פולקסווגאן פאסאט 2010-2012 לדעתי אופציה מעניינת ששווה לשקול ,על שנתון 2010 יישאר לך עודף,2012 מאמין שתצטרך למתוח מעט את התקציב.
מצד שני,הביואיק והקמארי אותי אישית די מושכות,שווה בדיקה.
לגבי העסקת 36 תשלומים-אני לא אוהב להתקרב לדברים האלה (אלא אם כן יש אחריות לכל התקופה),הרגשה שהרכב לא באמת שלך,
יש רכבים שנכון הם לא חדשים אבל בני שלוש או ארבע בסוכנויות כמו סוויץ' שממש משתלמות,בהצלחה