Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה מחדשת את הCX-3


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 2213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר בלא יותר ממתיחת פנים שניה וקלה, ובמבט ראשון (וכנראה גם שני...) די קשה להבחין בשינויים. השינויים החיצוניים כוללים עיצוב מחודש לגריל, שינוי בקורות מאחור (לא הצלחתי להבין מה), ושינוי עיצובי קל בפנסים האחוריים.

בפנים ידית ההנדברקס נעלמה ובמקומה מופיע כעת בלם אלקטרוני שמשאיר מקום למשענת יד מרכזית עם מקום איחסון מתחתיו. חדי העין יבחינו גם שגלגלת השליטה על המולטימדיה הוזזה למקום חדש.

גם הנוסעים מאחור זוכים במשענת יד אמצעית עם

מקום לכוסות.

מאזדה אומרים שהבידוד בתקרה ובדלתות שופר מה שאמור להציע נסיעה שקטה יותר, והנהג והנוסע לידו יהנו ממושבים נוחים ואוחזים יותר.

בצד המכני מאזדה טוענים שהם ביצעו שינויים שאמורים לשפר משמעותית את נוחות הנסיעה כמו גם את הניהוג, שלא היה רע בכלל גם לפני כן.

מנועי הבנזין האטמוספריים נשארו כמו שהם (יש מנוע דיזל חדש 1.8 שמחליף את ה1.5 אבל אני מניח שלא נזכה לראותו במחוזותינו) אם כי כן בוצעו בהם שינויים והתאמות שבדומה לCX-5 אמורים לשפר את המומנט, אך גם את צריכת הדלק.

זמינה באירופה כבר מהחודש הבא, אני מניח שדי בקרוב גם אצלנו. IMG_8545.JPGIMG_8546.JPGIMG_8548.JPG

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה להבחין בשינויים, אבל עדיין מדובר במכונית שנראית מצויין. אני באופן אישי ממש אוהב את ה-CX3. ההגה וההתנהגות מצויינים, וכך גם השילוב של המנוע והגיר. נוסיף לזה את התנוחה המעט מוגבהת שאין ב-2 וב-3 ויש פה אחלה חבילה. חבל רק שהיא מרגישה צפופה מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מהמם! רכשתי בינואר ונהנית מכל רגע :-) אם הייתי יודעת שיצא דגם משופר אולי הייתי מחכה. התוספות בדגם החדש מאוד שימושיות. משענת יד הוספתי, מה שכן המקום הנוסף בקונסולה, הברייק החשמלי והמשענת לכוסות מאחורה תוספות מעולות. אני מסיעה ברכב 2 ילדים, אחת מהם עדיין בבוסטר והרכב לא מרגיש לי צפוף. תא המטען קצת קטן אבל ניתן להסתדר. באופן כללי מאוד מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכבר באפריל דווח על מתיחת הפנים הזאת.

מה שמעניין, אם אני לא טועה, זה הרכב הראשון בסגמנת, לפחות בין אלה שנמכרים בארץ, שמקבל בלם יד חשמלי.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שמועה שהם הפסיקו בCX5 מעל רמת הגימור הבסיסית,באותה אחרי שהתחילו לשווק אותה גם עם בקרת שיוט אדפטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שמועה שהם הפסיקו בCX5 מעל רמת הגימור הבסיסית,באותה אחרי שהתחילו לשווק אותה גם עם בקרת שיוט אדפטיבית.

 

זו לא שמועה - אם תיכנס לאתר מאזדה תראה את זה במפרט הרשמי. במאזדה 6 אגב זה היה כך מאז כניסת החוק לתוקף (בלימה עצמונית בכל הגרסאות, מובילאיי בגרסה הבסיסית לניטור מרחק וסטייה מנתיב, בגרסאות היקרות מערכת מקורית שמובססת על הרדאר של בקרת השיוט האקטיבית). מתאר לעצמי שזה יזלוג גם לדגמים זולים יותר, וכולי תקווה שדלק מוטורס יעשו כך גם בגרסאות הבסיס של הדגמים, ואפילו גם בדגמים אחרים (לדוגמה במאזדה 3, שהיא אחוז לא מבוטל מהמכירות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...