אהלן חברים,
לאחרונה רכשתי פאביה 2012 שהגיעה עם יחידת ראש מקורית ללא תמיכה בBT.
חשוב לי מאוד הנושא של שמיעת המוזיקה שלי וניהול שיחות דרך דיבורית ברכב ועל הדרך גם וייז יהיה נחמד.
במילים אחרות, אני רוצה להחליף את המערכת למשהו נורמלי.
השאלה שלי היא מה ממולץ?
ראיתי ב-aliExpress דברים סביב 200-250 דולר (למשל: Ali) לעומת זאת חשבתי אולי לחפש במגרשי גרוטאות פאביות חדשות יותר ולקחת משם מערכת (קראתי משהו על נעילת המערכת?)
ראיתי שסך הכל לפרק את המערכת הקיימת ברכב זה עיניין פשוט של 4 ברגים ולכן אני פחות רוצה לקנות מערכת חדשה בארץ ולשלם יותר מ-2 מאשר בהזמנה מחו"ל.
אני לא מישהו שמפחד מקצת עבודה בידיים אבל לא טכנאי או משהו כזה.
אז מה מומלץ???
תודה מראש, איתי