Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - שברולט טראקס LT


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נכון, אבל ביחס לכלים שמציעים יותר גם בתחום הזה המצב שלו קצת בעייתי. לדעתי גם במחיר שלו גבוה מדי.

 

לגבי ה-S&S, אין לי בעיה עקרונית איתה רק שיספקו לי אפשרות לנתק אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז קצת באיחור, יצא לי להסתובב כמה שעות עם הטראקס. ועם פבל.

 

כבר במבט הראשוני, הטראקס נראה משהו קשה לעיכול. תערובת לא מוצלחת של ג'יפון עם קצת קרבי. על פניו זה נשמע לא רע, הבעיה שבמבחן המציאות הוא נראה קצת כמו גמל שלמה. צר וגבוה,מתלים מוגבהים אבל לא ממש, מוזר כזה.

 

תנוחת הישיבה נוחה למדי, למרות שהמסעד מעט קצר. אבל כיוונון נכון ומסתדרים.

הפנים לא איכותי במיוחד, אבל לא יוצא דופן. פלסטיקה נוקשה ברוב הרכב, עיצוב שברולטי מוכר.

רמת הגימור שהגיע איתה רכב המבחן היא הגבוהה, ומגיעה עם ריפודי עור, חישוקי מגנזיום, תאורת לד ומולטימדיה מקורית לשם שינוי שעבדה לא רע ומאפשרת לחבר את הנייד (אם יש לך אנדרואיד) ולהפעיל אנדרואיד אוטו. נחמד מאד.

המרווח מאחור מכובד למדי, ותא המטען גדול למרות ששפת ההטענה קצת גבוהה.

 

ואז מניעים.

בחיי שהייתי בטוח שמדובר בדיזל. טרטור רועש למדי כבר במצב סרק. לחיצה קלילה על הדוושה והטרטור מתגבר. כנראה שבידוד הוא לא הצד החזק כאן.

נוסעים כמה מטרים, עולים על הבור הראשון ואני עוצר בבהלה.

"תגיד פבל, יש מצב ששכחו להרכיב את בולמי הזעזועים?"

אין כאן בולמים. אין שיכוך. הטראקס פשוט נופל לבור כמו עגלת סופר. (מה יש לי מעגלת סופר?).

 

חשבתי שזה ישתפר בנסיעה מהירה יותר, אבל זה לא קרה. התחושה היא כמו נסיעה על סוזוקי ג'ימני. רועש ולא ממש נוח. (סליחה איש המערות) אולי זאת היתה הכוונה של המשורר? אין לי מושג.

 

המנוע חזק, תיבת ההילוכים עושה את עבודתה אבל אסור להסחף עם המהירות כי הטראקס מאותת מהר מאד שזה לא התחום שלו.

הטורבו לא מורגש. כנראה הוא מכוונן להכנס בעדינות.

 

לקחתי אותו לכביש נס הרים. לא בשביל לראות איך הוא מחליק בסיבוב. ממש לא.(לידיעת הקורא ברשבעיםושתיים) מה שעניין אותי היו אחיזת המתלים, תחושות ההגה הרכב והמנוע בתנאים משתנים, שאותם כביש נס הרים מספק בשפע על פני מרחק לא גדול.

הטראקס בסדר ואפילו מעבר אבל בגלל המתלים הנוקשים והגובה, הוא מתנדנד לכל הכיוונים די מהר.

 

חייב לציין נו נו נו אחד שכמעט הוריד את ליבי שאולה. המראה של צד הנהג היא לא פנורמית. השניה כן. למה? אלוהים יודע.

בנסיעה מנהלתית רציתי לעקוף רכב. מעביר מבט מהיר במראות, מאותת, יוצא לעקיפה...וכמעט נכנס במזדה שחורה שבדיוק נמצאה ליד הדלת האחורית שלי.

עם מראה סטנדרטית הייתי רואה אותה ללא שום צל של ספק. מפחיד.

 

בסופו של דבר,נשאלת השאלה, למי מיועד הרכב הזה?

והתשובה היא כנראה,שזה אמור להיות רכב המטלות הקלאסי: נסיעות עירוניות קצרות, שינוע הילדים למקומות שהם כל הזמן רוצים שיקחו אותם אליהם, וקצת מכולת.

במיוחד למי שרוצה מראה ג'יפוני מסוקס גם לרכב השני במשפחה. (אגב מראה ג'יפוני מסוקס, אל תרדו איתו באמת לשטח כן? שבילי קק"ל עדינים. לא יותר.)

אבל אז מסתכלים על המחיר ומבינים שאפשר לקבל את זה בלי להתפשר על שאר הדברים, אצל המתחרים.

 

בסרגל המפורסם של קארספורום, אני אומר לעבור.

עריכה אחרונה על ידי ceyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...