Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים ממהרים למכור 308 gti?


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שמח שאתה יודע מכתיבה איזה נהג אני ואיך אני מנצל את האוטו.

לי כן , יצא לנהוג ב GTI בכל מצב אפשרי.

הייתי בעליו של GTI דור 5 ודור 6 ב10 השנים האחרונות (5 שנים כל אחת מהן,דור 6 נמכרה לפני חודש) , גם הייתי 3 שנים בעלים של דור 4 שהיא באמת עונה לתיאור של גולף רגילה עם מנוע חזק. (נהגתי גם בדור 7 , 7.5 עוד לא)

 

מה שקניתי בשלב זה עונה יותר טוב לתאור של גרסא מאובזרת עם מנוע חזק ורק מסייע לי להעריך את הGTI עוד יותר.

 

בכל מקרה, 308GTI יכול להיות רכב חד ומרגש (לא התנסיתי,ההתייחסות שלי היתה ביחס לקביעה שלך לגבי הGTI) , הבעיה המרכזית היא שברוב הזמן החיים לא מרגשים ויותר פרקטיים ומה שנותר זה סחירות של פיג'ו ועלויות מוסך אסטרונומיות ולדעתי זה לא שווה את העוד כמה אחוזים של "מעורבות וריגוש" ביחס למתחרות.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סדר העדיפויות שאותו אתה מראה ודואג להדגיש בפוסטים שלך די מגלה את חשיבות עצם מעשה הנהיגה בעיניך, ומכאן גם את אופי ניצול האוטו והנהיגה בכלל. ושוב, מכוניות שיותר פונות לנהג ננהגות בהתאם ולא נשמרות בכפפות של משי מכל משמר. זה טבע הדברים. מכיוון שאתה מראש לא שוקל כאלה (ומן הסתם לא נוהג באותו האופן), הכל די ברור מאליו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל הכל תלוי באיזה שלב אתה קונה.

אם תקנה גולף חדשה - אין לי ספק שהיא תעלה הרבה פחות מ 308 חדשה.

אם תקנה 308 בת שנתיים - אני די בטוח שהיא תעלה פחות מגולף בת שנתיים.

כמובן בחישוב שנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב מה זו המלחמה הזו שפתחתם פה? חלאס.

כולם הבינו שה-308 יותר קיצונית מהגולף.

זה לא אומר שהגולף לא ספורטיבית, או לא רכב טוב.

ולהעדיף את הגולף זה לא "לא לדעת לנהוג/להינות מנהיגה", זה להעדיף באלאנס אחר.

 

בואו נתמקד בזה של308 אין בעיות חשמל ושכל השאר זה בונוס.

 

אגב, אני כן מוכן להתעסק בשאלה למה אין גרסאת 3 דלתות. כאילו, משהו בפרופורציות שלה נראה כמו אוטובוס. וזה חבל, כי יש לה קווים ממש יפים.

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחזור לכותרת: למה אנשים ממהרים למכור 308 gti? התשובה בשאלה - כי הם אנשים ממהרים.

 

סתם - בסמוך אלי 3 בעלי מה שהוגדר כאן כמכוניות קיצוניות - שלושתן יד ראשונה מיבואן. אחד מחזיק אותה למעלה מעשור! השני 6 שנים והשלישי בערך 5. אז אפשר לקבוע קביעות על דינמיקת השוק בהתבסס על יד 2 ומחברים. אבל יש גם דוגמאות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכומו של דבר:

 

אני מניח שפותה"ש שאל את השאלה כדי לוודא שאין איזו בעיה מהותית עם הפיג'ו אשר בגללה יש לכאורה היצע של דגמים ביד 2.

 

1) אין בעיה מהותית (מכאנית, חשמלית whatever) עם המכונית (למיטב ידיעתי מהכרות עם לפחות אדם אחד שמחזיק כזאת יד ראשונה 2017 והוא לא מוכר ומהמידע שקיים ברשת). המכונית מצויידת בבלמים חריגים (קוטר דיסק) אשר מהווים את הסיבה העיקרית לעלותם הגבוהה באופן יחסי, אולם בשקלול כל העלויות של אחזקת מכונית ספורטיבית, התוספת הנובעת מהבלמים אינה מהותית.

 

2) הובאו עדויות שהיצע 308 GTi בשוק המשומשות אינה תופעה חריגה והיא מוכרת גם במכוניות ספורטיביות אחרות שהן ידניות ו/או נחשבות ממוקדות יותר/מדי.

 

כהערת אגב - יהיה נחמד לארגן יום מסלול לחברי הפורום המעוניינים (אבל רק מאוקטובר, עכשיו ממש חם וזאת התעללות באוטו ובצמיגים)

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה להרוס לאף אחד את התזה, אבל עד לפני לא הרבה זמן לא היו כל כך הרבה 308gti למכירה, אולי אחת או שתיים בכל רגע נתון (אני עוקב אחרי המחירים כבר כמה זמן). זה כמובן לא אומר שמחר לא יהיו 20 כאלו. זה רק אומר שכולם רצים להעלות תאוריות על תאוריות על מצב נתון. ברגע מסויים. לפני כמה חודשים היו איזה 6 או 7 s60 פולסטאר למכירה! במקביל! (ונכון לאתמול יש רק אחת).

 

דעתי האישית היא שדוקא בגלל שמדובר ברכב שהוא פשרה, והוא לא מספיק נח כדיילי (בגלל הגיר) מצד אחד, ולא מספיק ספורטיבי (הנעה אחורית, למשל, או סתם עיצוב) הוא ימכר יחסית מהר (כי או שאתה מבין שאתה משלם לא מעט אבל לא ממצה מספיק מהרכב להצדיק את זה, או שאתה מבין שאתה משלם די הרבה אבל לא מקבל את ה-cutting edge שחיפשת).

 

השאלה המעניינת היא מה קונים אנשים שמוכרים 308gti. אם הם קונים רכב דומה אז כנראה ה-308gti לא מספיק טובה. אם הם קונים משהו שונה, זה פשוט רכב שלא פונה לפלח שוק מספיק גדול.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

השאלה המעניינת היא מה קונים אנשים שמוכרים 308gti. אם הם קונים רכב דומה אז כנראה ה-308gti לא מספיק טובה. אם הם קונים משהו שונה, זה פשוט רכב שלא פונה לפלח שוק מספיק גדול.

 

אכן מעניין. ממה שאני רואה (וגם חוויתי בעצמי עם האבארט), רכב ממוקד (כי ה-308 לא קיצונית) גורם לבנאדם לשנמך בקניה הבאה.

מהמר שחלק מהמוכרים התפתו למחיר הנמוך יחסית והבינו שפחות מתאים להם גיר ידני ורכב שהוא יותר talking business ממה שהם רצו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסברה הכי משכנעת:

 

מהמר שחלק מהמוכרים התפתו למחיר הנמוך יחסית והבינו שפחות מתאים להם גיר ידני ורכב שהוא יותר talking business ממה שהם רצו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך 190K (אחרי הנחה) זה מחיר נמוך?

הרי אם אני מתלבט בינה לבין הi30N אני צריך לנחש ירידת ערך + טיפולים.

יכול להיות שדווקא היונדאי תצא יותר משתלמת?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את טבלאות המסירה, היונדאי בתמחורה הנוכחי, רחוקה מעיסקה משתלמת.

 

 

בנוגע לבלמים של ה 308, יקר, כן, כי כרגע אין תחליפי, אבל בגדול, כמה עולה סט קידמי מקורי ל STI? S3? M125?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
איך 190K (אחרי הנחה) זה מחיר נמוך?

הרי אם אני מתלבט בינה לבין הi30N אני צריך לנחש ירידת ערך + טיפולים.

יכול להיות שדווקא היונדאי תצא יותר משתלמת?

 

לא נתחיל להתעסק בנבואות ואין לנו את כל הפרטים.

יכול להיות שהיונדאי תהיה פלופ ועוד שנה תעלה חצי ויכול להיות שיריבו על אלה שימכרו כמשומשות.

הפיז'ו היא הכי זולה בקטגוריה ו-190 אלף (למיטב זכרוני זהו מחיר הגרסה הבסיסית, כלומר אפשר לגרד עוד קצת)

הם לא הרבה לאוטו עם יכולות כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי כבר עכשיו פלופ.

 

אתה מדבר על שוק יד 2 ובינתיים לא מתקיים שוק יד 1.

 

אם אני זוכר נכון את הנתונים, בחצי שנה של 2019 נמסרו 130 גולף GTI כ 70 קופרות ו... 5 יונדאי N.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל

הפיז'ו היא הכי זולה בקטגוריה ו-190 אלף (למיטב זכרוני זהו מחיר הגרסה הבסיסית, כלומר אפשר לגרד עוד קצת)

 

המחיר עלה בתחילת השנה - מחיר בסיסי 200 ותוספת של 10 עבור גג פנוראמי או צביעה דו-גוונית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...