Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קומפרסיה ואטימות מנוע טויוטה


Nani1
שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

לאחר החלפת רדיאטור שהתפוצץ עשו לי במוסך בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך.

יצא שהקומפרסיה בכל הצילינדרים היא 170 או 180 PSI.

בנוסף יצא שיש איבוד לחץ של 25% בכל הצילינדרים.

הקילומטראז' הוא 120000.

הבנתי שהקומפרסיה תקינה, אבל איבוד הלחץ מעיד על בעיית אטימות.

מישהו יכול להסביר מה המשמעות של 25%? מהו טווח תקין של איבוד לחץ?

איך הייתם ממשיכים מכאן - איזה בדיקות צריך לעשות כדי להבין את מקור הבעיה?

יכול להיות שזה אטם ראש מנוע?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזו שנה הרכב ? כמובן שאם זה רכב חדש עד גיל 3 התשובה עלולה להיות כן ולעומת זאת,אם הרכב ישן יחסית -איזור ה 7 ומעלה היא כנראה לא.

כדי לדעת אם אטם הראש נפגע,צריך לבדוק האם יש סימני שמן במים/האם ממשיך להיעלם נוזל קירור, האם יש נוכחות C02 במערכת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי תחליף אטם ראש זה ממש קלי קלות, פלאשינג פלוס שמן סינטטי מלא ופילטר שמן.

מעבר לזה עזוב אותה בשקט, דלק סע תהנה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול פלאשינג והחלפת מסנן ושמן לא ייתן פיתרון לבעיית קומפרסיה ואטימות. יש צורך לבצע בדיקת לחץ הפוך על מנת לבדוק להיכן בורח 25 אחוז מהקומפרסיה וזה אכן נחשב לאחוז גבוה יחסית של בריחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה מאור.

בבדיקת לחץ הפוך ניתן לדעת מאיפה בורחת הקומפרסיה? כי עשו לי בדיקת לחץ הפוך במוסך ורק אמרו שיש בריחה, אבל לא יודעים מאיפה ושצריך לפרק את המנוע כדי למצוא את המקור לבעיה. אם כן, יש לכם המלצה על מקום מקצועי שיכול לאתר את מקור הבעיה?

וכדי לקבל פרופורציות, מהו אחוז בריחה סביר עבור מנוע בן 12 / שעבר 120K ק"מ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הייתרונות בבדיקת לחץ הפוך הוא שניתן בעזרתה לאבחן מהיכן הבריחה. הבדיקה נעשתה עם שעוני לחץ יעודיים? או שסתם דחפו אויר דרך תבריגי הפלאגים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2622 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...