Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין רכב של 20k לרכב של 45k


Obgel
שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

א. לא ראיתי שהוא ציין את נושא השקט בשום מקום

ב. בנסיעה מנהלתית רכבי דיזל שקטים לפחות כמו מקביליהם עם מנועי הבנזין אני מוכן להתערב שс4 דיזל תהיה שקטה יותר מספייס סטאר מחוץ לעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי ומהנסיון שלי והסובבים אותי ניתן למצוא רכב שיתן שקט בתקציב של עד 25k שיתמודד בגוברה עם כל עליה...

לצורך העניין ההמלצה על סיטרואן c4 אוטומט (רובוטית) מעולה לדעתי.
אנחנו מחזיקים כזאת במשפחה מאז שהיא חדשה, כבר כ-8 שנים במהלכם אומנם לא נסעה הרבה אבל רוב הנסיעות היו בסביבה עירונית, מה שמגביר את השחיקה.
בזמן הזה מלבד תקלה במדחס מזגן לא היו תקלות רציניות כלל, והרכב עדיין על הקלאץ׳ המקורי שלו.
חוץ מזה זה רכב הרבה יותר בטוח, חזק, נוח וכנראה חסכוני מכל מיצובישי ספייס סטאר או דייהטסו שתמצא.

המפתח בקניה כזאת היא למצוא רכב שמור מאוד, שהגיע מבעלים שאיכפת להם וטיפלו בו בזמן ובחלקים מקוריים. הקונספציה שרכבים מפסיקים להיות אמינים אחרי ארבע חמש שנים לא נכונה לדעתי והכל קשור בצורת הטיפול.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 39 דקות, shakedi כתב:

לדעתי ומהנסיון שלי והסובבים אותי ניתן למצוא רכב שיתן שקט בתקציב של עד 25k שיתמודד בגוברה עם כל עליה...

לצורך העניין ההמלצה על סיטרואן c4 אוטומט (רובוטית) מעולה לדעתי.
אנחנו מחזיקים כזאת במשפחה מאז שהיא חדשה, כבר כ-8 שנים במהלכם אומנם לא נסעה הרבה אבל רוב הנסיעות היו בסביבה עירונית, מה שמגביר את השחיקה.
בזמן הזה מלבד תקלה במדחס מזגן לא היו תקלות רציניות כלל, והרכב עדיין על הקלאץ׳ המקורי שלו.
חוץ מזה זה רכב הרבה יותר בטוח, חזק, נוח וכנראה חסכוני מכל מיצובישי ספייס סטאר או דייהטסו שתמצא.

המפתח בקניה כזאת היא למצוא רכב שמור מאוד, שהגיע מבעלים שאיכפת להם וטיפלו בו בזמן ובחלקים מקוריים. הקונספציה שרכבים מפסיקים להיות אמינים אחרי ארבע חמש שנים לא נכונה לדעתי והכל קשור בצורת הטיפול.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ניתן למצוא גם רכב ב-10 אלף שיהיה אמין, וכך גם היה לי.

אבל אני נהגתי 8 אלף בשנה, היו ימים שלמים שהרכב בכלל לא נסע, ובאופן כללי אם היה קורה משהו לרכב שהיה מצריך מוסך, לא היה קריטי לי, כי אני לא תלוי ברכב ברמה היומיומית. 

 

כנ"ל במקרה שלך- קניתם רכב חדש מהחברה, אתם יודעים טוב מאוד איך הרכב טופל מהיום הראשון. דווקא קלאצ' זה חלק מתבלה, ואין לו קשר לאמינות הכללית של הרכב.  אם במהלך 8 שנים בתנועה עירונית ולא החלפתם קלאצ' סימן שאתם נוסעים ממש מעט. 

 

מה הקשר ביני, לבינך, לצרכים של פותח השרשור- לא הרבה. 

 

כן פוטנציאלית, רכב ישן ב-20-25 יכול להיות אמין, ויכול לחסוף כסף. אבל לעניות דעתי לא מדובר על הפרש בטוטאל של יותר מ-350 בחודש. שאמנם זה לא מעט, אבל מספיק תקלה אחת רצינית או כמה תקלות קטנות ומשביתות, בשביל לקלל כול שניה שבה בחרת ללכת על האופציה הזולה יותר.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדרישות של פותח השרשור, אני לא רואה סיבה שרכב שמור ב-25k לא יוכל לנסוע 20,000 ק״מ בשנה.

לצורך העניין כמו שכתבתי כבר החזקתי גולף 2002 עד לא מזמן שנסעה בשנים מסויימות גם יותר מ-20 אלף ק״מ בשנה אצלי באמינות מצויינת שלא היתה מביישת גם רכבים חדשים ממנה בהרבה.

 

ההבדל בעלויות ההחזקה יהיה הרבה יותר מ-350 ש״ח בחודש, מכיוון שרכב זול יחסית לא צריך ביטוח מקיף (עניין של 2000-3000שח בשנה) וגם ירידת הערך שלו קטנה משמעותית (חסכון של עוד כמה אלפים בשנה).

 

בסופו של דבר הבחירה היא של פותח השרשור, אבל במקומו בעיקר אם להוציא 40k זה מאמץ משמעותי הייתי קונה רכב בתקציב נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדרישות של פותח השרשור, אני לא רואה סיבה שרכב שמור ב-25k לא יוכל לנסוע 20,000 ק״מ בשנה.
לצורך העניין כמו שכתבתי כבר החזקתי גולף 2002 עד לא מזמן שנסעה בשנים מסויימות גם יותר מ-20 אלף ק״מ בשנה אצלי באמינות מצויינת שלא היתה מביישת גם רכבים חדשים ממנה בהרבה.
 
ההבדל בעלויות ההחזקה יהיה הרבה יותר מ-350 ש״ח בחודש, מכיוון שרכב זול יחסית לא צריך ביטוח מקיף (עניין של 2000-3000שח בשנה) וגם ירידת הערך שלו קטנה משמעותית (חסכון של עוד כמה אלפים בשנה).
 
בסופו של דבר הבחירה היא של פותח השרשור, אבל במקומו בעיקר אם להוציא 40k זה מאמץ משמעותי הייתי קונה רכב בתקציב נמוך יותר.
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

אכן נושא הביטוח המקיף הוא זה שמטריד אותי בהיבט של ההוצאות ה״בטוחות״. ההתלבטות המרכזית היא האם חסכון של 20k על פני שלוש שנים בעלות הרכב לא יבואו על חשבון הנוחות והבטחון של אשתי בנסיעות הצפויות (היא הולכת לסוע את רוב המרחק) לעניין תקלות צפויות והתקעות עם הרכב בכל מיני צמתים בלילות חורף...


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בזה משהו.

חשבתי גם על טויוטה ספייס ורסו - יש כאלו מודל 2012 עם כ100 אלף קילומטר ב30k - האם זו תהיה בחירה טובה גם כן? הבנתי שהן דיי חסכוניות ואמינות ומצד שני העלות קנייה שלהן נמוכה בסה״כ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, shakedi כתב:

בקשר לדרישות של פותח השרשור, אני לא רואה סיבה שרכב שמור ב-25k לא יוכל לנסוע 20,000 ק״מ בשנה.

לצורך העניין כמו שכתבתי כבר החזקתי גולף 2002 עד לא מזמן שנסעה בשנים מסויימות גם יותר מ-20 אלף ק״מ בשנה אצלי באמינות מצויינת שלא היתה מביישת גם רכבים חדשים ממנה בהרבה.

 

ההבדל בעלויות ההחזקה יהיה הרבה יותר מ-350 ש״ח בחודש, מכיוון שרכב זול יחסית לא צריך ביטוח מקיף (עניין של 2000-3000שח בשנה) וגם ירידת הערך שלו קטנה משמעותית (חסכון של עוד כמה אלפים בשנה).

 

בסופו של דבר הבחירה היא של פותח השרשור, אבל במקומו בעיקר אם להוציא 40k זה מאמץ משמעותי הייתי קונה רכב בתקציב נמוך יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ההבדל בין ביטוח צד ג למקיף היה אצלי 1200 שקל, וההבדל בירידת ערך זה סביב ה-3000 בשנה. 4200 ל-12 חודשים= 350 שקל. 

ואני שם בצד את העובדה שביטוח מקיף זה לא כסף לפח, אתה מקבל תמורה עבור הכסף שאתה משלם. גם ברכב שעולה 40 אלף אפשר לעשות ביטוח צד ג', זה לא משהו שנכפה עלייך... 

זה אגב במקרה הסופר אופטימי שהרכב ב-20 אלף יהיה בעל אמינות זהה לרכב ב- 40 , כן? שלא נדבר גם שכניסות למוסך(ימי חופש), או ללכת למוסך ביום שישי גם שווה משהו , לא? 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאתה מקבל תמורה עבור הביטוח המקיף.

ההפרש במחיר בין ביטוח רגיל למקיף תלוי בגיל המבוטח, במקרה ומדובר בזוג צעיר (למיטה הבנתי) ההבדל יהיה כנראה יותר מ-1500 שח.

בנוגע לביקורים במוסך כמובן שזה עשוי להיות יקר ועולה ימי חופש. אף אחד לא מבטיח מצד שני שזה לא יקרה ברכב שעולה 40k...

בנוגע לטויוטה ספייס וורסו נשמעת כמו אופציה לא רעה, אבל לא מכיר את הרכב באופן ספציפי. מהמעט שקראתי נשמע שהוא אמין וחסכוני.
ככל כנראה יהיה רכב נעים יותר ממיצובישי ספייס סטאר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות. אודה למשובים נוספים לגבי מועמדותה של טויוטה ספייס ורסו - ובעיקר על האמינות הצפויה עקב השנתון הותיק יחסית (8 שנים).

תוספת למקיף לרכב בין כ3 לזוג צעיר לפני משא ומתן וכו הייתה כ3.3K.


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול להגיד לך הרבה על הרכב, מלבד זה שיש בכול יד 2 , 8 מודעות רלוונטיות לטווח המחיר שלך(בלי סינון כלשהו). 

עד שתופיע מודעה בטווח המחיר שלך, במצב טוב ,עם קילומטראז נמוך, באיזור המגורים שלך, יכול לקחת הרבה זמן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בוקר טוב חברים.
ממשיך בבירורים.

ראיתי שיש אופציות לא רעות באזור ה30k, עם קמ סביר ביותר.
השאלה היא האם לדוגמה טויוטה ספייס ורסו משנת 2012 עם כ100km תהיה קנייה טובה? זה לא נחשב לרכב זקן כבר?
כנ״ל ראיתי פלואנס דיזל עם 150km ב30k שנת 2013 - עסקה טובה?
כמובן שכל רכב ייבחן וכנ״ל לגבי היסטוריית טיפולים וכו. מה דעתכם?
אני פשוט רואה שרכב ב20 אלף שח זה ממש מאתגר. שוקל אולי לרכוש בתקציב קצת גבוהה יותר ולקוות ש מקיף יהיה זול לרכב ישן יחסית.


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הק״מ שראית בין אם לפלואנס או לטיוטה סבירים בהחלט.

רכב בן 8 זה לא רכב חדש, מנגד אם הדגם נחשב לאמין סביר להניח שלא תצטרך לבקר תדיר במוסכים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...