Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 2016 עם 103K ק"מ


capri77
שימו לב! השרשור הזה בן 1534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הטעות לטעמי הכי גדולה של הרבה כאלו שפונים אל המערב הפרוע של שוק היד 2, זה להתמקד על דגמים ספציפים.

 

ולמה זה טעות? כי קשה מאוד למצוא רכב ספציפי, ואחרי זמן מסויים שלא מוצאים או שנוסעים ארחוק ומתאכזבים כמה פעמים, מתחילות פשרות, ואז או שקונים רכב לא אידאלי(כמו הרכב שאת בוחנת עכשיו) או שמתייאשים לגמרי ומוציאים יותר כסף ממה שתכננו.

 

אני לא אדבר יותר על היתרונות והחסרונות של ה-208, אלא רק על העובדה שבגלל אקט של יאוש(שמובן לגמרי, כמה חודשים לחפש רכב זה סיוט) את תקני רכב שגם אם הוא יהיה תקין לגמרי, ימכר בעתיד ב-8 אלף שקל(צרפתייה יוצאת ליסינג עם קילומטראז נושק ל-200 אלף)

 

הייתי מציע לך בחום להפסיק לחפש דגמים בפינצטה, אלא להתרחב בחיפוש, יכול להיות עוד המון רכבים שאפילו לא חשבת עליהם שבשבילך הם יתנו 99 אחוז ממה שנותנים הדגמים שאת מחפשת.

 

סתם מחיפוש באיזור המרכז מ-50 עד 60 אלף ראיתי קיה ריו, יונדאי I20 פרטיות עם קילומטראז לא גבוה. רכבים איכותיים שלא תתבאסי מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בסיטואציה דומה חיפשתי הונדה ג'אז ומהר מאוד הבנתי שהטובות עפות תוך שעות מיד2.

החלטתי לחפש רכב שנחשב טוב אבל "אין לו שוק"

ומצאתי ניסאן נוט פרטית עם מעט מאוד ק'מ מקרסו טריידאין.

לאחר 3 שנים , 55000 ק'מ שנסעתי ואפס תקלות

הבחירה בדיעבד נראית נכונה.

מחזק את הנאמר לעיל לחשוב על כוונים חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להכיר באופן אישי, כמה 208 שנראות סביר בטווח של 50-60:

https://www.yad2.co.il/s/c/6a7qo0

https://www.yad2.co.il/s/c/rchw1v

https://www.yad2.co.il/s/c/ifilj0

https://www.yad2.co.il/s/c/9ygkla

 

וגם מעניין, c3 2017 שמבקשים עליה 62, וכבר במודעה מצהירים על גמישות מסויימת:

https://www.yad2.co.il/s/c/cv1bar

 

והנה 308 מ-2015 יד ראשונה עם ק"מ חצי סביר (80), שמבקשים עליה 50 (ואני בספק שיקבלו):

https://www.yad2.co.il/s/c/z534jr

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה תגובות, תודה גדולה לכולם!

 

אגיב לכולכם, אז זה קצת ארוך.

לזה שכתב טרייד מוביל - מדובר בלובינסקי, לא טרייד מוביל... בטרייד מוביל הרגיש לי יותר מדי שמורחים אותי.(לא שאני חושבת שבלובינסקי צדיקים. אנשי מכירות זה אנשי מכירות...).

 

עצרו רגע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב הוא לא 60,000.

 

כשהתחלתי לחפש התקציב היה 50 אלף, 55 אלף למשהו שבאמת יצדיק.

ב60,65 אפשר כנראה למצוא דברים מעולים. ב50 קשה. גם הביקוש לטווח הזה (סביב ה50) מאד מאד גבוה.

אולי סתם חוסר מזל שלי.

 

התקציב ירד (דברים השתנו, גם אם זמנית. shit happens, מה שנקרא...).

בקושי מגרד את ה50 מלמטה, ובשאיפה להוציא גם פחות (כדי להשאיר כסף ליישור קו / כל מה שאצטרך לאחר הרכישה).

 

בהתחלה אכן התמקדתי במאזדה 2 או הונדה ג'אז (הדגמים המומלצים, מסוף 2015).

בתקופה האחרונה, הרחבתי את החיפוש גם ליונדאי i30, i20. קיה ריו אולי (פחות). פיג'ו 208 התווספה עכשיו, אפילו 308.

בשלב מסוים חיפשתי גם סיאט איביזה (ירדתי ממנה בגלל נסיעה מרובה בפקקים).

עוברת גם על מודעות של הונדה סיוויק, פורד פוקוס אפילו (לא כל כך נכנסות בתקציב, גם לא המקורי).

חיפשתי גם מיצובישי ספייס סטאר עד שניסיתי לנהוג על אחת...

 

לא לגמרי מסכימה עם הקביעה שפיג'ו 208 היא פשרה מאד גדולה מול i20 למשל. בשנתונים הרלוונטיים לתקציב, i20 משמעותית פחות בטיחותית מהפיג'ו, קריטריון קריטי, ומשמעותית פחות מאובזרת. מעבר לשוק טוב יותר, לא בטוחה מה היתרונות.

 

הרכב הקודם שלי היה פולו שנתון 2006, שהיה ברשותי 9 שנים, ושווה היום מעט מאד (הרבה פחות מהמחירון).

אם הרכב הבא יהיה בסדר, מאמינה שיהיה גם הוא לטווח ארוך. כנראה לא 9 שנים (הלקח נלמד), אבל הרבה שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להכיר באופן אישי, כמה 208 שנראות סביר בטווח של 50-60:

https://www.yad2.co.il/s/c/6a7qo0

https://www.yad2.co.il/s/c/rchw1v

https://www.yad2.co.il/s/c/ifilj0

https://www.yad2.co.il/s/c/9ygkla

 

וגם מעניין, c3 2017 שמבקשים עליה 62, וכבר במודעה מצהירים על גמישות מסויימת:

https://www.yad2.co.il/s/c/cv1bar

 

והנה 308 מ-2015 יד ראשונה עם ק"מ חצי סביר (80), שמבקשים עליה 50 (ואני בספק שיקבלו):

https://www.yad2.co.il/s/c/z534jr

 

תודה רבה רבה על ההשקעה בחיפוש ! מעריכה מאד.

הראשונות - היתרון היחיד שלהן הוא הק"מ (כי הן גם כן ליסינג/חברה ביד הקודמת), חיסרון שאפשר להתווכח עליו - בלי אחריות (מאחר והמחיר במודעות רק מעט יותר גבוה מההצעה שקיבלתי).

תוהה אם יתרון הק"מ באמת שווה את זה.

ומודה באשמה - אני פוסלת שחור... בקיץ של ישראל ובלי חניה מקורה, וכאחת שלרוב מעדיפה קור על פני חום.... שחור = סיוט 8 חודשים בשנה...

הכתום צבע בעייתי, אבל לא פוסלת כתום.

הבאות הן כבר במחירים גבוהים.

 

עם הבחור של ה308 דיברתי דווקא השבוע :) קרית טבעון מאד רחוקה לי (כשעה וחצי נסיעה לכל כיוון), הוא היה מתוכנן בלי קשר אליי להתקרב קצת יותר לאזור המרכז (עדיין לפחות חצי שעה נסיעה לכל כיוון עבורי, אבל כמובן שזה מרחק סביר לגמרי), אבל בסוף תכניותיו השתנו.

בגלל שאני פחות או יותר נשארתי בלי רכב כרגע, נסיעות ממש ארוכות הן מאתגרות ...

עריכה אחרונה על ידי capri77
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לטווח ארוך? אם הרכב אמין, זו הדרך הכי זולה להחזיק רכב.

 

בכל אופן, 308 יש לא מעט, ולדעתי מוכרים פרטיים לא מצליחים למכור כל כך מהר בהינתן שמשום מה כולם מעדיפים לקנות מסוכנות. לא הייתי פוסל (בהינתן עניין הרצועה וכו'), והייתי מנסה להתמקח (בצורה מכובדת ומכבדת, לא "30 באה לקחת עכשיו בלי בדיקה" כמו אחרון הסוחרים). אני מאמין שתוכלי למצוא אחת במצב סביר בקצת פחות מ-50.

 

איכשהו אני באופן אישי פחות מעריך את נושא האחריות, משתי סיבות:

א. כי באופן פלאי היא תמיד לא מכסה את הבעיה שתהיה לך, אם וכאשר.

ב. כי גם אם היא כן תכסה זה יהיה בצורה הזולה ביותר האפשרית. אני מעדיף לשלם קצת אבל לקבל טיפול מקצועי ואמיתי ולא ניסוי וטעיה ממישהו שלא מבין כלום (אבל הוא מאוד זול) שמשתמש בחלקים הכי זולים שיש.

 

 

אני גם לא אוהב רכב שחור. גם בגלל החום, אבל גם בגלל שרואים עליו כל גרגר אבק. Having said that, אני מחזיק כרגע ברכב שחור. בסוף צריך להתפשר על משהו (או לא להחזיק רכב, גם זו אופציה).

 

בהצלחה בכל אופן!

 

נ.ב. - אם מצאת רכב שממש נראה לך אבל הוא רחוק - תשכרי רכב מיני ליום ב-100₪ ותסעי. אבל רק אם הוא ממש נראה לך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקציב הוא לא 60,000.

 

כשהתחלתי לחפש התקציב היה 50 אלף, 55 אלף למשהו שבאמת יצדיק.

ב60,65 אפשר כנראה למצוא דברים מעולים. ב50 קשה. גם הביקוש לטווח הזה (סביב ה50) מאד מאד גבוה.

אולי סתם חוסר מזל שלי.

 

התקציב ירד (דברים השתנו, גם אם זמנית. shit happens, מה שנקרא...).

בקושי מגרד את ה50 מלמטה, ובשאיפה להוציא גם פחות (כדי להשאיר כסף ליישור קו / כל מה שאצטרך לאחר הרכישה).

 

בהתחלה אכן התמקדתי במאזדה 2 או הונדה ג'אז (הדגמים המומלצים, מסוף 2015).

בתקופה האחרונה, הרחבתי את החיפוש גם ליונדאי i30, i20. קיה ריו אולי (פחות). פיג'ו 208 התווספה עכשיו, אפילו 308.

בשלב מסוים חיפשתי גם סיאט איביזה (ירדתי ממנה בגלל נסיעה מרובה בפקקים).

עוברת גם על מודעות של הונדה סיוויק, פורד פוקוס אפילו (לא כל כך נכנסות בתקציב, גם לא המקורי).

חיפשתי גם מיצובישי ספייס סטאר עד שניסיתי לנהוג על אחת...

 

לא לגמרי מסכימה עם הקביעה שפיג'ו 208 היא פשרה מאד גדולה מול i20 למשל. בשנתונים הרלוונטיים לתקציב, i20 משמעותית פחות בטיחותית מהפיג'ו, קריטריון קריטי, ומשמעותית פחות מאובזרת. מעבר לשוק טוב יותר, לא בטוחה מה היתרונות.

 

הרכב הקודם שלי היה פולו שנתון 2006, שהיה ברשותי 9 שנים, ושווה היום מעט מאד (הרבה פחות מהמחירון).

אם הרכב הבא יהיה בסדר, מאמינה שיהיה גם הוא לטווח ארוך. כנראה לא 9 שנים (הלקח נלמד), אבל הרבה שנים.

 

208 ממש לא פשרה. היא אחלה רכב כשלוקחים בחשבון את ענייני האמינות. פשוט אחת כזאת מליסינג עם קילומטראז גבוה, זה לא להיט.

 

סליחה שאני מעט בוטה, אבל לפי מה את אומרת, את נוהגת כבר 9 שנים על פולו שתוכננה מתישהו ב-2002 שגם ב-2010 לא הייתה שוס גדול משום בחינה. אז כניראה שאת לא הכי יקית של בטיחות או אבזור :)

עזבי שניה את מה שמבחני רכב אומרים לך ,שהם מחפשים בציציות כול דבר. בתכלס בשבילך, גם ה-I20 וגם ה-208 יהיו די אותו דבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף רכב לא נקי מתקלות. תעשו חיפוש בפורום הטכני ותראו.

גם לרכבים יפניים התקלקלו גירים, לקוריאניות התקלקלו מנועים, שורה תחתונה מה שהכי חשוב זה לרכוש רכב עם כמה שפחות ק"מ ושטופל כראוי במוסך מסודר ולא חפל"פ. אני חושב שמחפשים רכב יד שנייה לחפש עד 50 אלף ק"מ. כן. לא יותר מיזה. נכון שזה מקשה על החיפוש אבל זה שווה. לרכוש רכב עם היסטוריית טיפולים מתועדת ומסודרת ועם ק"מ נמוך, זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות בשביל לנסות ולהבטיח אמינות עד כמה שאפשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל עצום בין אף אחד לא נקי מתקלות, לאחת שידועה שיש תקלה סדרתית בו.

קשה לי להבין איך ממליצים על 208 בידיעה שישנה את הבעיה של רצועת התזמון המתפוררת?!

אני אישית לא הייתי נכנס לחששות האלה.

לא חסר רכבים אחרים בלי שעון זמן על הראש שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה החלפה של רצועת התזמון? 1500? 2000 אחת ל 3 שנים נגיד? וכמה עולה מערכת היגוי שלמה ביונדאי במורשה יבואן אתה יודע? 6000 שקל לפחות. (אם זה רק קופלונג אז בסביבות 800-1000 ש"ח. אבל אם זה כל ההגה, זה סכום לא מבוטל וזו תקלה ידועה ביונדאי/קיה).

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל עצום בין אף אחד לא נקי מתקלות, לאחת שידועה שיש תקלה סדרתית בו.

קשה לי להבין איך ממליצים על 208 בידיעה שישנה את הבעיה של רצועת התזמון המתפוררת?!

אני אישית לא הייתי נכנס לחששות האלה.

לא חסר רכבים אחרים בלי שעון זמן על הראש שלהם.

 

 

רצועת טיימינג היא חלק מתבלה שממילא יש להחליפו. אז כל הבעיה היא שהרצועה נוטה להתפורר לפני הקילומטראז' שנקבע להחלפה. אז תחליף רצועה סביב 70 אלף במקום 120 אלף ויהיה לך ראש שקט. בגלל זה לפסול רכב מצויין??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאת ניסן מיקרה אף אחד לא פוסל בגלל הגיר הבעייתי ובורר המצבים של המזגן הידוע לשמצה שהיבואן מכיר את הבעיה ולא לוקח אחריות, וגם את הניסן ג'וק למרות שיש כרגע תביעה ייצוגית בנושא,

אנשים ממשיכים לרכוש מיקרה וג'וק כאילו כלום לא קרה. כאן, רק בגלל שמדובר בפיג'ו אז פוסלים את הדגם בגלל עניין הרצועה.

אני על היונדאי שהייתה לי הוצאתי כמעט 10000 שקל רק על תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עולה החלפה של רצועת התזמון? 1500? 2000 אחת ל 3 שנים נגיד? וכמה עולה מערכת היגוי שלמה ביונדאי במורשה יבואן אתה יודע? 6000 שקל לפחות. (אם זה רק קופלונג אז בסביבות 800-1000 ש"ח. אבל אם זה כל ההגה, זה סכום לא מבוטל וזו תקלה ידועה ביונדאי/קיה).

 

לא הייתה לי שום בעיה עם רצועת התזמון הייתה מחזיקה מעמד לפי הגדרות זמן היצרן להחלפה שלה, אך לא כך המקרה.

גם אם תנהג נכון ותחליף אותה לפני הזמן הנקוב ולפני שקורה משהו, עדיין לא יהיה מושג של זמן מתי זה יקרה שוב.

ולא פחות חשוב יש את הקטע הפסיכולוגי שאי אפשר להתעלם ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאת ניסן מיקרה אף אחד לא פוסל בגלל הגיר הבעייתי ובורר המצבים של המזגן הידוע לשמצה שהיבואן מכיר את הבעיה ולא לוקח אחריות, וגם את הניסן ג'וק למרות שיש כרגע תביעה ייצוגית בנושא,

אנשים ממשיכים לרכוש מיקרה וג'וק כאילו כלום לא קרה. כאן, רק בגלל שמדובר בפיג'ו אז פוסלים את הדגם בגלל עניין הרצועה.

אני על היונדאי שהייתה לי הוצאתי כמעט 10000 שקל רק על תקלות.

 

גם מיקרה וג׳וק לא הייתי קונה בשום מצב.

לכן המלצתי לה מקודם על מאזדה 2 שמבחינת אמינות היא עדיפה בבירור על כל מה שהוזכר כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1534 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...