Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובראו BRZ - התרשמות אישית מרכב עם אופי


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על הנתונים. באמת מעניין כמה NB עלו על הכביש.

 

יבגניפ בהקשר של מאזדה דווקא הרכבים היום מאובזרים יותר מפעם, וכבר בגירסת הכניסה אתה מקבל מאזדה 3 מאובזרת יפה מאוד.

 

לא הבנתי איפה עיגלתי פינות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על הנתונים. באמת מעניין כמה NB עלו על הכביש.

 

ההנחה הזהירה שלי תהיה שלא כ"כ הרבה, ולראיה השוק המופרך למדי שיש להן היום, כמו לכל רכב נדיר עם ניחוח ספורטיבי שנמכר בארץ.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הנתונים. באמת מעניין כמה NB עלו על הכביש.

 

יבגניפ בהקשר של מאזדה דווקא הרכבים היום מאובזרים יותר מפעם, וכבר בגירסת הכניסה אתה מקבל מאזדה 3 מאובזרת יפה מאוד.

 

לא הבנתי איפה עיגלתי פינות.

ענית לעצמך. אולי הnb היית מאובזרת פחות, ביחס למה שהוצע אז בשוק או ביחס למה שהיה בעולם? החישובים שלך הם מאוד יחסיים..

 

ותסתכל שוב על מה שכתבתי: יש היום רכבים בנישת רכבי ספורט, שמגיעים יחסית מאוד מאובזרים. אם היו מגיעים עם פחות אבזור, היו זולים יותר. אבל לא תמיד זה מתאפשר. למרות שלפעמים גם היבואן היה שמח לעשות את זה.

 

ואם יכול להיות שיבואני רכב בישראל מרוויחים קצת יותר בהשוואה לעמיתיהם באירופה? יכול להיות, לא יודע. אין לי מושג. אבל מההכרות השטחית שלי עם התחום, הוא לא מתנהל כמו שאתה מתאר. ואת כל הכעס הצודק של כולנו על העלויות הלא הגיוניות של רכבי entry level ספורטיביים בארץ צריך להפנות למדינה - לא ליבואנים. ה-בעיה זה המיסוי. לא שום דבר אחר. וגם אם מיאטה nd הייתה עולה 180 אלף, כנראה שהרוכש הנוסף היחיד שיכול היה להיות לה, זה אני, וגם זה לא בטוח.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט מוכנת נהיגה משובחת, חבל מאוד שהמושב האחורי בא לא ממש קיים.

הייתי מת לקחת כזאת אבל זה שאני לא יכל מידי פעם לקחת/לשים את הילדה בגן זה פשוט דיל ברייקר.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני אציג עמדה קצת לא מקובלת, אבל כל עוד יש מאחורה מושבים וחגורות בטיחות, אני לא רואה עם זה כל בעיה.

 

צפוף לילדים מאחורה באוטו של אבא? אז צפוף.

 

אף אחד עוד לא מת מקצת צפוף.

 

 

*גילוי נאות, אין לי ילדים ועדיין, לא חושב שזה פקטור בעניין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני אציג עמדה קצת לא מקובלת, אבל כל עוד יש מאחורה מושבים וחגורות בטיחות, אני לא רואה עם זה כל בעיה.

 

צפוף לילדים מאחורה באוטו של אבא? אז צפוף.

 

אף אחד עוד לא מת מקצת צפוף.

 

 

*גילוי נאות, אין לי ילדים ועדיין, לא חושב שזה פקטור בעניין.

 

כן ולא. בנסיעות ארוכות זה מעצבן ומעיק. בנסיעות קצרות פקטור המגניבות של הרכב קובע, וגובר. לא מזמן הסעתי את שתי הבנות במושב האחורי של הקמארו, שהוא אפילו פחות מרווח מזה של הברז והגישה פחות נוחה בגלל חגורות הבטיחות הקדמיות. לא הספקתי להסביר לבנות להיזהר מהחגורות ושתיהן כבר קפצו פנימה והיו בכיסאות שלהן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*גילוי נאות, אין לי ילדים ועדיין, לא חושב שזה פקטור בעניין.

 

זה לא.

זה סתם תירוץ.

 

מילא אם היה מדובר ברכב יחיד במשפחה, אבל רכב שני... לא מבין מה הבעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הילדים שלי פתרו את הבעייתיות של הכסאות האחוריים בברז :

יש שניים - הכיסא מאחורה והכיסא הצפוף. הכיסא הצפוף כמובן מאחורי הנהג והכיסא שמוכנים לשבת בו הוא הכסא מאחורי הנוסע.

משום מה, כאשר מסיטים את הכסא קדימה הוא לא חוזר לאותה נקודת מוצא ולכן שוב צריך לכוון תנוחת נהיגה (גם מרחק וגם זוית). לכן,בדרך כלל משתדלים לא להזיז את מושב הנהג בעוד המושב של הנוסע הוא המושב שזז.

ביומיום זה למעשה רכב עם 3 מקומות פונקציונילים שימושיים ויומיומיים. הנהג יכול להסיט את המושב מעט קדימה ואז גם מאחוריו אפשר להושיב ילד עד גיל 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא.

זה סתם תירוץ.

מילא אם היה מדובר ברכב יחיד במשפחה, אבל רכב שני... לא מבין מה הבעיה.

 

יאללה יאללה. אתה גם חושב שאפשר לחיות עם רכב שלוש דלתות בנוחות עם ילדים. אז לא.

אני מידי פעם מסיע את הילד/ים ו/או חבר/ים. לא הקטנה בבוסטר ולא הגדול (בן 10) יכולים לשבת מאחורה אלא אם לא יושב לפניהם אף אחד. מה שאומר שאת שניהם או אחד מהם + חבר/ה ממש אין אפשרות להסיע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הילדים שלי פתרו את הבעייתיות של הכסאות האחוריים בברז :

יש שניים - הכיסא מאחורה והכיסא הצפוף. הכיסא הצפוף כמובן מאחורי הנהג והכיסא שמוכנים לשבת בו הוא הכסא מאחורי הנוסע.

משום מה, כאשר מסיטים את הכסא קדימה הוא לא חוזר לאותה נקודת מוצא ולכן שוב צריך לכוון תנוחת נהיגה (גם מרחק וגם זוית). לכן,בדרך כלל משתדלים לא להזיז את מושב הנהג בעוד המושב של הנוסע הוא המושב שזז.

ביומיום זה למעשה רכב עם 3 מקומות פונקציונילים שימושיים ויומיומיים. הנהג יכול להסיט את המושב מעט קדימה ואז גם מאחוריו אפשר להושיב ילד עד גיל 10

 

כן, הקטע הזה שהמושב לא חזור למקום באמת היה נראה לי קצת מוזר... מבין שזו לא תקלה.

לגבי הילדים שמסוגלים לשבת מאחור - כנראה שזה עניין גם של מידה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה יאללה. אתה גם חושב שאפשר לחיות עם רכב שלוש דלתות בנוחות עם ילדים. אז לא.

אני מידי פעם מסיע את הילד/ים ו/או חבר/ים. לא הקטנה בבוסטר ולא הגדול (בן 10) יכולים לשבת מאחורה אלא אם לא יושב לפניהם אף אחד. מה שאומר שאת שניהם או אחד מהם + חבר/ה ממש אין אפשרות להסיע.

 

היה לי אחד, עם רכב 4 דלתות במקביל. נסענו רב הזמן בשלי.

אם לא מתאים, יש עוד רכב.

אם פעם ב... קורה וצריך להשתחל לאחורי, אז משתחלים.

 

אבל אתה ממש לא הקליינט למכוניות הללו. לא הייתי מכנה אותך Hard Core...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אחד, עם רכב 4 דלתות במקביל. נסענו רב הזמן בשלי.

אם לא מתאים, יש עוד רכב.

אם פעם ב... קורה וצריך להשתחל לאחורי, אז משתחלים.

אבל אתה ממש לא הקליינט למכוניות הללו. לא הייתי מכנה אותך Hard Core...

 

מסכים. אם כי יש רכבים מעניינים שאולי הייתי עושה בשבילם ויתור על עקרון כזה או אחר. רכבים שיש בהם משהו שאין באחרים, דוגמת 208GTI, רנו ספורט, BRZ ו- STI. זו כמובן הבחירה האישית שלי ואחרים יבחרו אחרת. אבל, באמת רוב הסיכויים שהרכה הבא שלי יהיה (שוב) ג'ולייטה/ג'וליה/VAG. חייב לנסות את ה- 308 מתישהו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אחד, עם רכב 4 דלתות במקביל. נסענו רב הזמן בשלי.

אם לא מתאים, יש עוד רכב.

אם פעם ב... קורה וצריך להשתחל לאחורי, אז משתחלים.

 

אבל אתה ממש לא הקליינט למכוניות הללו. לא הייתי מכנה אותך Hard Core...

 

גם להארדקור יש מגבלות. אם יש צורך בעגלה, פיזית אי אפשר להסתדר עם ה-BRZ, כי עגלה לא נכנסת לתא המטען שלה. אם צריך כסא נגד כיוון התנועה, אי אפשר, כי לא נכנס. בכסאות קטנים או בוסטרים, רצוי כשכל המשפחה נמוכה, זה בהחלט אפשרי, אם-כי לא צריך לייפות את המציאות ולקרוא לזה נוח. זה בפירוש הקרבה מודעת של נוחות בשביל הנאה, וכל אחד מותח את הקו שלו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...