Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לאופנוע ראשון A1


adab5
שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בן 19

כרגע הוצאתי רישיון a1

מחפש אופנוע (לא קטנוע)

חשוב לי בעיקר ה ''מראה''.. שיהיה מגניב הבנתם אותי

 

תקציב עד 15k נטו לאופנוע

מחפש יד 2 מ 2012-15

 

עלו כמה שמות

 

ימאהה r125-250

cbr 125/250

קאווסקי נ'נגה 125 או 250

 

אין לי מושג אם לקחת 250 להתחלה או להתפשר על 125

ואין לי מושג מה מהדגמים לעיל ניתן להשיג במצב טוב בתקציב הנ''ל

 

אשמח להמלצה ולכול מידע שיכול לעזור לי

תודה רבה:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל לראות מבחנים. נינג'ה 250 זה טוב, CBR250 זה גם בסדר, בתקציב שלך לדעתי יכנס נינג'ה ישן, אין מה להתעכב על 125.

שמת כסף בצד לביטוח וציוד? כי אם אתה מתכנן לקנות קסדה בשקל 90 ולרכב עם גופייה וכפכפים, עדיף תרד מזה כבר עכשיו, אין מקום בבתי חולים גם ככה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל לראות מבחנים. נינג'ה 250 זה טוב, CBR250 זה גם בסדר, בתקציב שלך לדעתי יכנס נינג'ה ישן, אין מה להתעכב על 125.

שמת כסף בצד לביטוח וציוד? כי אם אתה מתכנן לקנות קסדה בשקל 90 ולרכב עם גופייה וכפכפים, עדיף תרד מזה כבר עכשיו, אין מקום בבתי חולים גם ככה.

 

 

נכנס לי cbr משנץ 2014 יש כמה אקזמפלרים בסביבות ה 20-30 אלף קמ. זה קמ בסדר בהנחה שהכלי טופל? יש עוד לעבור איתו ? אני צריך אותו לעוד 15 20 אלף קמ לפחות

 

לגבי הציוד שמרתי 2,000 2500 ש"ח בצד

במקרה של תאונה קשה חלילה אני יכול להבין את הצורך בקסדה איכותית מאוד. אבל לא רואה איך מעיל ב1000 ש"ח ישמור עליי יותר ממעיל ב200 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעיל יקר יותר יכלול מיגונים איכותיים יותר, יהיה עשוי מחומרים עמידים יותר להחלקה ולקריעה, תפרים חזקים יותר.

שלא לדבר על העובדה שברוב המקרים הוא יהיה נוח יותר ומתוכנן נכון.

יש לי מעיל קיץ של Rev'it שעולה בסביבות ה1,000 ש"ח. יחד עם הקסדה קיבלתי במתנה מעיל חורף גנרי של Red (מתג מדבקה של אחת מחנויות ציוד הרכיבה) שנמכר בסביבות ה400 ש"ח. ההבדל באיכות, בנוחות ובשימושיות פשוט עצום.

ממש לא ממליץ לחסוך כאן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הציוד שמרתי 2,000 2500 ש"ח בצדבמקרה של תאונה קשה חלילה אני יכול להבין את הצורך בקסדה איכותית מאוד. אבל לא רואה איך מעיל ב1000 ש"ח ישמור עליי יותר ממעיל ב200 ש"ח.
ה-800 ש"ח הפרש האלו יכולים להוות הפרש של שמיים וארץ על ההגנה שתקבל.אמנם יש חברות שישמחו למכור לך ב-1000 ש"ח מעיל שלא מגן אפילו טיפה יותר מאשר מעיל ב-200 (בד"כ חברות שמוטות אופנה\מראה ולא הגנה) - אבל תבחר נכון, ותקבל הגנה טובה משמעותית; בעוד שהמעיל הזול בד"כ "יאכל" בהחלקה על אספלט אחרי 2 מטרים, ואחרי זה תקבל מגע ישיר בין העור שלך לבין האספלט הרותח, מעילים טובים יחזיקו הרבה יותר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חקרתי קצת בנושא הציוד והחלטתי לעלות את תקציב הציוד ל3k

אשמח להמלצות למעיל-קסדה וכו' כול הציוד הדרוש

 

בנוסף לגבי האופנוע. ב15-16k נכנס לי הונדה cbr250r

מבציר 12-13

עם 30k קילומטר לפחות

האם כדאי ללכת לכיוון הזה בתנאי שמדובר באופנוע מטופל (מה סף הק''מ שלהם בכלל ?)

 

או שמא ללכת לכיוון הcbr 125 אבל מבציר 15-16 עם קילומטרים בודדים במצב כמעט חדש באותם 16k

עריכה אחרונה על ידי adab5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט.

ההבדל בין 125 ל250 הוא היכולת לעמוד בקצב התנועה בבין עירוני.

אני רוכב על CBR250, לטעמי אופנוע מושלם למתחילים.

חזק מספיק כדי לא להרגיש מאויים גם בכביש 6 (אפשרי בהחלט להגיע למהירות של 150 קמ"ש) ומאיץ חזק יותר מכל משפחתית סטנדרטית, אבל לא חזק מספיק כדי שרוכב מתחיל ירגיש מאויים או לא בנוח. גם סחיטת מצערת מלאה לא תכניס אותך לצרות.

מעבר לזה, מדובר באופנוע מאוד ידידותי. קל משקל, זריז ונוח. חסכוני וזול לאחזקה. בטח ובטח אם אתה מטפל בדברים בסיסיים בעצמך.

 

ממליץ בחום לחפש דגם כולל ABS. אני התפשרתי (בתמורה לק"מ נמוך) ובדיעבד מצטער על כך.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט.

ההבדל בין 125 ל250 הוא היכולת לעמוד בקצב התנועה בבין עירוני.

אני רוכב על CBR250, לטעמי אופנוע מושלם למתחילים.

חזק מספיק כדי לא להרגיש מאויים גם בכביש 6 (אפשרי בהחלט להגיע למהירות של 150 קמ"ש) ומאיץ חזק יותר מכל משפחתית סטנדרטית, אבל לא חזק מספיק כדי שרוכב מתחיל ירגיש מאויים או לא בנוח. גם סחיטת מצערת מלאה לא תכניס אותך לצרות.

מעבר לזה, מדובר באופנוע מאוד ידידותי. קל משקל, זריז ונוח. חסכוני וזול לאחזקה. בטח ובטח אם אתה מטפל בדברים בסיסיים בעצמך.

 

ממליץ בחום לחפש דגם כולל ABS. אני התפשרתי (בתמורה לק"מ נמוך) ובדיעבד מצטער על כך.

 

שוב העניין הוא שבכסף שלי זה או 125 נושק לחדש עם קילומטרים בודדים (שנתונים 15-16)

או 12-13 שנתון עם 30km אבל 250

התקציב לא יכול לגדול לצערי בשום אופן. זה המצב

 

אם אקח אקזמפלר מטופל עם 30km יש לאן להגיע איתו בטיפול לפי הספר ?

מבחינת ק''מ הם מגיעים ל60-70 או שהצרות מתחילות כבר ב40 כמו שאמרו לי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים יש מציאות עם ק"מ נמוך.

שלי נקנה לפני חצי שנה עם 24K ק"מ, משנת 2011.

מבין את הרצון לקנות בהקדם האפשרי, אבל כשמדובר בתקציב נמוך הסבלנות משתלמת.

ובלי קשר, ראיתי כלים כאלו שעברו 60 ועדיין נוסעים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חקרתי קצת בנושא הציוד והחלטתי לעלות את תקציב הציוד ל3k

אשמח להמלצות למעיל-קסדה וכו' כול הציוד הדרוש

 

לפי הסדר:

  • תחליט אם אתה מעדיף עור או טקסטיל
    • אם תרכב בגשם, רק טקסטיל (או מעילי עור סופר-יקרים שמיועדים לגשם. עדיף שלא.)

     

    [*]תחליט איזה עונה אתה מכסה

    • ציוד לחורף בד"כ יהיה חם מדי לקיץ, אז שקול מעיל "רשת" כאשר מגיע קיץ (עדיף לא צבי צב, אלא מעיל מחורר אמיתי לקיץ - לא הייתי סומך על החומרים ה"מקשרים" בצבי צב לעמוד בגרירה על אספלט).

     

    [*]אופי השימוש -

    • לא איכפת לך איך הציוד נראה, מרגיש וכ"ו ברגע שירדת מהאופנוע? מגפי רכיבה (לא מוטוקרוס!) + מכנסי רכיבה אמיתיים (טקסטיל או עור) בנוסף למעיל\קסדה\כפפות
    • הציוד חייב להיות יצוגי\תסתובב איתו כל היום?
      • ג'ינס ממוגן טוב (רצוי עם מיגון "קשיח" בכיסים מובנים מתאימים, בטובים יש מיגון D3O או דומה שרך ולא מפריע במהלך היום, ומתקשה כאשר הוא מקבל מכה ע"מ לפזר את המכה)
      • רצוי: נעלי רכיבה יצוגיות (להרבה חברות יש מגפי \ נעלי רכיבה שנראות בסדר גמור, בד"כ פחות ממוגנות ממגפי רכיבה אמיתיות), עדיף ע"פ סתם נעליים

     

    [*]קסדה, תבחר -

    • מלאה
    • פליפ-אפ ("מודולארית"). פליפ-אפ זה דבר נהדר, אך תשלם יותר כדי לקבל קסדה טובה (ובאופן טבעי הן קצת פחות בטוחות כיוון שיש להן יותר נקודות כשל, כך שהזולות הן בתיאוריה די דרעק). הזולות גם נוטות להיות מאוד רועשות.

     

    [*]כפפות -

    • קיץ - מאווררות, ללא בטנת גורטקס וכ"ו
    • חורף - אם תרכב בגשם, רצוי גורטקס, רצוי ממברנת X-trafit (מולחמת לשכבה החיצונית, לא נדבקת ליד אם רטוב - מה שהופך את הורדת + לבישת הכפפה לכמעט בלתי אפשרי)

     

    [*]מעיל -

    • קיץ - מעיל מחורר\רשת הידוע בשם "mesh" (שוב, לא צבי-צב) או חומר בסגנון CORDURA AFT שמאפשר לאוויר לזרום דרכו (נדמה לי AFT ספציפית קיים רק במוצרי רוקה, די יקרים - אך יש פתרונות דומים לחברות אחרות). יש גם עור מחורר.
    • חורף - אם רוכבים בגשם, אחד מאלו:
      • מעיל עם בבטנה עמידה למים "מובנית". אלו בד"כ די חמים (אפילו היקרים ביותר מציעים אוורור יחסית מוגבל), אך מצד שני המעיל עצמו לא סופג מים ברכיבה בגשם ולא נהיה כבד ומעצבן (ובד"כ "מקפיא"). עם זאת, גם לא ניתן לנתק את השכבה, מה שאכן הופך את המעיל לחם.
      • מעיל עם בטנה עמידה למים "נתיקה". ניתן לשנות את ייעוד המעיל, לא חם מדי כאשר מסירים את הבטנה, אך אם יורד גשם משמעותית פחות נעים (כפי למעלה, השכבות החיצונית סופגות מים ונהיות כבדות, ומנדפות חום - המים יושבים קרוב אל העור).
      • מעיל סערה חיצוני. זול, פשוט, עמיד - פתרון טוב לישראל.

     

    [*]מכנסיים - כמו מעיל, בתוספת האופציה של ג'ינסים ממוגנים, ראה למעלה תחת "אופי השימוש".

 

אחרי הבחירות הבסיסיות האלו, בדוק כמה ברנדים מוכרים ותמצא משהו שמתאים לך. בדוק גם אופציה לרכוש בחו"ל, באירופה יש מבחר מצוין - אפילו יותר מבארה"ב.

 

... השקעתי מעל ומעבר לתכנון, אך עכשיו לפחות יש לי הודעה לשימוש בעתיד לשאלות דומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
לפי הסדר:

  • תחליט אם אתה מעדיף עור או טקסטיל
    • אם תרכב בגשם, רק טקסטיל (או מעילי עור סופר-יקרים שמיועדים לגשם. עדיף שלא.)

     

    [*]תחליט איזה עונה אתה מכסה

    • ציוד לחורף בד"כ יהיה חם מדי לקיץ, אז שקול מעיל "רשת" כאשר מגיע קיץ (עדיף לא צבי צב, אלא מעיל מחורר אמיתי לקיץ - לא הייתי סומך על החומרים ה"מקשרים" בצבי צב לעמוד בגרירה על אספלט).

     

    [*]אופי השימוש -

    • לא איכפת לך איך הציוד נראה, מרגיש וכ"ו ברגע שירדת מהאופנוע? מגפי רכיבה (לא מוטוקרוס!) + מכנסי רכיבה אמיתיים (טקסטיל או עור) בנוסף למעיל\קסדה\כפפות
    • הציוד חייב להיות יצוגי\תסתובב איתו כל היום?
      • ג'ינס ממוגן טוב (רצוי עם מיגון "קשיח" בכיסים מובנים מתאימים, בטובים יש מיגון D3O או דומה שרך ולא מפריע במהלך היום, ומתקשה כאשר הוא מקבל מכה ע"מ לפזר את המכה)
      • רצוי: נעלי רכיבה יצוגיות (להרבה חברות יש מגפי \ נעלי רכיבה שנראות בסדר גמור, בד"כ פחות ממוגנות ממגפי רכיבה אמיתיות), עדיף ע"פ סתם נעליים

     

    [*]קסדה, תבחר -

    • מלאה
    • פליפ-אפ ("מודולארית"). פליפ-אפ זה דבר נהדר, אך תשלם יותר כדי לקבל קסדה טובה (ובאופן טבעי הן קצת פחות בטוחות כיוון שיש להן יותר נקודות כשל, כך שהזולות הן בתיאוריה די דרעק). הזולות גם נוטות להיות מאוד רועשות.

     

    [*]כפפות -

    • קיץ - מאווררות, ללא בטנת גורטקס וכ"ו
    • חורף - אם תרכב בגשם, רצוי גורטקס, רצוי ממברנת X-trafit (מולחמת לשכבה החיצונית, לא נדבקת ליד אם רטוב - מה שהופך את הורדת + לבישת הכפפה לכמעט בלתי אפשרי)

     

    [*]מעיל -

    • קיץ - מעיל מחורר\רשת הידוע בשם "mesh" (שוב, לא צבי-צב) או חומר בסגנון CORDURA AFT שמאפשר לאוויר לזרום דרכו (נדמה לי AFT ספציפית קיים רק במוצרי רוקה, די יקרים - אך יש פתרונות דומים לחברות אחרות). יש גם עור מחורר.
    • חורף - אם רוכבים בגשם, אחד מאלו:
      • מעיל עם בבטנה עמידה למים "מובנית". אלו בד"כ די חמים (אפילו היקרים ביותר מציעים אוורור יחסית מוגבל), אך מצד שני המעיל עצמו לא סופג מים ברכיבה בגשם ולא נהיה כבד ומעצבן (ובד"כ "מקפיא"). עם זאת, גם לא ניתן לנתק את השכבה, מה שאכן הופך את המעיל לחם.
      • מעיל עם בטנה עמידה למים "נתיקה". ניתן לשנות את ייעוד המעיל, לא חם מדי כאשר מסירים את הבטנה, אך אם יורד גשם משמעותית פחות נעים (כפי למעלה, השכבות החיצונית סופגות מים ונהיות כבדות, ומנדפות חום - המים יושבים קרוב אל העור).
      • מעיל סערה חיצוני. זול, פשוט, עמיד - פתרון טוב לישראל.

     

    [*]מכנסיים - כמו מעיל, בתוספת האופציה של ג'ינסים ממוגנים, ראה למעלה תחת "אופי השימוש".

 

אחרי הבחירות הבסיסיות האלו, בדוק כמה ברנדים מוכרים ותמצא משהו שמתאים לך. בדוק גם אופציה לרכוש בחו"ל, באירופה יש מבחר מצוין - אפילו יותר מבארה"ב.

 

... השקעתי מעל ומעבר לתכנון, אך עכשיו לפחות יש לי הודעה לשימוש בעתיד לשאלות דומות.

 

תודה רבה !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסדר:

  • תחליט אם אתה מעדיף עור או טקסטיל
    • אם תרכב בגשם, רק טקסטיל (או מעילי עור סופר-יקרים שמיועדים לגשם. עדיף שלא.)

     

    [*]תחליט איזה עונה אתה מכסה

    • ציוד לחורף בד"כ יהיה חם מדי לקיץ, אז שקול מעיל "רשת" כאשר מגיע קיץ (עדיף לא צבי צב, אלא מעיל מחורר אמיתי לקיץ - לא הייתי סומך על החומרים ה"מקשרים" בצבי צב לעמוד בגרירה על אספלט).

     

    [*]אופי השימוש -

    • לא איכפת לך איך הציוד נראה, מרגיש וכ"ו ברגע שירדת מהאופנוע? מגפי רכיבה (לא מוטוקרוס!) + מכנסי רכיבה אמיתיים (טקסטיל או עור) בנוסף למעיל\קסדה\כפפות
    • הציוד חייב להיות יצוגי\תסתובב איתו כל היום?
      • ג'ינס ממוגן טוב (רצוי עם מיגון "קשיח" בכיסים מובנים מתאימים, בטובים יש מיגון D3O או דומה שרך ולא מפריע במהלך היום, ומתקשה כאשר הוא מקבל מכה ע"מ לפזר את המכה)
      • רצוי: נעלי רכיבה יצוגיות (להרבה חברות יש מגפי \ נעלי רכיבה שנראות בסדר גמור, בד"כ פחות ממוגנות ממגפי רכיבה אמיתיות), עדיף ע"פ סתם נעליים

     

    [*]קסדה, תבחר -

    • מלאה
    • פליפ-אפ ("מודולארית"). פליפ-אפ זה דבר נהדר, אך תשלם יותר כדי לקבל קסדה טובה (ובאופן טבעי הן קצת פחות בטוחות כיוון שיש להן יותר נקודות כשל, כך שהזולות הן בתיאוריה די דרעק). הזולות גם נוטות להיות מאוד רועשות.

     

    [*]כפפות -

    • קיץ - מאווררות, ללא בטנת גורטקס וכ"ו
    • חורף - אם תרכב בגשם, רצוי גורטקס, רצוי ממברנת X-trafit (מולחמת לשכבה החיצונית, לא נדבקת ליד אם רטוב - מה שהופך את הורדת + לבישת הכפפה לכמעט בלתי אפשרי)

     

    [*]מעיל -

    • קיץ - מעיל מחורר\רשת הידוע בשם "mesh" (שוב, לא צבי-צב) או חומר בסגנון CORDURA AFT שמאפשר לאוויר לזרום דרכו (נדמה לי AFT ספציפית קיים רק במוצרי רוקה, די יקרים - אך יש פתרונות דומים לחברות אחרות). יש גם עור מחורר.
    • חורף - אם רוכבים בגשם, אחד מאלו:
      • מעיל עם בבטנה עמידה למים "מובנית". אלו בד"כ די חמים (אפילו היקרים ביותר מציעים אוורור יחסית מוגבל), אך מצד שני המעיל עצמו לא סופג מים ברכיבה בגשם ולא נהיה כבד ומעצבן (ובד"כ "מקפיא"). עם זאת, גם לא ניתן לנתק את השכבה, מה שאכן הופך את המעיל לחם.
      • מעיל עם בטנה עמידה למים "נתיקה". ניתן לשנות את ייעוד המעיל, לא חם מדי כאשר מסירים את הבטנה, אך אם יורד גשם משמעותית פחות נעים (כפי למעלה, השכבות החיצונית סופגות מים ונהיות כבדות, ומנדפות חום - המים יושבים קרוב אל העור).
      • מעיל סערה חיצוני. זול, פשוט, עמיד - פתרון טוב לישראל.

     

    [*]מכנסיים - כמו מעיל, בתוספת האופציה של ג'ינסים ממוגנים, ראה למעלה תחת "אופי השימוש".

 

אחרי הבחירות הבסיסיות האלו, בדוק כמה ברנדים מוכרים ותמצא משהו שמתאים לך. בדוק גם אופציה לרכוש בחו"ל, באירופה יש מבחר מצוין - אפילו יותר מבארה"ב.

 

... השקעתי מעל ומעבר לתכנון, אך עכשיו לפחות יש לי הודעה לשימוש בעתיד לשאלות דומות.

 

השקעת בפוסט , תודה גם ממני!

אני במדריד בעוד חודשיים , מישהו מכיר ויכול להכווין אותי לחנות לציוד ? (הדבר העיקרי והחשוב ביותר שאני מחפש זה קסדה)

Honda Civic 2006 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסדר:

  • תחליט אם אתה מעדיף עור או טקסטיל
    • אם תרכב בגשם, רק טקסטיל (או מעילי עור סופר-יקרים שמיועדים לגשם. עדיף שלא.)

     

    [*]תחליט איזה עונה אתה מכסה

    • ציוד לחורף בד"כ יהיה חם מדי לקיץ, אז שקול מעיל "רשת" כאשר מגיע קיץ (עדיף לא צבי צב, אלא מעיל מחורר אמיתי לקיץ - לא הייתי סומך על החומרים ה"מקשרים" בצבי צב לעמוד בגרירה על אספלט).

     

    [*]אופי השימוש -

    • לא איכפת לך איך הציוד נראה, מרגיש וכ"ו ברגע שירדת מהאופנוע? מגפי רכיבה (לא מוטוקרוס!) + מכנסי רכיבה אמיתיים (טקסטיל או עור) בנוסף למעיל\קסדה\כפפות
    • הציוד חייב להיות יצוגי\תסתובב איתו כל היום?
      • ג'ינס ממוגן טוב (רצוי עם מיגון "קשיח" בכיסים מובנים מתאימים, בטובים יש מיגון D3O או דומה שרך ולא מפריע במהלך היום, ומתקשה כאשר הוא מקבל מכה ע"מ לפזר את המכה)
      • רצוי: נעלי רכיבה יצוגיות (להרבה חברות יש מגפי \ נעלי רכיבה שנראות בסדר גמור, בד"כ פחות ממוגנות ממגפי רכיבה אמיתיות), עדיף ע"פ סתם נעליים

     

    [*]קסדה, תבחר -

    • מלאה
    • פליפ-אפ ("מודולארית"). פליפ-אפ זה דבר נהדר, אך תשלם יותר כדי לקבל קסדה טובה (ובאופן טבעי הן קצת פחות בטוחות כיוון שיש להן יותר נקודות כשל, כך שהזולות הן בתיאוריה די דרעק). הזולות גם נוטות להיות מאוד רועשות.

     

    [*]כפפות -

    • קיץ - מאווררות, ללא בטנת גורטקס וכ"ו
    • חורף - אם תרכב בגשם, רצוי גורטקס, רצוי ממברנת X-trafit (מולחמת לשכבה החיצונית, לא נדבקת ליד אם רטוב - מה שהופך את הורדת + לבישת הכפפה לכמעט בלתי אפשרי)

     

    [*]מעיל -

    • קיץ - מעיל מחורר\רשת הידוע בשם "mesh" (שוב, לא צבי-צב) או חומר בסגנון CORDURA AFT שמאפשר לאוויר לזרום דרכו (נדמה לי AFT ספציפית קיים רק במוצרי רוקה, די יקרים - אך יש פתרונות דומים לחברות אחרות). יש גם עור מחורר.
    • חורף - אם רוכבים בגשם, אחד מאלו:
      • מעיל עם בבטנה עמידה למים "מובנית". אלו בד"כ די חמים (אפילו היקרים ביותר מציעים אוורור יחסית מוגבל), אך מצד שני המעיל עצמו לא סופג מים ברכיבה בגשם ולא נהיה כבד ומעצבן (ובד"כ "מקפיא"). עם זאת, גם לא ניתן לנתק את השכבה, מה שאכן הופך את המעיל לחם.
      • מעיל עם בטנה עמידה למים "נתיקה". ניתן לשנות את ייעוד המעיל, לא חם מדי כאשר מסירים את הבטנה, אך אם יורד גשם משמעותית פחות נעים (כפי למעלה, השכבות החיצונית סופגות מים ונהיות כבדות, ומנדפות חום - המים יושבים קרוב אל העור).
      • מעיל סערה חיצוני. זול, פשוט, עמיד - פתרון טוב לישראל.

     

    [*]מכנסיים - כמו מעיל, בתוספת האופציה של ג'ינסים ממוגנים, ראה למעלה תחת "אופי השימוש".

 

אחרי הבחירות הבסיסיות האלו, בדוק כמה ברנדים מוכרים ותמצא משהו שמתאים לך. בדוק גם אופציה לרכוש בחו"ל, באירופה יש מבחר מצוין - אפילו יותר מבארה"ב.

 

... השקעתי מעל ומעבר לתכנון, אך עכשיו לפחות יש לי הודעה לשימוש בעתיד לשאלות דומות.

אשמח אם תוכל לציין טווח מחירים וחנויות מומלצות בארץ.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...