Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה אנשים ממהרים למכור 308 gti?


mcshmupi
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

הבעיה לדעתי (ותקנו אותי אם טעיתי) שאין צלחות כאלה חליפיות.

 

אלעד

 

ואת זה בדיוק רשמתי פעמיים בתרד הזה

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדקתי ביד 2 יש 39 מכוניות למכירה 2016-2018 מתוך כ 600 שעלו לכביש בשנים האלו. זה 6%.

אני מניח שעבור 308 זה אחוז משמעותי יותר.

 

אני מניח שאתה מתייחס לקופרה?

ב-308 היחס עומד על 10% (נמכרו כ-60 באותה תקופה) ובהונדה היחס הרבה יותר גבוה (מכרה פחות משמעותית). מכל ההוט האץ', ההונדה (fk2) היא הכי קיצונית By Far.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מניח שאתה מתייחס לקופרה? אכן כן

ב-308 היחס עומד על 10% (נמכרו כ-60 באותה תקופה) ובהונדה היחס הרבה יותר גבוה (מכרה פחות משמעותית). מכל ההוט האץ', ההונדה (fk2) היא הכי קיצונית By Far.

 

נכון, ומבלי להתייחס לאלו שירדו מהכביש :cry:

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הואגיות באמת קלות לנהיגה. נהג טוב יוכל להוציא יותר מהמתחרות. נהג ממוצע ירגיש שומאכר.

 

חוץ מזה, מהי ההגדרה שלך ל"לתת בראש"?

לתת בראש מבחינתי זה נהיגה אמיתית ורק בסיבובים, וממש לא בקו ישר.

מה שסימנתי באדום - מסכים איתך ב- 100%.

עומר :-D

 

VW Golf GTI MK6 | 2011 | 2.0 Turbo | DSG-6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד זה "נמדד" בכביש הציבורי, זה לא אינדיקציה לכלום, כי שם כל אחד קובע את הגבולות שלו (או חוסר הגבולות) לעצמו. בחינה אמיתית זה רק מסלול.

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ביטויים כמו קשקוש מעידים לרוב על כותבם הרבה יותר מאשר על חוסר הבנה או חוסר היכרות. הגולף מעולם לא כוונה לצד היותר מערב והיותר ספורטיבי של הקטגוריה. היא בוודאי לא שם גם עכשיו. אולי לך זה מספיק, אבל מכיוון שלך הרבה יותר חשוב, לפי כל הפוסטים שלך, ק"מ ויד נמוכים מאשר נהיגה פרופר, אפשר גם להבין מאיפה נקודת ההשקפה שלך מגיעה. בכל דור ודור של גולף (מדור 2 והלאה) עמדו מולה הוט האצ'ס מערבות יותר, ספורטיביות יותר וטובות יותר.

 

הוא לא אמר שהיא לא מכוונת לצד היותר ספורטיבי של הקטגוריה, הוא אמר שהיא גולף רגילה עם מנוע חזק וזה בהחלט קשקוש שמעיד על חוסר היכרות עם הרכב.

לא צריך אותי כדי לדעת זאת וזה יהיה מצחיק בכלל לדון בזה. (אני מדבר על דור 5 ומעלה כמובן, אף אחד לא עוסק ברכבים בני 20 בשלב זה)

לגבי ההעדפות שלי, כל הרכבים הספורטיביים שלי נקנו מיד 1 ועם ק"מ נמוך , פשוט התאזרתי בסבלנות עד שמצאתי אחד כזה. לפעמים זה לקח חודשיים לפעמים שנה.

 

ההגדרה של דיילי עם מנוע חזק יותר מתאימה לרכב שאני נוהג בו כיום ...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לשפוט לפי דור 7.5 ללא PP, הבדל ביניהם לא מהותי כפי שאתה מתאר. מניסיוני עם וולוו R-דיזיין וה-7.5, אופיין זהה.

 

לגבי גולף מול מתחרות, ברשותך (או בלעדיה) בכל זאת נלך להשוואת דורות הגולף, מול מתחרות ספורטיביות יותר:

 

דור 2: פיג'ו 309GTI;

דור 3: פיג'ו 306S16;

דור 4: פיג'ו 306GTI6, סיוויק EP3;

דור 5: מגאן 225, סיוויק FN2;

דור 6: מגאן 250/265;

דור 7: 308GTI, סיוויק FK2/FK8, יונדאי i30N;

 

ליד כל אלה הגולף פשוט לא ספורטיבית מספיק, או בכלל.

 

הסיבה שאתה מוצא את המכוניות הספורטיביות שלך בפרמטרים שאתה מוצא, היא בדיוק זו - הן לא ספורטיביות מספיק ועל כן נמצאים האנשים שלא נוהגים בהן באופן בו נוהגים במכוניות ספורטיביות.

עריכה אחרונה על ידי RK

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם לשפוט לפי דור 7.5 ללא PP, הבדל ביניהם לא מהותי כפי שאתה מתאר. מניסיוני עם וולוו R-דיזיין וה-7.5, אופיין זהה.

 

לגבי גולף מול מתחרות, ברשותך (או בלעדיה) בכל זאת נלך להשוואת דורות הגולף, מול מתחרות ספורטיביות יותר:

 

דור 2: פיג'ו 309GTI;

דור 3: פיג'ו 306S16;

דור 4: פיג'ו 306GTI6, סיוויק EP3;

דור 5: מגאן 225, סיוויק FN2;

דור 6: מגאן 250/265;

דור 7: 308GTI, סיוויק FK2/FK8, יונדאי i30N;

 

ליד כל אלה הגולף פשוט לא ספורטיבית מספיק, או בכלל.

 

הסיבה שאתה מוצא את המכוניות הספורטיביות שלך בפרמטרים שאתה מוצא, היא בדיוק זו - הן לא ספורטיביות מספיק ועל כן נמצאים האנשים שלא נוהגים בהן באופן בו נוהגים במכוניות ספורטיביות.

 

 

למה כל פעם שאני רואה "309" זה מעלה בי חיוך :)

 

שכחת להוסיף את הקופרה להשוואה מול דור 7

עריכה אחרונה על ידי RK
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לבעלי ה308: איך היא בתור רכב יום יומי? אין לי יותר מדי תוכניות לימי מסלול, אבל כן הייתי רוצה רכב שכיף לנהוג בו בדרכים רגילות

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שאלה לבעלי ה308: איך היא בתור רכב יום יומי? אין לי יותר מדי תוכניות לימי מסלול, אבל כן הייתי רוצה רכב שכיף לנהוג בו בדרכים רגילות

 

אצלי היא רכב דיילי ואיתה אני מגיע יום יום לעבודה: רמת ישי - קיסריה

אותי היא לא מעייפת ומתמודדת מאד טוב עם במפרים (קצת פחות עם שברים בכביש אבל הרכב חד ומאד קל לברוח מהם בזכות האג'יליות)

הרכב לא נשבר ולא מעט בזכות משקלו הקל, מנוע פנינה, מאד חי וכייף להקשיב לו בערבים עם חלון פתוח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שדווקא הצליל (הסינטטי, דרך הרמקולים) הוא נקודת חולשה של הרכב.

עד כמה שאני מבין, במצב רגיל האוטו שקט ובמצב ספורט הוא מייצר צליל טוב אבל מזוייף.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש יחסית הרבה fk2 ביד שתיים כיוון שהרכב פשוט לא נוח בנסיעה רגועה והרעש בתוך תא הנוסעים במאה קמ"ש מאוד מורגש .

לגבי הגולף gti על המסלול זה פשוט לא כוחות מול הפזו 308 gti והיותר חזקות בסגמנט .

מזכיר לי שבמסלול במוטור סיטי עקפה אותי בישורת m4 כאילו אני עומד במקום .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
חשבתי שדווקא הצליל (הסינטטי, דרך הרמקולים) הוא נקודת חולשה של הרכב.

עד כמה שאני מבין, במצב רגיל האוטו שקט ובמצב ספורט הוא מייצר צליל טוב אבל מזוייף.

 

הצליל אמנם סינטטי אבל הוא עובד ממש טוב. היו צריכים להסב את תשומת ליבי לכך שהצליל סינטטי.

שלא במצב ספורט, המנוע שקט למדי אף על פי שיחסי העברה קצרים (120 קמ"ש ב-3000 סל"ד).

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שאני מפנטז עליו מהרגע שהושק, מקווה להגשים בשנה הקרובה.

רפידות יש המון מהמון יצרנים. יש מוצרים סופר איכותיים גם ב 40 יורו לסט קדמיים [כולל ביקורות מנהגים ברמה סופר גבוהה בפורומים צרפתיים].

דיסקים זו בעיה אחרת ומתלוננים על זה בכל העולם, לא רק פה. בארץ סביבות ה 6K₪ כולל מעמ ועבודה במורשה.

עדויות בקבוצות ובפורומים השונים מראות שהדיסקים המקוריים מחזיקים בקלות 50K+ קמ תלוי באופי הנסיעה. ראיתי לא מעט חברה שהחזיקו גם 100K. לא מדובר בחברה שנוהגים למכולת וחזרה.

 

יש 2 יצרנים, Alcon ו Tarox - שניהם יקרים מאוד.

אפשר להעמיס סט מקוריים (Alcon) בחול ב 400 יורו לדיסק כולל מעמ גרמני של בערך 20%.

 

מזמינים דיסק דיסק, ומשלמים רק 17% מעמ [זה בשחרור מהיר, עד 500$ משלמים רק מעמ].

כלומר צרכן חכם יצליח בקלות להזמין את 2 הדיסקים הקדמיים בפחות מ 3000₪, נגזים ונשים 500₪ התקנה ויצאנו בערך בחצי מהעלות שדורשים במורשה.

 

בקיצור, השד לא כזה נורא, הדיסקים מחזיקים המוןןןןןן ומאפשרים תכנון של שנה מראש אם אתה יודע שתצטרך להחליף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני אישית לא מסכים עם הקביעה הזו שזה טבעי שאנשים מחליפים רכבים ספורטיביים מהר.

לא מקובל עליי לראות רכבים שנת 2016 יד 3 או 4, זה מסריח ועדיף להתרחק.

 

גם אם הקביעה נכונה, אני לא רוצה לקנות רכב שהוחלף מהר מכל סיבה שהיא ואני גם לא מוכן לקנות רכב לא מבעליו הראשון .

מי שיחכה מספיק זמן, ימצא רכב יד ראשונה מכל שנה שהיא. שלא הוחלף יומיים אחרי קנייתו.

 

הסיבה היחידה שהגיונית בעיניי למכירה היא בן אדם שמחליף כל 3 שנים את הרכב ברכב חדש מהסוכנות ברגע שמסתיימת האחריות.

 

בארץ נמכרו קומץ של 308 GTI ואם הכמות שלהן בלוחות משתווה לרכבים כמו GTI ושות', משהו מסריח. אנשים לא מרוצים, הרכב לא פרקטי או בעייתי וכו' וכו'...

 

 

 

 

הזוי.... אם זה היה קורה בגולף GTI כנראה היה יוצא קול זעקה בפורום נגד התמחור הזה.

 

ב308 אי אפשר לבצע חריטה ? אם מחליפים רפידות בזמן ולא מאוחר, בד"כ אפשר לחרוט בזיל הזול ולחסוך החלפה.

אני במשך 80K עם ה GTI החלפתי רפידות קצת לפני הזמן וזה הסתכם בפעמיים חריטה של צלחות קדמיות ואחוריות במשך כל התקופה. (ללא צורך בהחלפה של צלחות) .

 

 

 

מצטער אבל זה קשקוש שמעיד על חוסר הבנה/היכרות עם הרכב.

הGTI יודע להיות דיילי מתורבת יחסית אבל גם יודע לספק את הסחורה ברגע שהוא נקרא לדגל.

 

 

עבורך הגולף GTI מספק את צרכיך,מצויין,אני לא יודע אם נהגת ב308GTI,אני לא בטוח אם יש לך את הכלים/רצון בכלל להבחין בהבדלים בין שני הרכבים האלה.

 

מכיוון שנהגתי בשניהם ולא מעט,ב308 די הרבה.

 

בתור מי שמחפש קצת יותר מ"להיכנס מהר לסיבובים" מרכב הנושא את תג ה -GTI {מתייחס אליך בתור נהג},ובתור מי שרוצה לנהוג ברכב מערב ומרגש יותר בנהיגה, ה308 עולם אחר לגמרי לעומת הגולף{מתייחס לרכבים}.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...