Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

היו רעידות ונפילות סל"ד וכו'

החלפתי מצתים וחוטי הצתה,

יש שיפור די משמעותי, אבל עדיין הנסיעה ברכב לא מרגישה "חלקה"

יש מדי פעם רעידות גמגומים ונפילות סל"ד (בד"כ מד הסל"ד צריך להיות קצת מתחת ל 1000) אבל לפעמים זה נופל מחת לזה , במיוחד כשמפעילים מזגן לדוגמא...

 

בנוסף הריח מהמפלט שרוף כזה ולא "נקי" וצריכת הדלק גבוהה מהרגיל

 

יש רעיונות ?? :roll:

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי sagico
פורסם

עליך להתחבר למכשיר 4 גזים ולראות האם יש תעבורת דלק עשירה.

לקח שתבדוק את הנתונים, מומלץ להתחבר גם למחשב, בד"כ במחשב איכותי יראו הרבה תקלות שיכולות לעזור לך באיתור התקלה.

פורסם (נערך)

מקריאה בפורום אני רואה שניקוי בית מצערת וכו עוזר מאד.

מתואר הליך של ניקוי באינפוזיה, שנותן תוצאות טובות. מישהו כתב שהליך זה לא מומלץ כי הפיח בניקוי נכנס לממיר.

כיוון שאני לא יודע איך מנוע עובד, האם זה מבוסס? האם רצוי אם כך לנקות ע"י פירוק.

או שזה לא נכון והלכלוך מתנקז לאגן השמן ?

 

נ.ב.

האם רצועת טיימינג שהוחלפה יכולה להשפיע באם לא בוצע נכון,

הרי יש משמעות לתזמון השסתומים ויניקה ובפליטה ואם התהליך לא אופטימלי ....

עריכה אחרונה על ידי sagico
פורסם

אם הרצועה לא הונחה נכון וקיים פיספוס של שן או 2 אז בוודאיי שזה יורגש כתופעה בסלד. האם כל זה התחיל לאחר החלפת הטיימינג? גם מחלת המיצערת המלוכלכת ידועה בפולו בשנתונחם אלה אז לא יזיק לנקות אותה כמו שצריך!

פורסם

הדלקתי מזגן אתמול והאוטו ממש כמעט ונכבה

פעם הייתה תופעה כזו, והחלפת חוטי הצתה עזרה.(הוחלפו גם מצתים) זה היה לפני שנה בערך. (עושה 5000 ק"מ בשנה)

אז מה קרה שוב ??

פורסם

לא זה היה עוד לפני הטיימינג.

החלפת חוטי הצתה ומצתים צמצמו את התופעה, לכך שמדי פעם יש רעידות.

אבל צריכת הדלק מאד גבוהה, פליטת גזים גבוהה, ועם מזגן נפילת סלד חזקה ביותר עד לכמעט כיבוי...

פורסם

מתעלק: סובל מאותה בעיה עם דהייטסו שרייד, ההמלצה של ניקוי יסודי למצערת תופסת גם על הרכב שלי ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

במיקרה של השרייד ישנם צינורות מיים שניכנסים למצערת ולמעשה הטמפרטורה של הנוזל שעוברת דרכם עוזרת בייצוב הטורים. יש לפרק את הצינורות ולבדוק שלא קיימת סתימה והמעבר דרך המצערת פתוח. ניתן לנתק קצה אחד מהמצערת ועל ידי נשיפה לראות אם יוצא נוזל דרך הפתח שממנו שלפת את הצינור.

פורסם (נערך)

טוב בטח לך יש יותר ניסיון אבל

ניקוי מצערת לשיפור נפילות סלד קלות אני מבין

אבל כמשפעילים מזגן והרכב כמעט כבה? זה כבר נראה משהו יותר רציני לא? משהו שקשור במערכת ההצתה אולי פלגים לא תקינים שהוחלפו, אולי הקויל לא בסדר?

אולי שהחליפו פלגים וניתקו את המצבר וחיברו מחדש, צריך לעשות איזה כיול למערכת?

אם עדיין המסקנה ניקוי מצערת אתחיל בזה

עריכה אחרונה על ידי sagico
×
×
  • תוכן חדש...