Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ravidp18

התייעצות באבחון מצב מנוע לפי בדיקת קומפרסיה וממצאים [קיה פורטה 2010]

Recommended Posts

כעקרון אם הרכיב לא תקין מחליפים בשלמותו בחדש או אחר תקין.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא היתה איתו בעיה.

הוחלט לפתוח כדי לנקות.

 

נראה ממש אטום

[video=youtube_share;wnFZAlbpkj0]

עריכה אחרונה על ידי ravidp18

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה עד כמה הוא אטום עם לחץ שמן של 4 באר ושמן למעלה ממאה מעלות סלזיוס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין חכם כבעל נסיון:idea:

אחפש במרשתת .. תודה רבה ! :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקדמות קלה: [תמונות]

WhatsApp Image 2020-01-26 at 12.40.06(1).jpegWhatsApp Image 2020-01-26 at 13.59.04.jpgWhatsApp Image 2020-01-26 at 14.20.12.jpgWhatsApp Image 2020-01-26 at 14.20.18.jpegWhatsApp Image 2020-01-26 at 14.20.22.jpeg

 

לגבי תוף ה CVVT נראה שהכיוון לפתוח ולשים LOCTITE 574.

מעלעול במרשתת ..מצאתי עדויות לנזילות ב"תופים" בעיקר ביצרן וולוו .. חיפשתי "דליפה מתוף" ביצרן יונדאי\קיה אך לא מצאתי..

עריכה אחרונה על ידי ravidp18

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

[ATTACH=CONFIG]526745[/ATTACH]/QUOTE]

 

הכל טוב.

ראה תמונה בהודעה מספר 4 לפני הפירוק של הבוכנות המקוריות.

( ההודעה הקודמת לגבי כיוון הבוכונות נמחקה אז ההודעה לא רלוונטית)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asix

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בסדר, הבוכנות הותקנו בכיוון הנכון (זה התמונה הפוכה).

 

חזל"שו.

 

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

תמונות מהיום :)

WhatsApp Image 2020-01-27 at 15.57.42.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 15.58.04.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 15.58.11.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 15.58.40.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 15.59.06.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 15.59.18.jpgWhatsApp Image 2020-01-27 at 21.14.08.jpegWhatsApp Image 2020-01-27 at 21.14.44.jpegלכידה.JPG

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה הרכב מורכב :)

 

עוד תמונה מהיום מתהליך ההרכבה:

 

 

 

WhatsApp Image 2020-01-28 at 11.53.10.jpeg

 

נשאר לחכות בסבלנות שיגיע ביום-יומיים הקרובים הסולונואיד VVT שהזמנתי מחו"ל ואוכל להניע ולבצע בעז"ה הרצה ;)

 

הסולונואיד:

לכידה.JPG

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד :-)

 

מחכים לשמוע שהרכב הניע והכל בסדר (אל תשכח למלא שמן, נוזל קירור וכד').


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל הכבוד :-)

 

מחכים לשמוע שהרכב הניע והכל בסדר (אל תשכח למלא שמן, נוזל קירור וכד').

בהצלחה ,

2 שני דברים אשמח לדעת למה להשקיע באוטו כזה עם ק''מ כזה גבוהה ,ובטח כל הבדיקות האלו עלו מלא כסף ,מה מיוחד בדגם הזה ספציפי שאתה לא וויתרת ?

ושאלה נוספת אשמח לדעת איזה מוסך טיפל לך ברכב ?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחכה כבר שיגיע הסולונואיד ..:arrow:

אני במתח.. בינתיים העלתי עוד וידאו שהחלקים הגיעו מהחרט ;)

 

[video=youtube_share;0g4ilu03hZg]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

הגיע הסולונואיד והרכב הונע.

לאחר נסיעה קצרה הורגש שאין למנוע כח.

החלטתי לבדוק שוב קומפרסיה וגיליתי שבצילינדר מספר 2 יש קפיצה של 140% יותר משלושת האחרים בהם הוצגו נתונים זהים.

התחלתי לחשוב לאחור ולפתוח תמונות שצילמתי תוך כדי העבודה וגיליתי שהורכב בעבר גל ארכובה של מנוע 1.4 במקום 1.6 וכן הוחלף טלטל מספר 2 [אולי של מנוע 1.8 או 2.0 כבר לא יודע. על 3 הטלטלים האחרים רשום 1.6]

אפשר לראות בתמונות שבוכנה מספר 2 ו3 לא באותו הגובה וכן ששלושת הבוכנות למעט בוכנה 2 נמוכות כ 3mm מגובה בוכנה מספר 2 בסוף המהלך.

פירקתי את המנוע שוב ואעדכן שנית אי"ה בהמשך :)

 

WhatsApp Image 2020-02-09 at 13.40.54.jpegWhatsApp Image 2020-02-09 at 13.41.34.jpegWhatsApp Image 2020-02-09 at 14.14.06.jpeg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:

המנוע הורכב שנית עם גל ארכובה של 1600 כנדרש לוטש קרוב לSTD 0.1mm

הוחלפו מיסבים ונרכש טלטל חדש של 1600 [דרך אגב ,הטלטל שהושם בעבר היה שייך למנוע 1400]

נרכש אטם ראש חדש פח [חברה ספרדית] וכן ברגי ראש חדשים [הקודמים נמתחו]

 

המנוע הונע ועובד כמו שעון ונוסע כראוי ב"ה ונשאר לחכות לאחרי שיפתח המנוע.

:)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה יצא עלות השיפוץ בסה"כ וכמה היה יוצא אם לא היה צריך לפתוח את המנוע בשנית?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...