Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים,

לאחרונה רכשתי פאביה 2012 שהגיעה עם יחידת ראש מקורית ללא תמיכה בBT.

חשוב לי מאוד הנושא של שמיעת המוזיקה שלי וניהול שיחות דרך דיבורית ברכב ועל הדרך גם וייז יהיה נחמד.

במילים אחרות, אני רוצה להחליף את המערכת למשהו נורמלי.

השאלה שלי היא מה ממולץ?

ראיתי ב-aliExpress דברים סביב 200-250 דולר (למשל: Ali) לעומת זאת חשבתי אולי לחפש במגרשי גרוטאות פאביות חדשות יותר ולקחת משם מערכת (קראתי משהו על נעילת המערכת?)

ראיתי שסך הכל לפרק את המערכת הקיימת ברכב זה עיניין פשוט של 4 ברגים ולכן אני פחות רוצה לקנות מערכת חדשה בארץ ולשלם יותר מ-2 מאשר בהזמנה מחו"ל.

 

אני לא מישהו שמפחד מקצת עבודה בידיים אבל לא טכנאי או משהו כזה.

אז מה מומלץ???

 

תודה מראש, איתי

עריכה אחרונה על ידי icherfas
פורסם

תחליף למשהו לא מקורי.

תבדוק את כל המפרט אם הכל מתאים לך.

הדגם בקישור שלך נראה איכותי והתגובות טובות אבל שים לב שהם קוראים לזה מכשיר DVD אבל אין לו DVD.

לא שיש מה לעשות עם DVD אבל יש לסינים שגיאות בנתונים.

וויז לא יעבוד כי אין לו אינטנט. אתה יכול להתחבר לטלפון בשביל האינטרנט או לחבר סים USB

אייל

פורסם

תודה רבה על התגובה!

אני לא צריך משהו עם DVD אבל אני כן מעדיף משהו עם כניסה לכרטיס סים.

יש לך משהו שאתה מכיר וממליץ?

יש דברים שאתה חושב שכדאי לשים לב במיוחד לפני שקונים?

×
×
  • תוכן חדש...