Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מח גיר הלך באיביזה, כיצד לקבל מהיבואן השתתפות רצון טוב


Igalz
שימו לב! השרשור הזה בן 2331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 182
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תראה דעתי היא שאתה ועוד אחד מהפורום ממעיטים בבעיה הנוראית הזאת, בזמן שהיא בעייה אמיתית שמבחן המציאות לעיתים לא רחוקות כואבת בכיס מאוד. אני לא מאמין בשיפוץ, כמוני גם כל מוסכי היבואן.

הייתי שמח שרון ייתן את דעתו האם השיפוץ אכן שווה משהו או שהמכונאי צדק.

 

כל זמן שלא נכוות זה נחמד לרשום בפורום, כאחד שמכיר כמה שנכוו ושילמו מכיסם דעתי שונה.

(מכיר עוד לא מעט שנכוו אך כוסה על ידי צמפיון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זמן שלא נכוות זה נחמד לרשום בפורום, כאחד שמכיר כמה שנכוו ושילמו מכיסם דעתי שונה.

(מכיר עוד לא מעט שנכוו אך כוסה על ידי צמפיון)

אם וכאשר אכווה, מבטיח לעדכן חוויות מהשיפוץ.

בינתיים טפו טפו, הכל שקט גם בגזרת המנוע (טווין צ'ארג'ר)

וגם בגזרת הגיר (DSG7).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה מציע לו לעשות? כן ללכת על שיפוץ? ליבי נוטה להאמין שהשיפוץ לא שווה את כספו ולכן הגירים מוחלפים במוסכי היבואן ולא משופצים.

 

לדעתי הגירים מוחלפים מסיבה אחרת . קל מאד לכל מוסך להוציא קופסא ולהחליף חדשה .

אם משהו לא מצליח הוא מגלגל את זה על היצרן ששלח לו את הקופסא . (ולא חשוב כרגע אם זו קופסא של גיר או של מכלול אחר).

אם המוסך משפץ והחלק שהכניס פנימה לא עושה את העבודה מכל סיבה שהיא אז המוסך לוקח את האחריות עליו וצריך לפרק ולהרכיב מחדש כי לא אבחן נכון / השד יודע מה, אבל אין לו על מי לגלגל את האחריות .

ובאופן כללי , לכל איש טכני קל יותר לפרק מכלול שלם ולהכניס חדש במקומו ולא לחפש איזה קבל או נגד או דיודה או מוליך כזה או טרנזיסטור אחר התפגר .

אבל זו רק דעתי .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לדעתך כל מכלול שקצת קשה למכונאי לתקן אז צריך להחליף את כולו?

 

על פניו נראה כי אין תקשורת בין היצרן, ליבואן ולבעלי המקצוע. אילו היה, אולי היצרן היה שולח הוראות טיפול למקרים כאלה, במקום לנחש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא צריך להחליף את כולו כי קצת קשה.

אבל בגלל שהרמה של המכונאים במוסכים המורשים לא משהו אז זו התוצאה.

מה שכתבתי נובע מחוסר המקצועיות שם , ולכן ברור לי שיותר קל להם.

הדוגמא שכתבתי עליה לפחות 3 פעמים פה בפורום למי שזוכר , אטם שקר כל שהוא בנשם שהלך לעולמו ועלה לי 100 ש"ח אצל רון כמעט הוביל להחלפה של הטורבו במוסך מורשה יבואן . לא הסכמתי.

בגלל שראו נזילה ליד הטורבו אז מבחינתם הכי קל היה להחליף את כל המכלול . רון חיפש ומצא מאיפה זה נוזל , ומול עיני הוציא גומי קרוע ושם חדש .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. המכונאי טוען שיש לו נסיון גרוע מאוד עם שיפוץ החלק המדובר. לטענתו, קשה מאוד "ללמד" את הגיר לעבוד עם החלק המשופץ, ואחוז השיפוצים המוצלחים לא מאוד גבוה.

2. לדברי המכונאי, יש במערכת כ350 מק"טים לחלק המדובר, איש לא יודע לומר מה ההבדל המדוייק בין כל מק"טים שכנים. לכן לרכוש חלק מפירוק הופך למשימה כמעט בלתי אפשרית.

 

1. תכנות הגיר לעבוד עם המוח החדש הוא חלק מהשיפוץ, ולכן על המוסך לדעת לבצע את עבודת השיפוץ והכיול, מכון גירים מתמחה ידע לבצע את התכנות והכיול כיאות.

2. 350 מקטי"ם זו הגזמה פראית - קיימות כ-30 גרסאות של הגיר הזה בשוק, ולא הייתי רוכש חלק מפירוק - אלא אם כוונתי להפטר מהרכב מיד אחרי תיקון התקלה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שכתב לי בהודעה פרטית שאין לי כזה רכב וחבל שאני סתם מגיב, הרכב השני אצלי בבית זה אוקטביה (2015 - ליסינג כמובן) שעברה לפני כחודש החלפת מח גיר (ע"י חברת הליסינג כנראה ללא עלות מצידם), כך שהמידע שאני רושם זה מחוויה אישית. רכב נפלא, גיר נפלא (לדעתי) אמינות ממש לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שלא צריך להחליף את כולו כי קצת קשה.

אבל בגלל שהרמה של המכונאים במוסכים המורשים לא משהו אז זו התוצאה.

מה שכתבתי נובע מחוסר המקצועיות שם , ולכן ברור לי שיותר קל להם.

הדוגמא שכתבתי עליה לפחות 3 פעמים פה בפורום למי שזוכר , אטם שקר כל שהוא בנשם שהלך לעולמו ועלה לי 100 ש"ח אצל רון כמעט הוביל להחלפה של הטורבו במוסך מורשה יבואן . לא הסכמתי.

בגלל שראו נזילה ליד הטורבו אז מבחינתם הכי קל היה להחליף את כל המכלול . רון חיפש ומצא מאיפה זה נוזל , ומול עיני הוציא גומי קרוע ושם חדש .

 

+1

 

בפולו דיזל הקשישה שלי חדר אוויר למערכת משאבת הסולר, מה שגרם להנעות ארוכות.

 

מה שגרר הצעת מחיר מצ'מפיון של 5000 ש"ח להלחפת המשאבה כולה.

 

רון ריחרח קצת, התקין איזה שסתום [חתיכת גומי] בכניסה למשאבה, והרכב הניע בנגיעה למשך ה4 שנים הבאות [עד שמכרתי בעצם]. 200 ש"ח.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד זה מדבר וזה בא...

 

חבר אחר מהעבודה עם גולף 1.4 טווין טורבו, נשברה בוכנה אחרי 118K ק"מ.. נכנס לאוברול מנוע בעלות 10K ש"ח על חשבון הלקוח.

רבות דובר על המנוע הזה (לרוב עם דמעות בעיניים) ואני לא מחדש פה כלום. זה גם לא ממש קשור לנושא השירשור.

סתם מדהים אותי איך מותג מצליח לשמור על מוניטין אחרי שהוא מוציא לשוק פנינות שכאלה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע יגאל, אתה ממש מדאיג אותי. יש לי כאמור טווין צ'ארג'ר עם DSG7.

תעדכן מה קורה עם החבר החדש שלך.

אוברול עולה הרבה יותר מ 10K (יותר לכיוון 20).

רק הבוכנות עולות מעל 8K

משהו לא מסתדר כאן במספרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע יגאל, אתה ממש מדאיג אותי. יש לי כאמור טווין צ'ארג'ר עם DSG7.

תעדכן מה קורה עם החבר החדש שלך.

אוברול עולה הרבה יותר מ 10K (יותר לכיוון 20).

רק הבוכנות עולות מעל 8K

משהו לא מסתדר כאן במספרים.

 

את השיפוץ הוא עושה במוסך מורשה.

בעבר (לא מזמן) הבחור השכיר דירה מהבעלים של אותו מוסך - כך גם הרכב הגיע למוסך הזה.

אני מניח שבעקבות ההיכרות האישית, המחיר שהוא קיבל שונה מהמחיר שיקבל איש שיבוא מהרחוב.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2331 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...