Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב,

כמה ימים שהתופעה הנ''ל חוזרת על עצמה,

בסל''ד סרק/עמידה על המקום ההגה קשה לתפעול,

לחיצה קלה על הגז וההגה הופך לקל,

אין חוסר אוויר בצמיגים.

שמן הגה קצת מתחת המינימום, (בשנה האחרונה כל פעם שבדקתי הוא היה על המינימום)

האם זה יכול להשפיע?

תודה רבה!

  • מבאס 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

לא חסר לחץ אוויר,

וכמו שאמרתי ההבדל בתגבור של ההגה מורגש ממש לפי הסל''ד,

אני חושד בחוסר שמן הגה,

מישהו יודע איזה שמן ובאיזה תקן צריך לרכב הנ''ל?

איפשהוא ראיתי שקיה משתמשים בשמן הגה אחר משל כל החברות? 

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

אם זה הגה הידראולי ומפלס שמן ההגה ירד/ממשיך לרדת יש מצב שיש נזילה ויש להרים רכב על הליפט ולבדוק מהיכן היא בדיוק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כמו שכתבתי לאורך זמן (שנה +)

המפלס היה בדיוק על הקו התחתון,

כעת קצת מתחתיו,

אני רוצה למלאות ולעקוב בצורה יותר מסודרת.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

זה עניין בטיחותי,עדיף לבדוק היטב.

אתה חלילה לא רוצה למצוא עצמך ללא תגבור הגה בזמן אמת..

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה צריך נוזל מקורי של יונדאי (ניתן להשיג ביונדאי שופ בתל אביב) SPF-4

תמלא קצת ותבדוק מה קורה..

פורסם

מפלס שמן טיפה מתחת למינימום לא גורם לתופעה הזו. לדעתי משאבת הגה עייפה ולא בונה מספיק לחץ בסל"ד נמוך.

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
בתאריך 12.3.2020 בשעה 07:43, Buki כתב:

מפלס שמן טיפה מתחת למינימום לא גורם לתופעה הזו. לדעתי משאבת הגה עייפה ולא בונה מספיק לחץ בסל"ד נמוך.

בוקי,האם זה לא מסוכן ועלול להשאיר אותו חלילה באמצע נסיעה ללא תגבור הגה ?

זכור לי בגטס ש שהגעתי למצב כזה והצלחתי בכוחותיי לסובב הגה לשוליים)

 

 

 

 

 

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מילאתי מפלס שמן ביום חמישי בבוקר,

עד עכשיו לא ירד כלום אבל ההגה נשאר קשה בסל''ד סרק,

(מעניין שבהנעת בוקר הסל''ד גבוה יותר בדקות הראשונות, וזה מספיק)

אני חושב להזמין משאבת הגה מקוראפס האם יש עוד דברים לשלול לפני זה?

יש למישהו מק''ט?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...