Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגאן II.

בנסיעה הבוקר דוושת הגז נתקעה בקיק דאון :shock:

העברתי מיד לניוטרל, המנוע התחיל לצרוח עד המנתק, עד שהדוושה השתחררה לאחר שניות ארוכות.

האם זו תופעה מוכרת ברכב הנ"ל?

מה עושים כדי שלא יקרה שוב?

פורסם

נשמע ממש מלחיץ :shock:

 

המצערת ברכב זה מכאנית או אלקטרונית?

 

הדוושה נתקעת למטה? או שהיא חוזרת והסל"ד ממשיך לטפס?

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

ברוך ה' נגמר בשלום :)

נזכרתי מיד בתאונה המחרידה הזו, ובפתרון שדיברו עליו אז, להוציא לניוטרל.

 

נשמע ממש מלחיץ :shock:

 

המצערת ברכב זה מכאנית או אלקטרונית?

 

הדוושה נתקעת למטה? או שהיא חוזרת והסל"ד ממשיך לטפס?

כמדומני שהמצערת אלקטרונית.

הדוושה נתקעה למטה.

פורסם (נערך)

טוב אז ככה.

 

חיטטתי קצת בגוגל ועושה רושם שזאת בעיה שחוזרת על עצמה פה ושם בדגמים שונים של רנו.

 

מתחת לדשבורד יש מכלול סגור שמורכב מהפדל וקופסה כלשהי המכילה ראוסטט (נגד משתנה).

 

בפנים יש קפיץ שככל הנראה מסיבה כלשהי לא מתפקד כהלכה.

 

 

מאחר וכנראה לא תוכל להשיג חלקים ספציפיים לתיקון (ובלאו הכי אין גישה לקפיץ ולחלקי הפנים בלי לשבור), כנראה שתצטרך להחליף את כל מכלול הדוושה.

 

כדאי לחפש בפירוקיות.

 

המידע לקוח מהשרשור הבא בהודעה השלישית (מתייחס שם למגאן II):

 

http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=26294

 

 

מישהו יכול לאמת ?

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

דבר נוסף חשוב,

במידה ותאלץ לכבות מנוע תוך כדי נסיעה שים לב שמהלחץ אתה לא סוגר סוויץ לגמרי שלא ינעל לך ההגה

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

פורסם

כעת מצאתי סיפור זהה :shock: אותו רכב, אותו סיפור..

 

 

ברנו מגאן פעם קרה לי מקרה דומה, הדוושה נתפסה בשטיח.

הייתי לקראת רמזור אדום, והצלחתי בקוצר רוח להעביר לניוטרל ולבלום בבטחה תוך כדי שהמנוע צורח.

אחרי שהבנתי מה גרם לזה, הייתי דואג תמיד להרחיק את השטיח מהדוושות.

כשזה קרה לי שוב, פשוט משכתי את השטיח עם הרגל.

 

והכי טוב: לא להגיע עם הדוושה עד למטה, אני כבר מזמן הפסקתי עם זה.

פורסם
דבר נוסף חשוב,

במידה ותאלץ לכבות מנוע תוך כדי נסיעה שים לב שמהלחץ אתה לא סוגר סוויץ לגמרי שלא ינעל לך ההגה

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

ברכב הזה הדלקת וכיבוי המנוע מתבצעים באמצעות כפתור.

פורסם

בדקת שהדוושה לא נתקעה בשטיח?

במידה והתשובה היא לא אז צריך להחליף את דוושת הגז שהיא מכלול אחד שבתוכה נמצא הקפיץ שדיברת עליו והפוטנציומטר.

חדשה לא יקרה לזכרוני ונתקלתי בתופעה הזו ברכב מסוג זה.

פורסם

משתף מקרה דומה..

 

אצלי התופעה התרחשה 3 פעמים ביונדאי גטס דור2, כאשר נתתי קיק-דאון.

לאחר התייעצות עם אסף מהכנופייה נבדק כבל הגז שנמצא תקין (אין מצערת אלקטרונית) ולכן העלינו השערה שזה נגרם כתוצאה מהשטיח.

התופעה הפסיקה לאחר שהזזתי את השטיח וקיבעתי אותו למקום.

×
×
  • תוכן חדש...