Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שדרוג מתלים מרצדס W211 E55 AMG- - האפשרויות, הלבטים, הבחירה והתמונות


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפה מאוד, עבודה מקצועית עשה הבחור.

האוטו יושב מאוד יפה בגובה הנוכחי.

אני מניח שמספר רישוי גלוי באישור הבעלים.

תהנה

 

מספר רישוי מאוד ישראלי :)

 

נראה טוב עידן! תתחדש

תעדכן אחרי התגרזנות נאותה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משקיען אמיתי. גם בפוסטים ;-)

בהצלחה ותהנה.

תודה

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שמספר רישוי גלוי באישור הבעלים.

 

אישרתי לעצמי לפרסם את המספר רכב שלי ;)

 

שוב תודה לכולם על הפרגון.

 

הבוקר הכבישים היו יבשים, הקפצתי את הילדים לגן ומשם המשכתי לכביש המתפתל במעלה ההר ליד ביתי.

 

הרכב מרגיש מעולה, פחות רוכן בעיקולים, אין רעשים ונקישות שלעיתים אופייניים לקויילאוברים, הרכב מרגיש מאוד מוצק ומאוזן.

למרות הכתוב במהלך הסופ"ש אבצע כמה נסיעות בכביש "הבית" עם כיולי קשיחות שונים עד שאמצע את הכיול האופטימלי לנהיגות הבוקר האגרסיביות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד אני מעריץ אותך על ההתמדה, ההשקעה, המחקר והסבלנות שאתה מפגין בכל התקלות.

מצד שני, אצל רוב האנשים השפויים התקלות האלו היו מתסכמות לשריפת הרכב וקבלת תקבולי הביטוח.

בכל מקרה, תמיד מעניין לקרוא את הפוסטים שלך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות יש בכל רכב, ישן כחדש, רכב חדש שיתן לי חבילה דומה של נוחות\יוקרה\פינוק\ביצועים יעלה בערך פי 5 משווי הרכב שלי וגם אז הוא לא באמת יהיה חסין בפני תקלות, כך שאני שלם עם העניין.

 

חוץ מי זה, הרכב שלי מבוטח 35% מעל שווי השוק כך שתמיד אפשר לשרוף אותו ;)

 

בעניין אחר, שלחתי לך הודעה פרטית.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון אחרון,

 

הרכב גמע מעל 600 קילומטרים מאז התקנת הקויילאוברים ובהתאם לתכנון נכנס אתמול למוסך לטובת סיום הפרוייקט וסגירת קצוות.

טופלו נקישות שהתחילו מכיוון גלגל ימני קדמי (הוחלף בולג'ויינט בזרוע תחתונה), טופלו נקישות מרגיזות מכיוון הסרן האחורי (כיוון של מערכת הפליטה), בוצע כיוון גובה סופי ומדידה כדי לוודא אחידות גובה ב-2 הגלגלים על אותו סרן, לסיום הרכב נשלח לכיוון פרונט ממוחשב.

 

אחד הדברים שבלטו במהלך ה-600 קילומטר שחלפו מעת ההתקנה היה קושי להאיץ חזק מעמידה או סתם מיציאה מפניה, כל נסיון להאצה אגרסיבית הוביל לאיבוד אחיזה מהיר במיוחד של הגלגלים האחוריים והתערבות של בקרת האחיזה.

ההשערה שלי היתה שבעיית האחיזה נגרמת כתוצאה מזווית קאמבר שלילית די גבוהה בסרן האחורי בעקבות ההנמכה, קיוויתי שזה לא תוצר לוואי כתוצאה מהחלפת המתלים.

לאחר קצת לבטים החלטתי ללכת על כיוון פרונט על פי הערכים המקוריים של הרכב, כלומר קמבר שלילי מזערי בסרן האחורי (חצי מעלה) ומקדימה זוית מעט גדולה יותר, טיפל'ה מעל מעלה.

מבחינת הגובה הרמתי את הזנב שיהיה מעט גבוה יותר מהפרונט, פחות מחצי ס"מ.

 

אספתי את הרכב ויצאתי לסשן נהיגה-כיוונים שנמשך שעתיים וחצי כאשר בכל פעם שאני מסיים את הקטע (כ-35 קילומטרים) אני עוצר ומשנה כיולי קשיחות.

 

הפעם דבר אחד בלט- האחיזה של הרכב עלתה בכמה רמות, האינדיקציה הכי טובה לכך היא בקרת האחיזה שכמעט ולא התערבה בתנאי קיצון של האצה אגרסיבית ביציאה מעיקול או מעמידה.

היציאה מהמקום או מהעיקול מאוד חזקה, הרבה יותר ברוטלית ממה שהייתי רגיל עם המתלים המקוריים, הרכב פשוט יורה את עצמו קדימה.

 

אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית, חבל שמתלי האויר לא החזירו נשמתם מוקדם יותר....

 

תמונות אחרונות,

 

כיול גובה סופי, בערך 2 ס"מ נמוך יותר ממתלי האויר (במצבם הנמוך ביותר, ספורט 2).

 

12391208_10153868298664962_1613661375845950477_n.jpg?oh=4b0cebce7e278d528e78db861f6205d0&oe=56E8484B

 

לצורך ההמחשה, E קלאס סטנדרטית של שכן

12376760_10153868298719962_5361050290515495738_n.jpg?oh=ef858695932f8980b6b1980de3915919&oe=56D79063

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מוזר מעט מה שרשמת

אצלי זווית קמבר שלילית גדולה מאחור רק גרמה לרכב לשבת טוב יותר. זווית של מינוס 1.3 לערך הפכה את הרכב לזנב שמח. ואני אוהב מאוד זנב שמח אבל לא הכל זה דריפט.

העיקר שאתה מרוצה. תהנה ולך תראה את התחת של הרכב לשאר מכוניות העל אצלכם [emoji6]

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מוזר כמו שאתה חושב, תזכור שמדובר פה ברכבים שונים בתכלית וכיול שיעשה את העבודה לרכב שלך לא בהכרח יעשה את העבודה אצלי.

 

קמבר שלילי גבוהה בהחלט יכול לגרום לרכב לשבת "טוב יותר" על ידי כך שהוא בעצם מפצה על זוית הגלגול תחת עומס בפניה ובקו ישר יהיה לרכב קל ו"טבעי" לשמור על קו הנסיעה.

למה קמבר שלילי גבוה יוצר לך "זנב שמח"?

כי למעשה יש לך שטח מגע קטן יותר של הצמיג עם הכביש, פחות חיכוך=החלקה קלה יותר.

 

ברכב שהוא לא חזק במיוחד בצורה קיצונית הפחתת שטח המגע של הצמיג עם הכביש לא תפגע יותר מדי ביכולת האצה ובהעדר מומנט בשרני זה ייתן את הערך המוסף של זנב שמח.

 

אצלי יש מקרה שונה- יש המון מומנט, כדי להוריד אותו בצורה מיטבית אני צריך לשאוף למקסימום חיכוך בין הצמיגים המניעים לכביש תוך התפשרות מסויימת באחיזה בתוך פניות (כי אין בעצם פיצוי של זוית הגלגול ).

מקדימה יש לי קמבר שלילי בזוית גדולה יותר כדי להגביר אחיזה מקדימה (בעיקולים ) כדי לפצות ולסייע לרכב להתמודד עם המשקל הרב בחזית.

 

במילים אחרות, בשביל להוציא תחת עם 30 קג"מ צריך קמבר שלילי גבוה, בשביל להוציא תחת עם 80 קג"מ צריך פשוט ללחוץ על הגז...

; )

 

היה פשוט בלתי אפשרי להאיץ חזק מאז התקנת המתלים ברמה שיצאה מהמקום עם חצי דרושה גורמת לבקרה להתערב.

אחרי הכיוון למצב סטוק- סוכר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיקר שהגעת לSWEET SPOT.

כל ערך סביב ה1- עשה אצלי שמח. רק שהתקרבתי ל2- הרכב חזר לשבת כמו שצריך.

במקרה שלי ניסיתי להגדיל קמבר בחזית, אבל פלטות החיזוק שהתקנתי, ויחד עם הCUP KIT יצרו מצב שטווח הכיוון הפך למוגבל ולא הצלחתי להגיע לערכים כמו 1.5- בחזית.

כנראה שאם לא אהיה מרוצה השלב הבא יהיה CAMBER PLATES.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של שדרוג, לדעתי.

בנוסף, הזנב צריך להיות טיפה גבוה יותר מהפרונט, משיקולי אחיזה. אז טוב שהרמת את הזנב.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...