Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
 שיתוף
עוקבים 121
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, רועי5 כתב:

סליחה שאני מתערב, אבל נדמה לי שהיה לך עד לפוקוס, 208 שהתקרבת אליה, אפילו היתה נחמדה לך לזכרוני הלא ברור, ואפילו ה 301 שתיעבת עשתה לך ים של בעיות וצרות, אבל לא זוכר שדווקא המנוע כיכב ברשימה. מכל מקום, סיפור הרצועה באמת קצת מוזר, מחד ולפי מה שאני קורא כאן מדובר בקטסטרופה ממשמשת ובאה, בסך הכל ענין של זמן עד שזה יקרה, אבל תרגעו זה יקרה, מהצד השני קונצרן ענק ממשיך לצייד את מרביתם המוחלטת של הדגמים שהוא מייצר ( לרבות הדנדשים לגמרי ) באותו מנוע "איום ונורא" כבר לא מעט שנים ואפילו יש מי שקונה, מה שמוביל למסקנה די הגיונית שלפחות שם מאמינים משום מה שהמנוע הזה כנראה די הולם את המוניטין לו הם מייחלים. בקיצור, אם יש מי שיודע להבהיר את מה שאני מוצא כסתירה, אשמח לקרוא את הדברים.

יש לך זכרון טוב,אני כבר לא זוכר כמה שטויות שהוא רשם ,במיוחד עם ה301 ששיבח בלי סוף ולמחרת קילל אותו...אמינות זה שם המשחק.

  • משעמם 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

התפתחות חשובה בנושא באירופה, ב 2/9/20 פורסם ריקול שנוגע ישירות לבעיה הנ"ל. מסתבר שחלק מתופעות הלוואי של התפוררות הרצועה פוגעות במשאבת הוואקום וכך נפגע גם מגבר הבלם. בעלי הרכבים הנגועים בבעיה

זהו, שאתה לא *מכיר* 10 אנשים שראו חייזר   ואני *מכיר* 10 מכוניות כאלה, לפחות   מכיר = ראיתי את המכוניות במוסך שבו אני מטפל, שוחחתי באופן אישי עם הבעלים שלהן, ויש לי את מס' הרישוי ו

למה להיות מדוכאה,תהיה יצירתי כאשר תגיע לזה,רוב המוחלט של אנשים לא מסתובבים בפורומים,תדביק הרבה מדבקות כאלו     

תמונות שפורסמו בשרשור

לפחות שטויות אמתיות איתנות ומוכחות, אצלך שטויות מלוקקות בלי כל בסיס.

סיג לחכמה שתיקה חביבי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, wildlands2019 כתב:

לפחות שטויות אמתיות איתנות ומוכחות, אצלך שטויות מלוקקות בלי כל בסיס.

סיג לחכמה שתיקה חביבי.

קטונתי להבין מי ומה אתה,את זה אמרו לך יותר מאחד או שניים חברי פורום,הבעיה שאתה ממשיך להתנהג כמו ילד עם פנטזיות,חבל,אתה עושה צחוק מעצמך.

  • משעמם 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, yoni2sh כתב:

2008 דיזל אקטיב,,,ראיתי שיש עכשיו במלאי.

כנראה בחירה מצויינת (דיזל)

אבל מה אתם רוצים מהייצרן ?! (-:   באים אליו מהאיחוד האירופי,ואומרים לו בפרצוף,,,מעכשיו אתה מייצר מנוע בנפח כזה וכזה שמוציא פחמן דו חמצני ככה וככה,,,,אז כוסאמו !! הנה לכם מנוע שחי 150K בתחזוקה אינטנסיבית.

נגמר העידן המכני,,,הנה אאודי פרשו מהכאב ראש הזה

פה אתה נגעת בשורש של הבעיה !!!
כל הפיתוחים של העשור האחרון בתחום המנועים,זה לנסות להוציא אותם ביצועים כמו שהיו לרכבים לפני 20 שנה,אבל עם מנועים "מצ'וקמקים" חסכוניים ולא מזהמים !

לכן אחרי 2020 עם תקינה  EURO 6.2D כל מנוע בנזין עם הזרקה ישירה חייב להיות מצוייד ב-Gasoline particulate filters (GPF)....אז DPF לא יהיה שמור רק לעולם הדיזל,ששם בכלל בנוסף,מזמן חייבים מערכת  SCR (Selective Catalytic Reduction) כדי להוריד NOX.

אז עם כל החלומות שלכם בקשר לשרשרת תזמון,או בכלל עתידה של מנועי פרינס,תקחו את כל הפוליטיקה והחמרות,אתם מבינים לאיזה כיוון הולך כל יצרן.....חישמול של מנועים בצורה כזאת או אחרת.

הדו"ח אחרון של PSA זה מ-2019,טרום קורונה (חדש תחת STELLANTIS יפורסם עד סוף החודש),כבר אז נעשו צעדים,לכן הוקמו 2 פלטפורמות שיתן להם גמישות,שעל אותו פס ייצור יכולים לייצר כל גרסת מנוע

 

2021-05-09_14-44-01.thumb.png.0c84cd357d256128f1218cec46725768.png

2021-05-09_14-48-47.thumb.png.a841b85835c73fb0ee99aea934642fb3.png

 

לכן נחתם שיתוף פעולה עם יצרן שיעזור לפתח מנועי עזר 48V MHEV,שישולבו עם ICE

https://www.nidec.com/en/

 

ועם יצרן אחר שיפתח להם תיבות הילוכים כפולות מצמדים eDTC

https://www.punchpowertrain.com/

 

2021-05-09_15-13-42.thumb.png.8a0a4a020b5e348cf2730b2173a16d1a.png

2021-05-09_15-14-33.thumb.png.d65e0b497e24d9bbd366e35df95adc78.png

 

מקור:

https://www.groupe-psa.com/en/automotive-group/innovation/groupe-psa-lelectrification-en-marche/

 

אז נכון אלו תוכניות אבל מזמן נעשו צעדים ליישם אותם,בעולם קורונה עוד משתוללת,המשבר הכלכלי עוד לא הגיע,משבר החמור של מחסור צ'פים איתנו לעוד שנה לפחות,בכלל תהיה פגיע בשרשרת של אספקות בכל תחום.....אף אחד לא נביא,אבל הכיוון ברור,BEV גורף לא יהיה עד 2050,אבל עד ICE ימשיך להיות מקור הנעה עיקרית,אבל הכל יעבור חישמול,וסוף סוף אפשר לייצר מנועים נורמליים בין נפחים 1.6-2.0 ועדיין יעמדו בתקנים ויהיו חסכוניים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 דקות, ocsi4u כתב:

וסוף סוף אפשר לייצר מנועים נורמליים בין נפחים 1.6-2.0 ועדיין יעמדו בתקנים ויהיו חסכוניים

 

או שיחמירו את התקנים אפילו יותר, ואז עדיין ישארו מנועים קטנים וחסכוניים. תכלס, אני בעד. אבל נראה לי שאני לא בדעת הרוב בפורום הזה:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, DubelBoom כתב:

 

או שיחמירו את התקנים אפילו יותר, ואז עדיין ישארו מנועים קטנים וחסכוניים. תכלס, אני בעד. אבל נראה לי שאני לא בדעת הרוב בפורום הזה:lol:

לאן עוד להחמיר :shock3: גמרו כבר על היצרנים ובדרך אלינו,EURO 7 מתוכנן רק ל-2025,עד אז מי יודע מה יקרה.

תסתכל על יפנים ובהמשך הקוריאנים וגם פורד,הם הלכו לגישה אחרת,ריבוי מנועים הפועלים במחזור אטקינסון (יש מאמר בפורום),פתרונות בסגנון VVT למיניהם,חישמול מסויים,הזרקה ישירה עם מערכת דלק בלחץ גבוה יותר, ביחד עם יחס דחיסה גבוה יותר,חלקם התחילו להוסיף קולר EGR,מאזדה בכלל עם SKYACTIV X משלב את שתי העולמות.....ברור אלו לא דברים בלעדיים שלהם,אבל עובדתית,הם ממשיכים לייצר מנועים 1.6-1.8-2.0 ועומדים בתקנים,ולרוב אמינים.

בתור בעל רכב קוריאני (לפניכן טויוטה שנתתי לבן,עם 270K,גם שם רק דאגתי לטיפול בזמן לפי הוראות יצרן,חוץ ממצבר וגלגלים נדא) אני לא מבין מה זה להחזיק שמן באוטו,מכסה מנוע אני פותח רק כדי למלא מים לוישרים.

ברור גם להם יש צרות,אבל כמות "אזהרת מסע" פה בפורום,בצרפתיות ובכלל אירופאיות או GM שגם רצו לפתרון של מנוע מצ'וקמק עם מגדש טורבו....זה פסיכי.

ברור אין להם את הגלאם,נוחות,עיצוב פנים,חומרים ,כיול,מרגש בלה בלה בלה.....אבל את רוב המוחלט של אנשים,רכב אמור לשרת באמינות לקחת אותם בבטחה ונוחות מנקודת A ל-B,אני לא אמור לשרת פאקינג רכבים חדשים שגם כך המחירים שלהם הזויים בגלל המיסוי!

 

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
אם אני לא טועה, המנוע האטמוספרי מצוייד בהזרקה עקיפה ולא ישירה, מכאן כנראה תופעת דילול השמן פחות רלוונטית אליו.


אפשר הסבר ואם יש סימוכין עדיף - לתופעה המתוארת של דילול השמן בדלק?

מהמסילה?
אם כן מדוע לא מטפלים דווקא באטמי המזרקים ובמסילה אלא ברצועה?
הרי שמן מדולל הוא כבר הרבה פחות מסכך. למה אין עוד תופעות של שחיקה?

מודה שלא קראתי את כל התגובות אבל ההתרשמות שלי היא שיש כאן אחד או שהיים שמיצרים אווירה מכוונת.

גילוי נאות-
אני בעלים של קקטוס אטמוספרית


Jeep ZJ V8 / C4 Cactus/
Octavia TSI 1.0 / Honda 300ex
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Boaz Av כתב:

מהמסילה?

לא, דרך הרינגים של הבוכנה.
 

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה נהיה מדכא מעמוד לעמוד. אני רק מקווה שכשיגיע העת למכור את הרכב ההדיוטות לא יהיו מודעים לכל הבלאגן הזה (אלו שלא פוסלים צרפתיות מראש... עם כמה נשארנו?)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, Blaz00r כתב:

השרשור הזה נהיה מדכא מעמוד לעמוד. אני רק מקווה שכשיגיע העת למכור את הרכב ההדיוטות לא יהיו מודעים לכל הבלאגן הזה (אלו שלא פוסלים צרפתיות מראש... עם כמה נשארנו?)

למה להיות מדוכאה,תהיה יצירתי כאשר תגיע לזה,רוב המוחלט של אנשים לא מסתובבים בפורומים,תדביק הרבה מדבקות כאלו :mm_cool:

 

2021-05-10_14-12-09.png.da1bf7b631781bc535dc49562d6e1795.png

 

  • מצחיק 5
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים קונים את ה3008 בכמויות, וגם ה2008 יחסית נפוץ על הכביש. תסביר להם שזה אותו מנוע 1.2 והם יעופו על זה.

 

והאמת, אם תגידו למישהו שלא מבין כלום לקחת פורד פוקוס הוא ישר ידע לצעוק על הגיר הרובוטי ושזה חרא של אוטו. הבעיה פה לא מספיק נפוצה כדי שכל אחד יכיר אותה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, DubelBoom כתב:

האמת, אם תגידו למישהו שלא מבין כלום לקחת פורד פוקוס הוא ישר ידע לצעוק על הגיר הרובוטי ושזה חרא של אוטו

התאוריה שלך לא עובדת בקשר לרנו.

הקטע הטרגי במקרה של פורד,שהיבואן גם שילם וגם חטף ירידה במכירות:

 

"..ב-2018 אושר הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד היבואנית דלק מוטורס, במסגרתו נקבע שהיא תשלם 1,400 שקל פיצוי לכל בעל רכב רלוונטי, תאריך את משך האחריות על התיבה ל-10 שנים ותחזיר כספים לבעלי רכב שנאלצו לממן מכיסם תיקונים בגיר..."

 

אצל רנו,עוד אין פסיקה,בינתיים אותו מחשב גיר גטראג ממשיך להתפגר בסיטונאות,בלי לקיחת אחריות ע"י יבואן.

ושם כולם מדברים על VFM ומחפשים את גרסת דיזל,עם שוק אש.

אז יש אנשים...ויש,ברור שפה אנחנו מדברים על נושאים בהבלטה ולפעמים בחוסר פרופורציה,שאת 90% מהאנשים באוכלוסיה פשוט לא מעניין,מקסימום ימשיכו לקטר,זה חלק מהתרבות שלנו,ספורט לאומי ;)

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שירשור להפנות אליו מוכרים של הרכב במידה וארצה ליקנות, ישר אוכל להוריד אותם מהעץ ועוד יגידו לי תודה 🤣.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, hwgeek כתב:

אחלה שירשור להפנות אליו מוכרים של הרכב במידה וארצה ליקנות, ישר אוכל להוריד אותם מהעץ ועוד יגידו לי תודה 🤣.

מוכר להחליף איתך את ה308 שלי תמורת מה שרשום לך בחתימה....

  • מצחיק 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...