Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה לעשות עם החברה טיול Roadtrip באירופה עם רכב ספורטיבי


106turbo
שימו לב! השרשור הזה בן 2271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה קורה אנשים :?:

 

אני חושב לעשות עם החברה טיול של 14 יום ב3-4 מדינות

חשבתי על גרמניה אוסטריה איטליה [שוויץ\צרפת]

בדקתי מחירים בכמה אתרים ואפליקציות והלכתי לאיבוד

אין לי מושג מה נחשב לזול ומה ליקר, איך מחפשים?

רוצה לטייל בסביבות 4 ימים בכל מדינה ולבקר בכמה שיותר מקומות

הייתי רוצה גם להיכנס למסלול נהיגה ספורטיבית :twisted: אבל אין לי מושג איך לחפש.

 

בבקשה אני צריך את העזרה שלכם,

אם מישהו היה ויש לו טיפים לגבי כרטיסי טיסה ואו השכרת רכב

ואו יעדים מעניינים ואו אטרקציות מעניינות אשמח לשמוע.

 

לגבי טיסה אני מחפש כמה שפחות זמן עצירה ואפילו ישירה (כמובן עדיפות לזול ביותר)

לגבי רכב מחפש רכב ספורטיבי ידני (תקציב נניח עד 3500ש"ח מקסימום) [עדיפות לקטנות]

לגבי יעדים מעדיף אזורים נידחים ופחות מתויירים, הרבה כבישים מפותלים ונופים וירוק.

 

אשמח מאוד אם מישהו יוכל לזרוק עצם ויעזור בגיבוש מסלול הטיול.

 

כל פיפס של מידע \ ידע יתקבל בשמחה.

 

תודה רבה :-D

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הניסיון שלך בטיולים בחו"ל? אני מתכוון - טיולים עצמאיים.

 

מה תחומי העניין שלך ושל זוגתך חוץ מנהיגה?

 

באיזו עונה מדובר?

 

מה תקציבכם?

 

האן אתה רוצה לראות אתרים או אספלט? כיון שהזמן מוגבל האחד בא על חשבון האחר.

 

כיון שימי ה"8 מדינות ב-7 ימים" חלפו - אנחנו בעידן שבו הטיסות זולות מאד וגם שאר השהות בחו"ל נגישה לכיס הממוצע - קבע קודם מה אתה רוצה לעשות, תוך התעיצות עם זוגתך. הדבר האחרון שתרצה הוא שהיא תשתעמם בעת שאתה נוהג (ולהפך, אם היא חובבת הגה). חוץ מזה, המרחקים הרב היותר גדולים מאשר בארץ, ולוחות הזמנים במפות גוגל לא ריאליים. צריך להוסיף להם בממוצע 50%, כלומר אם המפות מציגות קצב של שעתיים לקטע עליך להביא בחשבון 3 שעות - כולל פקקי תנועה, התברברות בניווט (כן, זה קורה גם עם GPS), עצירות לשירותים ולקפה וכל שאר הגורמים המעכבים.

 

ככלל אצבע - בנה טיולים עם נהיגה של לא יותר מ-200-250 ק"מ ביום. אם צריך איזה קישור ארוך שעיקרו בכבישים מהירים אפשר גם יותר, אבל להביא בחשבון שבאותו יום תמעטו לבקר באתרים.

 

עוד דבר חשוב - מזג האויר יכול להיות אתכם ויכול לשחק נגדכם. לדוגמא - ב-2009 טיילתי בדרום גרמניה שבועיים, היה יום אחד גשום. שנה אח"כ חזרתי לאיזור (זלצבורג, טירול וצפון שויצריה, עם סיום במינכן) - ובמשך שבועיים היה יום אחד שלא היה גשום. צריך להיות מוכן לשני המצבים ולכל שילוב ביניהם, היום יכול להתחיל יפה ולהסתיים עם 50 מ"מ גשם בשעתיים.

 

אישית לא בדקתי מסלולי נהיגה ספורטיבית. אבל אם לא מדובר בכבישים ציבוריים לא תוכל לנהוג ברכב השכור במסלול. מדובר על שכירת רכב במקום וביטוחו, קבלת הדרכה וכו' - עניין של מאות אירו למספר שעות.

 

לגבי שכירת רכב - אתם מתכננים נסיעה ל-14 יום. זה אומר לפחות מזוודה אחת, אולי שתיים. לפיכך צריך לבחור ברכב עם מקום למזוודות, וגם בבחירת הטיסה להתחשב בצורך להטיס אותן, כלומר לבחור בכרטיס הכולל מטען בטן או לשלם תמורתו בהזמנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה המנומקת והמפורטת

 

אני הייתי בדרום אמריקה כמה חודשים וחודש גם טיילתי לבד

החברה הייתה גם ביוון קפריסין ראתה קצת חו"ל

מאמין שנהיה בסדר, עצמאיים מספיק

 

החברה רוצה כמה שיותר אטרקציות, אומגות, שייט רכיבה, טיולי שטח (לא מאמין שנעשה הכל אבל זה בגדול)

 

התכנון הוא לטוס בסוף חודש יוני עד תחילת יולי

 

אין תקציב ספציפי, כמובן כמה שפחות אבל לא רוצים להתכלב

 

רוצים לראות עיר אחת או שניים מרכזיות וככל השאר כפרים

 

עשיתי מסלול עם גוגל מפות שיהיה לי סדר בערך לכל הפחות

 

לכידה.PNG

 

הבנתי שאם מחזירים את הרכב במדינה אחרת משלמים עמלת החזרה 450

+ עוד כמה עמלות שקרכלשהו

אז חשבתי אולי להוריד עצירה שניים ולחזור חזרה לגרמניה עם הרכב בדרך אחרת (שוויץ אולי?!)

כמובן שחזרה לאותה נקודת נחיתה גם תוזיל את עלות הכרטיס

 

התכנון זה להיות בכל מקום יומיים שלושה פלוס מינוס ולנצל כמה שיותר ממה שיש למקום להציע

 

לגבי נהיגה ספורטיבית אם לא ניתן יהיה להיכנס עם הרכב השכור אז כמובן שאני הייתי רוצה לשמוע אם ואיפה קיים מסלול שבו ניתן לנהוג ספורטיבי עם רכב שיידרש כמובן

 

יש לנו 2 מזוודות גדולות + 2 אישיות

לא מאמין שתהיה בעיה לדחוף הכל גם לרכב מיני, לא שאני רוצה מיני

חושב לכיוון 3 דלתות מרווח, סיאט לאון, אלפא ג'ולייטה, אודי A3 וכדו'

השאלה שוב מה העלויות?

 

יש אתרים מומלצים לבדוק את הדברים האלו?

השכרת רכב

לינה

כרטיסי טיסה מוזלים

אטרצקיות באיזור

וכמובן אוכל

 

 

תודה sperial :-D

 

אם יש יעדים מעניינים בכיוון הנסיעה אשמח לשמוע

עריכה אחרונה על ידי 106turbo
Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמצם, צמצם, חפש את כל האטרקציות במקום אחד נניח האלפים הגרמניים או צפון איטליה. לא ריאלי לנהוג יותר משעתיים שלוש ביום אם זה לא טיול נהיגה.

מה תחומי העניין של החברה? על מסלול תצטרך להקדיש יום שלם זה יהיה בסדר מבחינתה?

תתחיל באטרקציה הכי נדירה ומשם תבנה את שאר האטרקציות בסביבה.

יולי זו תחילת עונת השיא. כל דבר יהיה הרבה יותר יקר ביולי מאשר ביוני.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מכך ששתי מזוודות + 2 טרולי מצרכות מינימום רכב בגודל של גולף, וגם אז חלק מהמטען ישב על הספסל האחורי, מה שמהווה בעיה משתי סיבות:

1. חשוף לפריצה וגניבה - בעיה בעיקר, אבל לא רק, באיטליה.

2. בטיחות - במקרה תאונה מטען כזה יכול לעוף ולהרוג את היושב במושב הקדמי.

 

נמשיך הלאה - רכב שנשכר בגרמניה אסור בכניסה לאיטליה (חוץ מאשר, אולי, דגמים בסיסיים ביותר). לכן כנראה שאתה צריך להתחיל באיטליה, וגם אז לבדוק את האפשרות להחזיר את הרכב בגרמניה, כולל העלות הכרוכה בכך.

 

כניסה לערים - לא הייתי נכנס עם רכב למילנו ולמינכן, אלא שוכר ומחזיר אותו אחרי ולפני הביקור בהן.

 

כרטיסי טיסה - מצריך בדיקה וחישוב לפי תאריכים ושעות. יש מספיק טיסות לשתי הערים, גם בחברות מסורתיות ובם ב-LCC. להביא בחשבון שעם עלות הובלת מזוודות לעתים דווקא המסורתיות יותר זולות, זה תלוי בטיסה הספציפית שאתה בוחר. למינכן שדה אחד (MUC), למילאנו שלושה (MXP, LIN וגם BGY הסמוך שאאל"ט FR טסה אליו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקחת בחשבון שהרכב השכור נבחר עפ"י קטגוריה ולא עפ"י דגם. כלומר אם כתוב לך Seat leon יש מצב שתקבל גולף.

בטיול לפראג למשל הזמנו (עפ"י הכתוב) רנו קליאו או רכב דומה (ממה שזכור לי). בפועל קיבלנו לאון (קבוצת COMPACT).

בפולין כיוונו לקבלת אופל אסטרה (כך היה כתוב). בפועל קיבלנו רנו קאפצ'ור שהייתה קטנה בהרבה למטען של 3 אנשים (קבוצת ECONOMY)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מצב דומה בבריסל - הוזמן גולף סטיישן ידני, קיבלתי אופל מוקה שבקושי הספיק למזוודה אחת, פניתי למשרד ההשכרה, הוחלף לאוקטביה סטיישן דיזל מרווחת ואוטומטית (רובוטית).

 

לבחרות ההשכרה יש כללים מאוד לא ברורים לסיווג הדגמים בקבוצות, ולפעמים זה מצריך התמקחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שלי ספגנו את ההבדל בין הציפיה לבין מה שקיבלנו בפועל (הפקיד בדלפק אמר שזו הקטגוריה וזה מה יש), שכן אכן הזמנו רכב מקטגוריית "אקונומי" שהיא קטגוריה גבוהה רק ברמה אחת מ"מיני" ולא רחוקה ממנה במחיר.

 

מאז למדתי להסתכל על קטגוריות קצת יותר לעומק.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון שלי, לפעמים כשמגזימים צריך להתווכח.

פעם אחת הזמנתי VW Multivan 7 מקומות, כשהגעתי קיבלתי קיה קרניבל. זה היה בגרמניה.

אחרי שבדקנו את הרכב ראינו כי בשימוש של 7 מקומות אי אפשר להכניס בדל סיגריה, ואילו בפירוט של הדגם המייצג (המולטיוואן) הופיעו 7 מקומות ואיזה 2 מזוודות גדולות ו-2 קטנות.

 

אחרי שביקשנו מהם להראות לנו איך מכניסים גם את המזוודות החליפו למרצדס ויטו.

 

בשוודיה הזמנתי מרצדס קלאס ב' (מייצג). בפועל קיבלנו גולף. כאשר התלוננתי שזה לא קרוב להיות אותה קטגוריה חייבו אותנו בסוף במחיר של קטגוריה למטה אחרי שאמרו שפשוט אין להם שום דבר אחר (שדה תעופה נידח יחסית בשוודיה).

אחרי שעשינו עוד סיבוב מסביב לאוטו והבנו שאין שום סיכוי שנכנסים מגלשי הסקי לרכב בלי לדקור אותנו בעין, הלכנו לבקש גם גגון בשביל המגלשיים, לא היה להם, אז שלפו לנו בסוף מרצדס קלאס סי לא ממותגת שהיתה להם.

 

חברות ההשכרה חוצפניות לעיתים, צריך לפעמים להתמקח. בנימוס כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...