Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגביי הלאנזר אני כבר הרבה זמן קורא בעיות ותגבות של אנשים בפורם וראיתי כמה אנשים שמיתלוננים שהלאנזר שלהם ניכנס להגנה כאשר הם מחברים סאב אז לא אני חושב שלאנזר חברה

מי יודע מה בעיקר שגם לי זה קרה אתם צריכים להבין שלאנזר של היום זה לא מה שהיה פעם החברה עברה בעלים ומאז הם מנסים להיות חברה מיסחרית לימכור אומנם בזול אבל לכם עולה ביוקר כאשר מתחילים הצרות איתם

 

מוסר השכל

הזול עולה ביוקר[ ספציפית החברה הזאת]

איל אני לא פסלתי חברה שלמה בגלל שמספר אנשים התלוננו על מצב ההגנה,

להיפך .. אפילו צינתי שהייתי כימעט נעול עליהם וכימעט רכשתי אותם, למרות התגובות בנוגע להתחממות שלהם. (אמרתי זאת פשרה למחיר.. ועוד כזה הספק...)

 

בכל אופן, היתה יותר מתגובה אחת, ואני מדבר על מספר חודשים אחורה ..וכמובן שלא טענתי שזאת סיבה לפסול אותה. (למרות שאם זאת אכן מחלה, אז אנו מגלים שאפילו הקאליפורניה בום שיש למתן, מסתבר שעושה פחות רעש..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כל מי שרוצה לראות לאנזר ניכנס לפרוטקשן תוך 30 שניות מוזמן תשאירו הודעה בפרטי

 

אני אישית ראיתי בין 6 ל 10 אנשים שמיתלוננים על הבעיה חוץ ממני ולא רק בקיץ אלא גם בחורף אצלי למשל זה בכול עונות השנה אפילו בחגים

 

גם בפורם המקביל קראתי על כמה אנשים מאושרים כמוני שיש להם לאנזר בפגש

אם תעשו חיפוש תמצאו את המאושרים

פורסם

צודק מירן, טעות שלי..

את ההתיעצות שלי בנוגע למגבר של הלאנזר, לפי מיטב זיכרוני .. היה באוטוסאונד .. ולא כאן.

עם זאת לאחר המון פעמיםש עברתי על התגובות והביקורות ..(המגבר היה על הכוונת שלי) אני יכול להגיד בפה שלם שאכן התלוננו פה מספר פעמים על התחממויות.

וכמו כן גם בפורום המקביל ציינו זאת.. - מספר חודשים אחורה.

 

(דרך אגב, דובר בעיקר על הVIBE420 - בהקשר אליו התעניינתי)

 

פונטו, אין כאן שום ויכוח .. מדובר פה בסך הכל על עובדות ודברים בשטח.

אף אחד פה לא צריך להתווכח כשמדובר בעובדות .... כשיש עובדות.. יש דיעות.

וכניראה הדיעה שלך לא קלעה למציאות .. כי סתם זרקת נושא לאויר שבאמת לא היה לך מושג בו, והנושא הוא כמובן.. האמינות שלי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לי היה כשנה וחצי וייב 420, שום בעיות.

לחבר שלי עדיין יש וייב 420 כבר שנה שנייה, שום בעיות.

אולי זה בעיה במגבר ספציפי כמו שתמיר אמר.

לילה טוב.

פורסם

תמיר לא אמר שזאת בעיה ספציפית, הוא אמר שזה חיסרון משום שלבחור אין אספקת מתח יציבה ..

אם זה באמת סוג של הגנה שקיימת בכל הדגמים שלהם, זה כניראה מסביר למה זה קורה בכל ימות השנה ולווא דווקא בקיץ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לי אין שום בעיה עם המתח

פשוט מאוד רכשתי עוד מגבר 2 ערצים של לאוטינג אודיו והפלא ופלא הסאב עובד בלי בעיות

אין מצב שהמגבר השני נכנס להגנה אני עם לאנזר גמרתי הרבה אנשים שמבינים בתחום אמרו לי להתרחק מלאנזר אבל אני דפוק וחבל


×
×
  • תוכן חדש...