Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים ממהרים למכור 308 gti?


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למזלנו הרב רכבי ספורט מחליפים ידיים מהר (בעיקר בשנים הראשונות) ומאבדות סכום משמעותי בזמן הזה .

אבל ברגע שהן מגיעות לסכומים "סבירים" 100-150K הן כבר מתחילות להימכר מעל המחירון .

כמובן שיש יוצאי דופן .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה מתכוון למעל מחירון לוי יצחק? איך מחירון יד 2 נכנס לתמונה?

 

מחירון יד 2 לא באמת משחק תפקיד בקניה ומכירה של רכבים וגם לא ישחק כל עוד חברות הביטוח מבטחות לפי לוי יצחק.

 

זה עוזר לקבל פרספקטיבה למי שלא מוכן להשקיע כמה אגורות בלבדוק בלוי יצחק.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ממשיך את הויכוח כי אתה מעדיף להשאיר אותו מחוץ לגבולות הגזרה הנוחים לך?

 

1+2: הגולף אינה מתקיימת במיקרוקוסמוס. לכן ישנה השוואה לדגמים אחרים. אלא אם מראש אתה אומר "אני רוצה גולף, וכשאני רוצה מעט יותר מחץ אני רוצה גולף GTI", או אז ההגיון שלך מתקבל על הדעת (על הדעת שלך מן הסתם).

 

אנשים נפטרים מ-308 לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר. אתם לא מבינים את זה כי הפרספקטיבה, המיקוד וסדרי העדיפויות שלכם לוקחים אתכם במקביל לקו הזה, זה הכל.

 

שזה לא נכון בשני מישורים.

 

ראשית, אנשים לא נפטרים מ- 308 "לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר", כי STI למשל - שהוא ללא ספק קצת יותר מאימפרזה 1600 עם יותר כח - אין בכלל כמעט למכירה (יש רק אחת מ- 2017 ואחת חדשה). ונמכרו משמעותית יותר מאשר 308... אז אולי כן יש סיבה למה "נפטרים" יותר מרכב כזה אחר. אם מדובר על חוסר שביעות רצון או עלות יקרה מידי (מימון או תחזוקה), כנראה לא נדע לעולם.

 

אפשר גם לקחת רכב אחר - גו'לייטה תלתן. נמכרו הרבה יותר מ- 308GTI, אבל נוכחותן בלוחות דומה.

 

כך שכנראה באמת ה- 308GTI מחליפה ידיים יותר מהר. משמעותית. למה? ראה לעיל...

 

שנית, אפשר לומר שהמרחק בין 308 רגילה (הצלחה מסחרית ממש...) ל- 308GTI גדול יותר מאשר בין גולף רגילה לגולך GTI, אבל להגיד ש- GTI היא רק גולף חזקה יותר מחטיא מאוד מאוד למטרה. כי אם היא סתם גולף חזקה, איך היא אמת מידה?

 

ו

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STI קלאסיות לא נמכרות בלוחות כמעט, לפחות לא הטובות שבהן. מהחדשות לא נמכרו כ"כ הרבה (2015 - 7, 2016 - 6, 2018 - 5, 2017 לא נשמר אצלי הקובץ).

 

ג'ולייטה תלתן מהדור האחרון, במיוחד אחרי 2014, היא אוטומטית, מה שהפך אותה, די כמו גולף, לרכב לייפסטייל הרבה יותר מאשר רכב ספורטיבי.

 

לגבי זה שהגולף GTI היא רק גולף חזקה יותר - היי, נהגתי, זאת דעתי. ולא רק דעתי. היא לא מספיק ספורטיבית.

 

היא אמת מידה להצלחה בקטגוריה ולאותו שביל הזהב. לי זה לא מספיק, ולנהגים שמחפשים את הספורטיבי, זה לא מספיק.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אמת מידה למה?

לאיך ספורטיבית צריכה לנסוע או איך היא צריכה למכור?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה לא נכון בשני מישורים.

 

ראשית, אנשים לא נפטרים מ- 308 "לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר", כי STI למשל - שהוא ללא ספק קצת יותר מאימפרזה 1600 עם יותר כח - אין בכלל כמעט למכירה (יש רק אחת מ- 2017 ואחת חדשה). ונמכרו משמעותית יותר מאשר 308... אז אולי כן יש סיבה למה "נפטרים" יותר מרכב כזה אחר. אם מדובר על חוסר שביעות רצון או עלות יקרה מידי (מימון או תחזוקה), כנראה לא נדע לעולם.

 

אפשר גם לקחת רכב אחר - גו'לייטה תלתן. נמכרו הרבה יותר מ- 308GTI, אבל נוכחותן בלוחות דומה.

 

כך שכנראה באמת ה- 308GTI מחליפה ידיים יותר מהר. משמעותית. למה? ראה לעיל...

 

שנית, אפשר לומר שהמרחק בין 308 רגילה (הצלחה מסחרית ממש...) ל- 308GTI גדול יותר מאשר בין גולף רגילה לגולך GTI, אבל להגיד ש- GTI היא רק גולף חזקה יותר מחטיא מאוד מאוד למטרה. כי אם היא סתם גולף חזקה, איך היא אמת מידה?

 

ו

 

ב-2018-2017 נמכרו כ-60 308, משמעותית יותר מ-STI, לא יודע מאיפה הבאת את ההיפך.

 

אני חושב שהגולף GTI היא מכונית מצויינת למי שמחפש אולראונדרית, היא מלוטשת, מבצעת ויודעת לגרום לנוהג בה הנאה מסויימת, אך אין ספק שה-308 היא מכונת הוט האץ' הרבה יותר רצינית הרבה יותר מערבת ובה נהניתי הרבה יותר (אני מתייחס ל-GTI דור 7, לא נהגתי ב-PP). לא נהגתי באלפא, אבל לפי יודעי דבר היא רחוקה מאד מ-308 ומכונה הרבה יותר קלה לעיכול.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שזה לא נכון בשני מישורים.

 

ראשית, אנשים לא נפטרים מ- 308 "לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר", כי STI למשל - שהוא ללא ספק קצת יותר מאימפרזה 1600 עם יותר כח - אין בכלל כמעט למכירה (יש רק אחת מ- 2017 ואחת חדשה). ונמכרו משמעותית יותר מאשר 308... אז אולי כן יש סיבה למה "נפטרים" יותר מרכב כזה אחר. אם מדובר על חוסר שביעות רצון או עלות יקרה מידי (מימון או תחזוקה), כנראה לא נדע לעולם.

 

אפשר גם לקחת רכב אחר - גו'לייטה תלתן. נמכרו הרבה יותר מ- 308GTI, אבל נוכחותן בלוחות דומה.

 

כך שכנראה באמת ה- 308GTI מחליפה ידיים יותר מהר. משמעותית. למה? ראה לעיל...

תחזור בבקשה להודעה #68.

 

כרגע, ממש עכשיו, יש משמעותית יותר 308gti לעומת רכבים אחרים (אולי, תלוי מול מי משווים), אבל זה ממש לא היה המצב עד לפני +- חודש.

 

להסיק מסקנה כל כך מובהקת על בסיס דגימה בנקודת זמן אחת מאוכלוסיה (אפילו לא מדגם) כל כך מצומצמת זה פשוט חוסר הבנה מוחלט בסטטיסטיקה.

 

וגם אם באופן מוחלט יש יותר מדגם מסוים למכירה (פר רכבים שנמכרו) באופן קבוע ולא נקודתי, היכולת להסיק מזה על איכות הרכב או עלות התחזוקה שלו היא גבולית.

 

לפני כמה חודשים היו שש או שבע s60 פולסטאר שונות למכירה, במקביל. עכשיו יש אחת. מה אפשר להסיק מזה?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

STI קלאסיות לא נמכרות בלוחות כמעט, לפחות לא הטובות שבהן. מהחדשות לא נמכרו כ"כ הרבה (2015 - 7, 2016 - 6, 2018 - 5, 2017 לא נשמר אצלי הקובץ).

 

ג'ולייטה תלתן מהדור האחרון, במיוחד אחרי 2014, היא אוטומטית, מה שהפך אותה, די כמו גולף, לרכב לייפסטייל הרבה יותר מאשר רכב ספורטיבי.

 

לגבי זה שהגולף GTI היא רק גולף חזקה יותר - היי, נהגתי, זאת דעתי. ולא רק דעתי. היא לא מספיק ספורטיבית.

 

היא אמת מידה להצלחה בקטגוריה ולאותו שביל הזהב. לי זה לא מספיק, ולנהגים שמחפשים את הספורטיבי, זה לא מספיק.

 

גם מ2 או מ3 הן רק רכב לייפסטייל כי הן אוטומטיות?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחזור בבקשה להודעה #68.

 

כרגע, ממש עכשיו, יש משמעותית יותר 308gti לעומת רכבים אחרים (אולי, תלוי מול מי משווים), אבל זה ממש לא היה המצב עד לפני +- חודש.

 

להסיק מסקנה כל כך מובהקת על בסיס דגימה בנקודת זמן אחת מאוכלוסיה (אפילו לא מדגם) כל כך מצומצמת זה פשוט חוסר הבנה מוחלט בסטטיסטיקה.

 

וגם אם באופן מוחלט יש יותר מדגם מסוים למכירה (פר רכבים שנמכרו) באופן קבוע ולא נקודתי, היכולת להסיק מזה על איכות הרכב או עלות התחזוקה שלו היא גבולית.

 

לפני כמה חודשים היו שש או שבע s60 פולסטאר שונות למכירה, במקביל. עכשיו יש אחת. מה אפשר להסיק מזה?

 

כל הדיון הזה הוא תיאורטי ומצחיק. זה ברור. כל רגע מצלם תמונת מצב של... אותו רגע.

 

אותי ספציפית מצחיקה מגננה אקרובטית מטורפת על הרכב הזה, מצד אנשים שבחרו לא לרכוש אותו, ורכשו תחתיו רכבים ספורטיביים אחרים. וגם לא החזיקו את המתחרות שהם פוסלים פה על בסיס נסיעה או חצי נסיעה שעשו בהם.

 

אפשר לסכם שלכל אחד טעמים משלו. למה מישהו מוכר רכב? לעולם לא נדע. בספק אם הוא יהיה כן עם עצמו, בטוח שאיתנו לא...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מ2 או מ3 הן רק רכב לייפסטייל כי הן אוטומטיות?

 

לא, כי זה לא המדד היחיד. הן הרבה יותר ספורטיביות וממוקדות. אגב, תבדוק שיעור החלפת ידיים בדגמי ה-M, בג'וליה תלתן וכהנה. תופתע.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדיון הזה הוא תיאורטי ומצחיק. זה ברור. כל רגע מצלם תמונת מצב של... אותו רגע.

 

אותי ספציפית מצחיקה מגננה אקרובטית מטורפת על הרכב הזה, מצד אנשים שבחרו לא לרכוש אותו, ורכשו תחתיו רכבים ספורטיביים אחרים. וגם לא החזיקו את המתחרות שהם פוסלים פה על בסיס נסיעה או חצי נסיעה שעשו בהם.

 

אפשר לסכם שלכל אחד טעמים משלו. למה מישהו מוכר רכב? לעולם לא נדע. בספק אם הוא יהיה כן עם עצמו, בטוח שאיתנו לא...

ובדיוק בשל כך הדיון הזו שתחילתו, אמצעיתו ועדיין כנראה לא סופו, מגוחך עוד יותר שהרי הוא יוצא מאיזו נקודת מוצא נרמזת שה 308 הוא כלי שכל מי שעשה את הטעות והחליט לרכוש אחת, מתמקד הרבה יותר מבעלי אחיות לקטגוריה, במאמצים להפטר מהרעה החולה וכמה שיותר מהר. מה שאינו פחות מתמיה הוא הצורך שלך לחפש סיבות רציונליות, או לחפש את הטעם להעדר התוחלת בחיפוש אחריהן כשמדובר לדבריך ובצדק גמור בצילום בנקודת זמן של מצב רגעי. ואותו אבסורד מובנה כמובן גם בהנחה שלך שסובארו STI היא סוג של שכיית חמדה שמי שקנה מתאהב בה נואשות ולא יכול להפרד, בעוד ה 308 רק מפתחת טינה הולכת וגוברת אצל הטמבלים. ובמאמר מוסגר וללא קשר אשמח להתייחסות לפשר הסתירה בין הקביעה שלך לזו של אחרים בכל הנוגע למספרים של היבואנים, פשוט קשה ליישב נתונים הפוכים שכאלו כשמדובר בענין שבעובדה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...