Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שאתה מתבלבל עם הקליאו עם מנוע 1.2 אטמוספרי לבין זו עם מנוע 0.9 TCE. אין בכך היגיון כיוון ש90 אחוז מהמומנט מושג ב 1750 וכולו באזור ה 2500 סל"ד.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יכול להיות שחלק התבלבלו כאן בין הקליאו עם המנוע האטמוספירי (1.2), לזאת עם הטורבו (0.9).

אכן הטורבו מרגישה 'חיה' יותר אך היא גם יקרה יותר בכ-10K ש"ח...

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

אני נהגתי על ה 0.9 טורבו

בסלד נמוך אכן יש לה כח, אבל ההילוכים קצרים מאוד, ואני מרגיש שאני צריך למשוך ממש כדי להנות מהנהיגה, ואז האוטו כבר צועק שאחליף הילוך

במהירות נמוכה בתוך העיר כבר הייתי בהילוך שלישי בסלד גבוה מאוד, ואפילו רביעי.. פחות נהניתי מזה

אם סופר מיני במחיר טוב אז יש את הקליאו 1.2 120 כ"ס ב 85 אלף מחברות ליסינג, או את האיביזה החדשה, אבל באיביזה החדשה אני ממליץ לעשות נסיעת מבחן לפני כי מדובר במנוע חדש.. זה לפחות מה שאני הולך לעשות בתחילת נובמבר כשהרכב יגיע לארץ

פורסם

לדעתי במחיר הזה הקקטוס נותן את התמורה הגבוהה ביותר. גם ממה שקראתי כאן בפורום, ההתרשמות של חברי פורום מהרכב חיובית.

פורסם
אם הפולו היא אופציה, ממליץ לך לבדוק את הג׳אז הידנית- לא יפה, אבל אמינה וחסכונית מאוד.

גילוי נאות- אני עובד בחברה.

לא מצדיקה את המחיר שלה מעל כל השאר המתחרות. כשכולן עולות 70-80 אלף ש"ח והיא 90 אלף ש"ח.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הרבה יותר מרווחת, הפעם גם מאובזרת, חסכונית, עם שם מעולה בשוק וביצועים טובים למנוע אטמוספרי.

מאובזרת - יחסית כן. חסכונית - ימים יגידו.

שם מעולה - כן, אבל המחירון נופל בצורה אסטרונומית.

ביצועים טובים - אין מצב שהיא יותר חזקה מ1.0TSI/1.2TSI. יש מצב שגם הקליאו 0.9TCE תרגיש זריזה יותר בזכות הטורבו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם אני מתלבט בין כמה סופרמיני, כרגע במקום הראשון נמצאת האיביזה 1.0 אוט' אבל עדיין יש מחשבות על הקליאו והפיג'ו 208.

ד"א האיביזה האוט' הגיעה לארץ,לי אישית יש נסיעת מבחן ביום רביעי. נכון לעכשיו זו בהחלט נראית לי החבילה המשתלמת ביותר,מקווה שאני צודק :)

פורסם

על האיביזה החדשה עדיין לא נסעתי, אבל כן נהגתי ב-208 ומאוד התרשמתי לטובה. נוחה, מרווחת ומנוע גמיש וחסכוני.

פורסם

הפיגו 208 לא כזאת חיסכונית במידה ומדובר על ה1.6,לרכב יש כוח אבל מרגישים שזה לא טורבו עם ממונט שמגיע מוקדם,לכן גמיש לא הייתי אומר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
גם אני מתלבט בין כמה סופרמיני, כרגע במקום הראשון נמצאת האיביזה 1.0 אוט' אבל עדיין יש מחשבות על הקליאו והפיג'ו 208.

ד"א האיביזה האוט' הגיעה לארץ,לי אישית יש נסיעת מבחן ביום רביעי. נכון לעכשיו זו בהחלט נראית לי החבילה המשתלמת ביותר,מקווה שאני צודק :)

 

תעדכן אחרי נסיעת המבחן על האיביזה איך היה

פורסם
מישהו עשה נסיעת מבחן על האיביזה החדשה?

 

תראה גם אני חשבתי על האיביזה, אבל בנוסף לזה שהיא קטנה, כרגע סיאט מציפה את השוק הישראלי באיביזות תחשוב מה זה אומר על הערך של הרכב שלך כשאתה תבוא למכור אותו עוד כמה שנים (ואם אתה מתכנן למכור עוד 2+ שנים, אז בכלל תוריד בערך, כי לקראת 2017 מתוכננת לצאת במראה חדש וזוויתי יותר דומה ללאון ..)

 

תוסיף על זה ביטוח יקר (כי מה לעשות הרכב "גניב") ופתאום איביזה חדשה ב78 אלף לא נשמעת כ-ז-א-ת מפתה.


×
×
  • תוכן חדש...