Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר מיזמן אומר שלנזר נותנים את התמורה למחיר ויש הרבה אנשים שמרוצים רק שי לא מרוצה ואומר שכול החברה חרא....

ובעניין המחיר של מגנאט אם אני לא טועה שי אמר שזה היה לפני שנתיים

ושי ידידי עזוב אם זה היה לפני שנתיים אבל מה פיתאום למגנאט יש מחירים מנופחים פשש מוזר:-)

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיק מיק בקשר להצהרות אולי אתה צודק, אולי לאנזר אופטימים מידי אבל.. בסה"כ מה שאני טוען בכל הוויכוח הזה הוא התמורה למחיר, שהיא טובה.

ושואל את השאלה למה אתה כל הזמן משמיץ את החברה הזו ובכל תרד יוצא נגדה?? מה כבר הם עשו לך? :wink:

פורסם

אדי, אם תראה לי תרד אחד שאמרתי שהמאגנט טרקס, שווה את ה2500 שקל שמכרו אותו פה.

תקבל ממני מה שאתה רוצה..

לאנזר לא יכולה להיות תמורה טובה למחיר, כי כפי שהסברתי, באותו הטווח יש לנו את ה

MAGNAT

JBL

BLAUPUNKT

וזה רק על קצה הלשון, ומהניסיון שלי עם "הסידרה הגבוהה" של ה VIBE, הם רחוקים מלהיות עוצמתיים.

 

פונטו אני מבין שאתה באמת לא בקיא בפורום, ומפני ששאלת שאלה לגיטימית אני יענה לך....

זה פשוט ! , בזמנו רציתי לרכוש מגבר שיריץ את שני הסאבים שלי, וכמובן .. חיילים קצרים בכסף ..

אז הייתי בחיפושים לאחר מגברים עם הספקים גבוהים, במחירים נמוכים..

לאורך ולרוחב של הפורום הזה, היו המלצות על הלאנזרים למיניהם, מגברים עם הצהרות מנופחות, (הרבה מעל המאגנט שלי) ומחירים מצחיקים.

 

אני אמרתי לעצמי בלב, לא יעזור כלום ... זה מה שאני יביא וזה יתן לי את התמורה הכי טובה לכסף.

בדקה ה90, עצרתי בעדי .. ואמרתי לעצמי אין שום סיבה לרוץ מבלי שאני שומע את הסחורה שאני מקבל.

לאחר שעשיתי המון השוואות מול הגברות זולות למיניהן,

BOSS , PYLE, BOSS AUDIO, PIONEER, ETC ETC

הגעתי למסקנה שקשה מאוד למצוא מגבר גם ביד שניה, בסכום הפעוט שהיה לי להשקיע על נושא הסאבים.

ואז, נפלה לידי האופציה לשמוע את הלאנזר 431, שזאת בכלל סידרה אחת גבוה ממה שהיה לי להוציא על הלאנזר.. אני רציתי לרכוש את ה420 בכלל ..

 

לאחר שהבנתי שהלאנזר הזה, באמת .. אבל באמת לא נותן את מה שכתוב עליו.

הבנתי שכניראה כל ההמלצות וכל הפידבאקים שהוא יצר לעצמו פה, התבססו על אנשים חסרי ניסיון עם הגברות נורמליות, או עם חוסר ניסיון בהשוואת מוצרים בצורה הגיונית ..

ולכן זה לא הגיוני להמליץ על מגברים שלפי דעתי - מביישים את עצמם עם המספרים המנופחים שיש עליהם ..

 

לא דובים ולא יער..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

פונט, היכן אתה רואה ויכוח ?

טענתי שהלאנזרים לא עומדים בהצהרות שלהם. (הלאנזרים המיוחסים).

ואתה הסכמת ..

אני לא רואה פה ויכוח ..

 

ערב טוב גם לך :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
פונט, היכן אתה רואה ויכוח ?

טענתי שהלאנזרים לא עומדים בהצהרות שלהם. (הלאנזרים המיוחסים).

ואתה הסכמת ..

אני לא רואה פה ויכוח ..

 

ערב טוב גם לך :)

אוף.. אתה גורר אותי :wink:

אני טוען שהתמורה שלהם למחיר טובה מאוד.

לא פחות טובה מהמגברים שאתה ציינת.

פורסם
ללאנזר יש הצהרות גבוהות...

בכל אופן המחיר דיי זול, אם אין ברשותך אלטרנטיבות .... לא נראה לי שיש לך אופציות.

(אני במקומך הייתי עובר קצת על יד שניה.)

 

דרך אגב, לא ציינת עבור מה ההגברה..

זאתי היתה התגובה הראשונית שלי לפתוח התרד.

כל עוד אתה עירני לעובדות, ואתה עם עיניים פקוחות - ואתה נותן דיעה עצמית לגיטימית ..

אף אחד לא יכול להתווכח איתך ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לגביי הלאנזר אני כבר הרבה זמן קורא בעיות ותגבות של אנשים בפורם וראיתי כמה אנשים שמיתלוננים שהלאנזר שלהם ניכנס להגנה כאשר הם מחברים סאב אז לא אני חושב שלאנזר חברה

מי יודע מה בעיקר שגם לי זה קרה אתם צריכים להבין שלאנזר של היום זה לא מה שהיה פעם החברה עברה בעלים ומאז הם מנסים להיות חברה מיסחרית לימכור אומנם בזול אבל לכם עולה ביוקר כאשר מתחילים הצרות איתם

 

מוסר השכל

הזול עולה ביוקר[ ספציפית החברה הזאת]

פורסם
לגביי הלאנזר אני כבר הרבה זמן קורא בעיות ותגבות של אנשים בפורם וראיתי כמה אנשים שמיתלוננים שהלאנזר שלהם ניכנס להגנה כאשר הם מחברים סאב אז לא אני חושב שלאנזר חברה

מי יודע מה בעיקר שגם לי זה קרה אתם צריכים להבין שלאנזר של היום זה לא מה שהיה פעם החברה עברה בעלים ומאז הם מנסים להיות חברה מיסחרית לימכור אומנם בזול אבל לכם עולה ביוקר כאשר מתחילים הצרות איתם

 

מוסר השכל

הזול עולה ביוקר[ ספציפית החברה הזאת]

אף פעם לא שמעתי על בעיה כזו, אני אישית לא נתקלתי בה, ולי היו כבר כמה מגברים של לאנזר כמו כן לכמה מחברי שלכולם יש סאבים, באמת שלא שמעתי על בעיה כזו.
פורסם

אני מבין שאתה באמת לא בקיא בפורום :)

בזמנו כשלאנזר היה נחשב למחלה פה, היו פה מספר תלונות על מצב ההגנה שלו...

(אני זוכר לפחות מספר תלונות... בעיקר בקיץ זכור לי)

 

בכל אופן תקח בחשבון שהרבה אנשים פה בקטע של, "לי יש הכי טוב, ולכן הוא הכי מומלץ" ..(לא בא לעקוץ אף אחד)

 

אז לפעמים נוח לאנשים לא לספר את כל האמת על המוצרים שיש להם ברכב שלהם ..

(זאת אחת הסיבות שלי לפעמים יותר נוח לתת חוות דעת על מוצרים שאני מכיר דרך אחרים\חברים.. מאשר מה שיש לי בבאגז.. ולהיפך.. עדיף לקבל המלצות מאנשים על מוצרים שלווא דווקא נמצאים אצלהם בבאגז)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בדקתי את העניין לעומק.

 

הכבל מתח היה דק מידי. הזרם לא היה מספיק למגבר. בעומס המתח ירד לרמה שמפעילה את ההגנה.

ואז היא פעלה.

 

בסהך הכול לנזר מגברים מעולים למחיר.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בכל אופן תקח בחשבון שהרבה אנשים פה בקטע של, "לי יש הכי טוב, ולכן הוא הכי מומלץ" ..(לא בא לעקוץ אף אחד)

 

נכון, אנשים כמוך שלא משנה מה תמיד ממליצים על חברה שיש להם ומשמיצים חברה אחרת מתחרה!!
פורסם

איל אם אינני טועה היתה לפחות תלונה באחד התרדים המאוד ישנים שאני פתחתי כשחיפשתי הגברה עבור ה305.

(בשבילי לחפש לינק זה נחשב בגדר סיוט)

אני מאמין שכתור מנהל יותר נוח לך לראות את הדאטאבייס.

 

פונטוספייס, אני שמח שאנחנו יורדים לרמות קצת יותר ילדותיות :)

בכל אופן, היכן המלצתי למישהו על מגברים של אלפיין ?

היכן המלצתי למישהו על המגבר של מאגנט טרקס, בעלות של 2000 שח ?

 

על המגנט פנטום מונובלוק, אני ממליץ והמשיך להמליץ, עד שאראה את המגבר שבאותו עלות, אשר נותן יותר ביצועים.

עריכה, רואים כמה אתה מדבר באויר.

יש 3 המלצות שהחבר'ה כאן קיבלו מהרכב שלי.

ההמלצה הראשונה, היא כמובן עבור המאגנט פנטום מונובלוק, והסיבות ידועות לכל מכל.

ההמלצה השניה, היא כמובן המלצה שלילית בנוגע למורל מילניום, שמבחינתי נחשב לביזבוז מקום.

ההמלצה השלישית, היא על הבאזוקה RS רמקולים אובליים, שכמובן בכל מקום ציינתי שהעלות גבוהה ביחס לתמורה ..

 

לבוא ולהגיד שאני ממליץ על מה שיש לי ברכב, בצורה לא אובייקטיבית ולא מציאותית, זה נשמע כמו ויכוח ילדותי שלא ילך לשום מקום.

(לא לדבר על העובדה שלא מתבסס על המציאות, היתי משנה גישה לאחת קצת יותר תואמת לתנאי השטח)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...