Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש חדש בגלבה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנימציית פתיחה חדשה: פטוצ'טו

יחד עם שאר האנימציות בספריה.

 

יש לך DRZ? כך תוכל לשפצר אותו.

 

כל זאת ועוד:

- עידכוני גברי ב"מי אנחנו"

- תשתית וצנרת חדשה

- עידכוני עיצוב

- פורומים שוקקי חיים

 

תהנו!

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

שמתי לב שג'וני לא הגיע לעבודה פעמים רבות בעת הנוכחית בתואנת השווא שהוא חולה.

תהיתי מה מתבשל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

האנימציות מאוד משעשעות!

עמרני, אתה רוכב על בטוח. הא!:-P

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

חיכנו הרבה זמן:smile:

 

מעולה, המשיכו כך:beerchug:

 

 

אנימציית פתיחה חדשה: פטוצ'טו

יחד עם שאר האנימציות בספריה.

 

יש לך DRZ? כך תוכל לשפצר אותו.

 

כל זאת ועוד:

- עידכוני גברי ב"מי אנחנו"

- תשתית וצנרת חדשה

- עידכוני עיצוב

- פורומים שוקקי חיים

 

תהנו!

פורסם

אתר חמוד לאללה !

או כמו שאומרים בטבריינית: לזיזזזזזזז :wink:

"הסיבה שאנשים מפגינים נגד לבישת מעילי פרווה ולא נגד מעילי עור היא שהרבה יותר קל להציק לנשים זקנות מאשר לרוכבי אופנועים" :twisted:

http://public.fotki.com/HaDaRuSh//

מעוניינת לקנות טרקטורון מסוג: warrior. כל מי שיכול לעזור שישאיר לי בבקשה הודעה פרטית..תודה:)

פורסם

כרובי אני מזהה התרפפות בשמירה על כללי הפורום?

 

כלל מספר 4

אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות,

אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים.

זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אולי זה לא חוקי

אבל כדי לרכב על אופנועים לא צריך רישיון... נחוץ כן, וגם דרוש לפי החוק

אבל אופנוע יתניע לך גם אם תהיה בלי רישיון..מניסיון:wink:

"הסיבה שאנשים מפגינים נגד לבישת מעילי פרווה ולא נגד מעילי עור היא שהרבה יותר קל להציק לנשים זקנות מאשר לרוכבי אופנועים" :twisted:

http://public.fotki.com/HaDaRuSh//

מעוניינת לקנות טרקטורון מסוג: warrior. כל מי שיכול לעזור שישאיר לי בבקשה הודעה פרטית..תודה:)

פורסם

הלו,הלו...

 

באמת חברים זהו שירשור פרגון לגלבה!

ומוסיף :אחלה אתר,אחלה קונספציה לטיולים,אחלה אנימציות....

הזהרו,אתם מרגילים אותנו לטוב....

הדרישה לאנימציות גדלה...

 

בקיצור ---חזק וברוך....

פורסם
הלו,הלו...

 

באמת חברים זהו שירשור פרגון לגלבה!

 

ומוסיף :אחלה אתר,אחלה קונספציה לטיולים,אחלה אנימציות....

 

 

הזהרו,אתם מרגילים אותנו לטוב....

 

הדרישה לאנימציות גדלה...

 

בקיצור ---חזק וברוך....

תודה תודה.

מבטיחים להשתדל לעמוד בצפיות.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

×
×
  • תוכן חדש...