Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים ממהרים למכור 308 gti?


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 181
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם נטפלים לסמנטיקה וחישובי כ"ס במקום להבין את העיקרון.

 

1. סמנטיקה אינה לוגיקה. הטיעון שלך לגבי נהיגה במלאנתאלפים רכבים כדי לקבוע את ההבדל בין שני דגמים ספציפים הוא שגוי לוגית, לא סמנטית.

2. כדי לקבוע הבדל בין שני אלמנטים, צריך את שני האלמנטים, לא אלמנטים שכנים מאותו איזור.

3. השרשור כאן הוא בנושא אנשים שממהרים להיפטר מה-308 שלהם ולכן לא אמשיך את הויכוח.

 

יום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ממשיך את הויכוח כי אתה מעדיף להשאיר אותו מחוץ לגבולות הגזרה הנוחים לך?

 

1+2: הגולף אינה מתקיימת במיקרוקוסמוס. לכן ישנה השוואה לדגמים אחרים. אלא אם מראש אתה אומר "אני רוצה גולף, וכשאני רוצה מעט יותר מחץ אני רוצה גולף GTI", או אז ההגיון שלך מתקבל על הדעת (על הדעת שלך מן הסתם).

 

אנשים נפטרים מ-308 לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר. אתם לא מבינים את זה כי הפרספקטיבה, המיקוד וסדרי העדיפויות שלכם לוקחים אתכם במקביל לקו הזה, זה הכל.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, שתיים מה 308 gti שמפורסמות כרגע למכירה ביד 2 הן כבר יד 2, אחת מהן היא מ2018.

זה באמת די מוזר.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מוזר בכלל. מכוניות ספורט תמיד החליפו ידיים בקצב מסחרר. זה מה שמנסים להסביר בכל העסק הזה. לא כולם חושבים במונחים כלכליים נטו, לא כולם חושבים על "העסקה" המיטבית ולא כולם חוששים למכור אם גילו שלא מתאים להם.

 

אלה מכוניות קיצוניות מהרגיל, יש מי שמגלה את זה ומוכר, יש מי שמגלה עלויות אחזקה ומוכר, יש מי ששבע ומחפש את הריגוש היותר גדול ומוכר, ויש מי שסתם אוהב להחליף מכוניות ויש לו כסף. לא הכל מתאים לשטנץ של האנשים ה"מחושבים" יותר.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההודעה האחרונה מסכמת את הנושא הזה היטב.

 

רק אוסיף, שמי שקונה בישראל רכב צרפתי חדש מהסוכנות בסכומים האלה, הוא אדם אמיץ, ואני מניח שלמכור רכב כזה אחרי שנה-שנתיים זה לא מה שישבור אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך נראית ירידת ערך של מכונית ספורטיבית יחסית למכונית רגילה? ומה כל כך מיוחד בגולף?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף שומרת על ערכה טוב יותר כנראה מכל הוט האץ' אחרת. יש לה ביקוש מצוין, כי היא עונה לקהל יעד רחב יותר, שזה בתורו כי היא ממוקדת פחות. יש לא מעט אנשים שקונים גולף GTI בלי שיש להם שום זיקה לנהיגה ספורטיבית, רק כי היא מאובזרת יותר, כמו שיש מי שקונה אותה בשל פוטנציאל השיפורים שלה, כמו שיש מי שקונה אותה בשל הילה סמי-יוקרתית שיש ל-VW בארץ. בגלל זה גם יש מספר בלתי מבוטל של גולפים שלא ננהגות בצורה שמאפיינת הוט האצ'ים, שגם זה בתורו תורם לשמירת הערך. סוג של מעגל.

 

הפיז'ו תאבד יותר מערכה כי מה לעשות, היא צרפתיה והסטיגמות ישחקו כאן תפקיד. לא יעזור לה שהיא ספורטיבית הרבה יותר (ובאמת הרבה יותר), לא יעזור לה שמכל בחינה אובייקטיבית איכות החומרים שלה לא נופלת מהגולף, ועצם זה שהיא אמנם לא נטולת חסרונות (בעיקר בעניין הנדסת האנוש הייחודית משהו של פיז'ו). היא ידנית והיא יותר ממוקדת מטרה, קהל היעד שלה צר יותר והסטיגמות ימשיכו לרחף, מעליה.

 

לגבי ירידת ערך של מכוניות ספורטיביות - אין כלל אחד. יש מכוניות שמקבלות סוג של שוק מוגבל פנימי עם מחירים שלא קשורים למחירי מחירון (תנסה לקנות S2000 במחירון, תנסה לקנות אלפא GT 3.2 במחירון, תנסה לקנות סובארו STI במחירון), ויש כאלה שמאבדות חזק ומהר. אין כלל אצבע אחד.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק ממה שציינת לגבי הגולף נכון גם לגבי אוקטביה\לאון. האם שמירת הערך שלהן גם טובה?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האוקטביה אין לי מושג. לגבי הלאון קופרה - למיטב ידיעתי גם, אם-כי זה שה-badge appeal שלה נחות מ-VW משחק תפקיד גם כן.

 

תוסיף לזה שבשנים האחרונות יש המון אנשים שמגדירים עצמם ואגיסטים, ברמה שלא ישקלו כלל רכב מקונצרן אחר. חלק יגידו שהם ראו את האור, חלק יגידו תסמונת שטוקהולם, אבל ההסבר מעניין פחות מהתופעה בהקשר השרשור שלנו. הם קיימים והם מזינים את השוק הפנימי של הרכבים האלה בנאמנות די דתית.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא ממשיך את הויכוח כי אתה מעדיף להשאיר אותו מחוץ לגבולות הגזרה הנוחים לך?

 

1+2: הגולף אינה מתקיימת במיקרוקוסמוס. לכן ישנה השוואה לדגמים אחרים. אלא אם מראש אתה אומר "אני רוצה גולף, וכשאני רוצה מעט יותר מחץ אני רוצה גולף GTI", או אז ההגיון שלך מתקבל על הדעת (על הדעת שלך מן הסתם).

 

אנשים נפטרים מ-308 לא יותר ולא פחות מכל רכב ממוקד אחר. אתם לא מבינים את זה כי הפרספקטיבה, המיקוד וסדרי העדיפויות שלכם לוקחים אתכם במקביל לקו הזה, זה הכל.

 

אני לא ממשיך את הויכוח כי נושא השרשור הוא לא ההבדל בין דגמי גולף השונים. אם ייפתח שרשור בנושא אשמח להגיב שם.

 

הגולף שומרת על ערכה טוב יותר כנראה מכל הוט האץ' אחרת. יש לה ביקוש מצוין, כי היא עונה לקהל יעד רחב יותר, שזה בתורו כי היא ממוקדת פחות. יש לא מעט אנשים שקונים גולף GTI בלי שיש להם שום זיקה לנהיגה ספורטיבית, רק כי היא מאובזרת יותר, כמו שיש מי שקונה אותה בשל פוטנציאל השיפורים שלה, כמו שיש מי שקונה אותה בשל הילה סמי-יוקרתית שיש ל-VW בארץ. בגלל זה גם יש מספר בלתי מבוטל של גולפים שלא ננהגות בצורה שמאפיינת הוט האצ'ים, שגם זה בתורו תורם לשמירת הערך. סוג של מעגל.



 

הפיז'ו תאבד יותר מערכה כי מה לעשות, היא צרפתיה והסטיגמות ישחקו כאן תפקיד. לא יעזור לה שהיא ספורטיבית הרבה יותר (ובאמת הרבה יותר), לא יעזור לה שמכל בחינה אובייקטיבית איכות החומרים שלה לא נופלת מהגולף, ועצם זה שהיא אמנם לא נטולת חסרונות (בעיקר בעניין הנדסת האנוש הייחודית משהו של פיז'ו). היא ידנית והיא יותר ממוקדת מטרה, קהל היעד שלה צר יותר והסטיגמות ימשיכו לרחף, מעליה.

 

לגבי ירידת ערך של מכוניות ספורטיביות - אין כלל אחד. יש מכוניות שמקבלות סוג של שוק מוגבל פנימי עם מחירים שלא קשורים למחירי

מחירון

(תנסה לקנות S2000 במחירון, תנסה לקנות אלפא GT 3.2 במחירון, תנסה לקנות סובארו STI במחירון), ויש כאלה שמאבדות חזק ומהר. אין כלל אצבע אחד.

אני מתחבר למה שאמרת, למרות שאני חושב שמי שמחפש גולף עם רמת גימור גבוהה עלול להתאכזב מהנוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין השימוש ב"שמירת ערך" בכל הקשור להוצאה ( זו לא השקעה ) על רכב. תמיד צריך לזכור שאנחנו מדברים על "ערך גרט" גבוה יותר בהשוואה בין דגמים.

יש כאלו שערך הגרט שלהם ( בהתייחס למחירם המקורי) גבוה מאשר בדגמים אחרים (אחרי ירידת הערך) הערך לא נשמר :wink:

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק ממה שציינת לגבי הגולף נכון גם לגבי אוקטביה\לאון. האם שמירת הערך שלהן גם טובה?

 

גולף GTI נחשבת למקימת קטגוריית ההוט האטצ לפני 44 שנים וצברה מאז מוניטין אדיר גם של VW, גם של גולף ועוד יותר של GTI (שלושה מותגי ענק).

 

אין שום בסיס להשוואה לא לקופרה ולא לסקודה.

 

בלי שום קשר, כל הוט האטצ שנמכרת עם נתוני פתיחה מצויינים תימכר מעל מחירון, גם 308GTI.

לא רוצה לשלם מעל מחירון?

לך תקנה את השבורות הקרועות ה"משופרות" יד 8 מילד בן 18.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...