Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עופר אלה באמת דברים נכונים וטובים אבל תאמין לי ששי ואני מנסים להרפות מהדוושה אבל עדיין אף אחד לא בא ועוזר אל בגלל זה נישכח....

 

בכול אופן אני גמרתי לתמיד עם הויכוחים הטפשיים האלה ואני פשוט יגיד את דעתי בנושא בלי להיכנס לוויכוח...

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עופר, תסלח לי שאני חולק עליך.

(אבל במקרה הזה גם איל מצדד בזה) ...

אם מדובר במידע מטעה, עדיף לשמור זאת לעצמך ..

אך אם מדובר בחוות דעת אישית , זה נושא אחר לגמרי..

אם הפשע שלי זה לדבוק בעובדות, ולא בפרי הדימיון ... אז אני אשם.

ואם איל יחליט שזה פשע .... וואלה אני מוכן למלא את כל חומרת העונש..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי .

 

לא התכוונתי לרגע להגיד שאם מישהו כותב מידע שהוא לא נכון אנחנו צריכים לשתוק.

חס וחלילה זה לא הייתה כוונתי .

אם מישהו כותב משהו שהוא לא נכון חשוב שמישהו יתקן זאת.

 

אני דיברתי באופן כללי על דברים אחרים ועל אופן הצגת הטענות.

דוגרי , מבאס כל המריבות האלו.

אין לי טענות אליך בכך שאתה מנסה לרדת לפרטים של דברים ומנסה לדבוק בעובדות כמו שאתה כותב. להיפך , לטעמי זו יוזמה מבורכת שיכולה לתרום לא מעט לפורום ( וראית זאת בהתכתבות שלנו בפרטי לא מזמן ). אבל גם צריך לקחת דברים בפרופורציות ולא לתקוף כל דבר שמישהו אומר רק בגלל שהוא לא הוכיח את זה מבחינה פיזיקלית . לא צריך לתקוף כל מי שנותן דעתו בקשר למוצר מסוים בגלל שהוא לא בקיא איך בנוי המעגל החשמלי שלו. ( זאת סתם דוגמא ).

 

וכמו שפנית אלי בצורה מכובדת בהודעה האחרונה שלך , כך הייתי מצפה מכולם לכתוב אחד לשני.

זה רק יגרום להתיחסות יותר רצינית אחד לשני ולדברים שאנחנו כותבים.

 

אני לא רוצה להישמע איזה שהוא מצטדק או משהו כזה אבל באמת נהיה פה קצת "מפחיד" בפורום.

 

בואו נפתח כולנו דף חדש ולא ניגרר ליריבות . כל אחד שיקח אחריות לדברים שהוא כותב . כל אחד שיגיד בצורה מכובדת לדברים שאחרים כותבים וזה יעשה טוב לכולנו ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

באמת חברה' אולי מספיק כל פעם לרדת לפסים אישיים, זה לא מועיל לאף אחד ופוגע בתדמית של הפורום.

שזה לא יהפוך בסוף לפורום רכב אחר שקיים (מקס מה??)..

באמת חבל, שכל אחד יכתוב דברים שקשורים אך ורק בנושא שכולנו אוהבים,בלי ירידות אחד על השני, בסה"כ אנחנו כבר מספיק בוגרים בשביל כל המריבות המטופשות הללו!!!

 

 

בקשר למגבר לאנזר.. לי אישית היה את הוייב 420, כרגע יש לי את ה-410, אני מאוד מרוצה משני המגברים, אני לא אכנס לוויכוח של ההספק כי אף אחד עדיין לא הוכיח את הטיעון שלו בהאם הנתונים שהחברה מפרסמת אכן אמיתיים או לא אבל לדעתי לאנזר נותנים תמורה טובה מאוד למחיר שלהם!!

 

שבוע טוב לכולם.

פורסם

שבוע טוב לכולם. היו ויש לי מגברים של חבברת לאנזר.

ולדעתי ביחס למחיר !!! לגודל הנתון של המגבר !! ולנתונים !! (בערבון מגבל) אני חושב שזו חברה מצויינת.

היו לי את הסדרות VIBE. VIBERANT ואת VIBE השקוף.

מדגמים 210, 230, 410, 420, היו מצויינים גם ביחס בנתונים למחיר ולאיכות.

428 438 היו מעכזבים יחסית ביחס למחיר ולנתונים.

425 שעדיין אצלי ואני לא מוותר עליו 1000W מגבר יפה, איכותי++ (יחסית למחיר) וחזק.

אז בכללי המגברים של לאנזר מסדרות VIBE הישנות (שחורות/ כסופות) מצויינות.

הVIBERANT נמוכות ולא מדהימות.

ולפי ביקורות של חברים , ואנשי מקצוע הסידרה החדשה הריטג' הם בסדר גמור. דומים לסידרה הישנה.

 

ואנשים תפסיקו לטחון מים, עם משהוא מדבר מנסיון אישי! שיציין את זה. עם הוא כותב מבדיקות השוואה שיציין את זה ואת מקור הבדיקה ואת הנתונים שלה ( עם אפשר). אבל לפסול/להלל חברה לפי פעם אחת. זה טיפשי, וממש לא מקצועי!! כי נכון שלומדים מטעויות אבל גם צריך לדעת מידע נכון לגבי יחס העוצמה/נתונים ולמה שאתם מחברים אותם. כי כל דבר מנוצל אחרת, בעל רגישות אחרת, לאקוסטיקה אחרת ,.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בקשר למגבר לאנזר.. לי אישית היה את הוייב 420, כרגע יש לי את ה-410, אני מאוד מרוצה משני המגברים, אני לא אכנס לוויכוח של ההספק כי אף אחד עדיין לא הוכיח את הטיעון שלו בהאם הנתונים שהחברה מפרסמת אכן אמיתיים או לא אבל לדעתי לאנזר נותנים תמורה טובה מאוד למחיר שלהם!!

 

שבוע טוב לכולם.

לגבי הטענה שאף אחד לא הוכיח אם הנתונים שלה אמיתיים או לא.

אתה כניראה לא מספיק בקיא בפורום, משום שפוקו הוכיח שאפילו בסדרות הגבוהות שלהם, הם משקרים.

הניסיון שלי עם ה431VIBE.. שאתם "הכתרתם אותו" לעוצמתי ביותר .. הוכיח שהוא -לא- עומד בהצהרות שלו.

העמדתי אותו אחד על אחד עם המאגנט טרקס שלי, הוא לא עומד בהצהרות שלו.

 

(רק בשביל להוריד ספק מהלב, זאת היתה השוואה לגיטימית לחלוטין.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לגבי הטענה שאף אחד לא הוכיח אם הנתונים שלה אמיתיים או לא.

אתה כניראה לא מספיק בקיא בפורום, משום שפוקו הוכיח שאפילו בסדרות הגבוהות שלהם, הם משקרים.

הניסיון שלי עם ה431VIBE.. שאתם "הכתרתם אותו" לעוצמתי ביותר .. הוכיח שהוא -לא- עומד בהצהרות שלו.

העמדתי אותו אחד על אחד עם המאגנט טרקס שלי, הוא לא עומד בהצהרות שלו.

 

(רק בשביל להוריד ספק מהלב, זאת היתה השוואה לגיטימית לחלוטין.)

מי הכתיר אותו לעוצמתי ביותר?

איך העמדת אותו אחד לאחד מול המאגנט שלך?

פורסם

פונטוספייס, אותו רכב. אותו סאב, אותה תיבת תהודה, אותו סיגנל.

פעם ערוץ שמאל, פעם ערוץ ימין.

הלאנזר בהחלט לא נתן צליל של מגבר עם 125 וואט לכל יציאה.

תקח בחשבון שהמאגנט מוצהר רק 200 וואט, ולפי ההשוואות שערכתי לו הוא באמת לא נותן יותר מזה..

פשוט החברות האחרות - נותנות הרבה פחות מזה.

להגיד שהלאנזר הזה, נותן יותר מ200 בגישור, אני לא אגיד.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
פונטוספייס, אותו רכב. אותו סאב, אותה תיבת תהודה, אותו סיגנל.

פעם ערוץ שמאל, פעם ערוץ ימין.

הלאנזר בהחלט לא נתן צליל של מגבר עם 125 וואט לכל יציאה.

תקח בחשבון שהמאגנט מוצהר רק 200 וואט, ולפי ההשוואות שערכתי לו הוא באמת לא נותן יותר מזה..

פשוט החברות האחרות - נותנות הרבה פחות מזה.

להגיד שהלאנזר הזה, נותן יותר מ200 בגישור, אני לא אגיד.

מה המחיר של המאגנט?
פורסם

התימכור שלו אינו השאלה ..... אינני יודע אם הוא נמכר היום, זאת סדרה ישנה יחסית ..

התמכור בחול נחשב לסדרה עממית בהחלט.

אני מודע לכך שבעבר היו מקומות בארץ שמכרו אותו במחיר כפול מהלאנזר, בערך 2500 שקל..

ולכן אולי זאתי אחת הסיבות שהוא לא מגבר שנתן תמורה טובה למחיר.

 

אבל אין זה אומר שבגלל שתימכור שלו לא נתן תמורה טובה למחיר, זה לא אומר שלאנזר עומדת בהצהרות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז הנה בבקשה.. הוכחנו את הטעיון שלנו..

 

שהוא שלאנזר אולי לא עומדת בהצהרות שלה אבל ביחס למגברים בשוק וביחס למחיר המגברים נותנים תמורה טובה מאוד למחיר.

מאגנט כמו שבדקת עולה פי 2 מהלאנזר, זהו סוף פסוק!!

תוכל להשוות את הלאנזר למגברים במחיר כזה (2500), אני בטוח שהלאנזר יפסיד אבל שוב ביחס למחיר

הוא מצויין.

פורסם

אז הנה בבקשה.. הוכחנו את הטיעון שלנו..

 

שהוא שלאנזר אולי לא עומדת בהצהרות שלה אבל ביחס למגברים בשוק וביחס למחיר המגברים נותנים תמורה טובה מאוד למחיר.

מאגנט כמו שבדקת עולה פי 2 מהלאנזר, זהו סוף פסוק!!

תוכל להשוות את הלאנזר למגברים במחיר כזה (2500), אני בטוח שהלאנזר יפסיד אבל שוב ביחס למחיר

הוא מצויין.

פורסם

פונטו, אני נותן לך נתונים יבשים, איך אתה מוסיף עליהם צבע בצורה כזאת מעוותת ?

השאלה הנשאלת, האם לאנזר עומדת בהצהרות.

הבאתי דוגמא להשוואה שערכתי - מגבר שמוצהר 125 וואט ליציאה ב4 אוהם.

לא עומד עם מגבר שמוצהר בסך הכל 70, ואני משוכנע שהמאגנט אינו UNDERRATED.

 

האם הלאנזר נותן תמורה טובה ? .. זאת שאלה אחרת לגמרי .. ועליה לא עניתי כשאמרתי שאינם עומדים בהצהרות שלהם.

נתתי אינדיקציה עד כמה הנתונים יכולים להיות מעוותים.

יש לקחת בחשבון שהמגברים של לאנזר לא בהכרח זולים, ויש מוצרים למאגנט כיום באותם עלויות, ויש גם את הJBL במחיר לא יקר במיוחד אפילו בארץ, (בדיוטיפרי 200 דולר) ואני משוכנע שהוא חזק יותר מהמאגנט שלי רק משמיעה יחידה שלו.. (עדיין לא השוואתי\מדדתי - בקרוב).

 

בכל אופן, יש אחלה אלטרנטיבות, אפילו רוקפורד 4004 אפשר למצוא ב1400 שקל...

ואני משוכנע שאם הציג מול לאנזר את כל אחת מהחברות הללו, ואפילו אם המגברים של החברות הללו בפועל יתנו פחות מהלאנזר, אף אחד מכם לא יבוא ויגיד שלאנזר עדיפה ...

בכל אופן, נתתי ניסיון מעשי עם מוצר, (אפילו לא הזכרתי את המבחני מעבדה של האופטידרייב, הסדרות הגבוהות שלה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...