצפון (גם) אני מתכוון

בפירוש למירוצי ראלי שבהם תהיה עבודת צוות ולא שהנהגים יזכרו את המסלול בע"פ.

מכיוון שבזמנו הפיקו אירועים בדרום, חלק מהנהגים בפירוש רבצו על המסלול ימים ושבועות קודם למירוץ וכך נוצר אי שוויון.

לידיעתך כיום בעולם בכל מירוצי הראלי ספר דרך מחולק יומיים לפני מירוץ ולנהגים מותר לעלות פעמיים על המסלול אחד לרישום והשני לביקורת וזהו תפסו אותך יותר מכך? פסילה

לכך התכוונתי וכך קרה אתמול, הנהגים לא הכירו את המסלול

ככה אתה נוהג בצוות, נהג נווט לכן אלון יש הבדל תהומי בין ספרינט, לראלי ולכן גם בכל העולם ישנם נהגים שנוהגים בראלי, ושיטת הנהיגה, ואיסטרטגיית הנהיגה שונה לחלוטין מאשר בספרינט,

דבר נוסף באופן אישי !!!לעולם לא תשמע ממני רמיזות, מה שיש לי לאמר תמיד אומר בגלוי ומתוך אחריות ,חוץ מזה קטגוריות נקבעות ע"י חוקים שלפעמים דרקונים אך אלה החוקים שנקבעו בעולם

וכך ננהג בארץ אם אנו רוצים להכנס למשפחת העמים המפיקים ספורט מוטורי במיטבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצאה של צבי לייט אינה רלוונטית אלון מכיוון שהתוצאה שלו נקבעה בגלל הפרה של תנאי הנסיעה במסלול, הוא היה צריך להאט לפני הסיום ולהכנס בין פילונים לשיקיין ,צבי החליט לנסוע ישר ו"לחסוך " זמן

לכן הזמן המדוד אינו רלוונטי.

חבל כי הוא נהג יפה עד אותו מקרה.

המסקנות מהאימון הזה הם שקודם כל מתחילה להווצר קבוצת נווטים וזה חידוש מרענן, האימון עבד בסדר מופתי, עמידה בזמנים,נימוס, הכל תיקתק כמו שעון, בטיחות, וניהול מופתי.

המועדון מתחיל להכנס לתלם, באמת מתחילים לראות ספורט מוטורי בהתהוותו.

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל בשמכם? ובשמי הצלחה ליובל מלמד שיוצא לסבב אליפות המזרח תיכון

בירדן בעוד שבועיים.

התמונות באמת מהממות הסוברו הלבנה של יובל מלמד או גבי סרוגו (הם התחלקו ברכב לסירוגין)

דני לוי

למר דני היקר שלום מאוד הצטערתי לקרוא שאתה אומר שלייט צבי חסך זמן בזה שהוא חתך את הפילונים אני עמדתי סמוך לסיום המקצה ולפי המדידה שלי אתה הופעת לאותה נקודה שממנה מדדתי ב8:07 וסיימת ב8:31 ולייט צבי הופיע באותה נקודה ב8:02 וסיים ב8:32 זאת אומרת שלייט צבי הפסיד בשיקיין 6 שניות מלאות והתוצאה הרשמית של לייט צבי הייתה 8:32 + 2 דקות קנס וזאת אחרי שהוא הפסיד זמן יקר בשייקין.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצאה של צבי לייט אינה רלוונטית אלון מכיוון שהתוצאה שלו נקבעה בגלל הפרה של תנאי הנסיעה במסלול, הוא היה צריך להאט לפני הסיום ולהכנס בין פילונים לשיקיין ,צבי החליט לנסוע ישר ו"לחסוך " זמן

לכן הזמן המדוד אינו רלוונטי.

חבל כי הוא נהג יפה עד אותו מקרה.

המסקנות מהאימון הזה הם שקודם כל מתחילה להווצר קבוצת נווטים וזה חידוש מרענן, האימון עבד בסדר מופתי, עמידה בזמנים,נימוס, הכל תיקתק כמו שעון, בטיחות, וניהול מופתי.

המועדון מתחיל להכנס לתלם, באמת מתחילים לראות ספורט מוטורי בהתהוותו.

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל בשמכם? ובשמי הצלחה ליובל מלמד שיוצא לסבב אליפות המזרח תיכון

בירדן בעוד שבועיים.

התמונות באמת מהממות הסוברו הלבנה של יובל מלמד או גבי סרוגו (הם התחלקו ברכב לסירוגין)

דני לוי

דני, אני מבין שסס"ל קרוע הוא תירוץ מאוד נוח בישביל להסביר את התוצאה של צבי לייט הכל כך כרובה לתוצאה שלך.

אם אתה באמת מעוניין לדעת מה התרחש אל המסלול אני מוכן להסביר לך כדי למנוע את כל האיאבנות.

כמו שאתה בטח זוכר בישורת הסיום היו 2 קטי S כאשר כניסה לראשון היתה מימין ולשני משמאול. ה-S הראשון היה מסומן בסס"לים והשני בפילונים האדומים.

בין הסטייז' השני לשלושי נחת אל ישורת הסיום מטוס אולטרהלייט ועל זה בטח גם שמטתה. המטוס הרס את ה-S הראשון והמארגנים לא מצאו דבר יותר נכון לעסות אלה להאתיק את הסס"לים ל-S השני ללא הודאה למשתתפים.

אני לא אומר שלא היתה שם תאות של הנווט שחשב שהכניסה ל-S המסומן בסס"לים היה מימין. התאות התגלתה מאוחר מידיי, הניסיון בכול זות להכנס ולעבור את ה-S כשל ומכוניתו של לייט צבי נעצרה עצירה מוכלתת בתוך ה-S. רק אחרי זה הוחלת לקרוע את הסס"ל ולהמשיך לסיום.

כמו שאתה רואה התאות של הנווט נגרמה בגלל שינויים במסלול ובתקרית הנ"ל לייט צבי לא הרביח אלה הפסיד זמן יקר ולכן אני מסקים איתך התוצאה שלו אינה רלוונטית אבל לכיוון אחר.

בכבוד רב

וייסנבלום אלכסיי (הנווט של צבי לייט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה חברה תרגעו מה קורה?

 

או שתתנו תשובה עיניינית ומקצועית כיאות לספורטאים או שתשחקו בלהעלב

צבי לייט קיבל קנס ע"י השיפוט נקודה.

אין אמת אחרת ,תתחילו להפנים שכך עובד ספורט מוטורי כל תוצאה אחרת או שקלול ומשחקי אם ואילו

לא מכבדים אתכם.

צבי לייט הוא חבר ונהג טוב, אך לא משחקים אם היה ואלמלא , וחבל להתנצח .

כן מטוס לא מטוס, שינו שיקן, נו באמת השיקן והמטוס היו והשתנו גם לשאר המתחרים.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם,

 

כדאי לדעתי להתעמק בעיקר והניח לשולי, הוא, תוצאות וזמנים....

ולמרות זאת, אני ראשית, מברך את דני על הנהיגה המצויינת, וזאת ניתן היה לראות בשיפור הרב שביצע בין הסיבובים הראשונים לזה האחרון...כל הכבוד.

אין זה משנה נגע בפילונים, חתך את הסס"ל, קיצר או אחר.

החשוב הוא, כי לראשונה מזה שנה וחצי, קיימנו אירוע, נסיוני, שצלח בצורה נהדרת, וכולנו תקווה כי זו הסנונית המבשרת את בוא האביב...

ארגון מצויין, משמעת ונכונות מצד הנוכחים תרמו רבות. ואולי סופסוף, זו הייתה הנחת אבן הפינה (הלא רשמית) לקיום אירועים מסוג זה.

באשר לצבי לייט, מילה טובה מגיעה גם לו ולנווט אלכסיי על נהיגה מצויינת, וגם פה ניכר שיפור גדול, וזאת לאורך תקופה ארוכה...

ושוב, עלינו להתרכז בעיקר, עזבו אתכם מדקויות הזמנים....גם לזה נגיע בעתיד (הקרוב מאוד)

נ.ב.

הסוברו המעופפת הנוספת, דני, שייכת לאהוד לביא.....ואני מרשה לעצמי להזכיר, למרות שהוא לא יאהב....שהוא כבר חצה את גיל ה- 56!, ודני, גם אתה לא צעיר, אני מוריד בפניכם את הכובע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...